visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA EMNİYET'TE MÜDÜRLER DEĞİŞTİ

ISPARTA EMNİYET'TE MÜDÜRLER DEĞİŞTİ
02 Ocak 2017 Pazartesi 16:30

ISPARTA EMNİYET'TE MÜDÜRLER DEĞİŞTİ

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü’ne atanan İl Emniyet Müdürü Halil Turan Erol bir çok müdürün yerini değiştirdi.

Emniyet Müdür Yardımcısı ve Asayiş Şube Müdürlüğü’nden sorumlu Alper Aygül, Keçiborlu Emniyet Müdürlüğü’ne Özel Kalem Müdürü olarak görev yapan Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Yılmaz Tamtürk’ü Yenişarbademl iİlçe Emniyet Müdürlüğü’ne, Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü Emniyet Müdür Yardımcısı olan Tarık Korucu ise Yalvaç İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne atandı.  

 

:)

YK
04 Ocak 2017 Çarşamba 01:14

NEYMİŞ BU İŞLER SIRAYLA OLURMUŞ...BİRDE ŞU KURUMLARA VE KURUMLARIN BAŞINDAKİ ÇAKALLARA SIRA GELSİNDE ONLARIDA İZLEYELİM... NEDEN KİMSE HİÇ BİR KURUMA DOKUNMUYOR. YOKSA KURUM MUDURLERI ITIRAFCI MI ? YADA KENDİLERİNİ KURTARMAK İÇİN ALTLARINDAKİ ADAMLARI MI GAMBAZLIYORLAR ?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YASAK

ALİ
03 Ocak 2017 Salı 21:32

ALPER BEYİ NE KADAR ÇOK TANIYAN VARMIŞ HAYRET BİRDE EGİRDİRDE MÜDÜRLÜK YAPARKEN FETONUN TOPLANTILARINI HİÇ KAÇIRMADIGINI BİLEN VARMI BİRDE EGİRDİRDEKİ ARKADAŞLARA BİR SORUN, ONDAN BU KADAR GÖRÜNTÜ YAPIYOR OLABİLİRMİ.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

halil paşa
03 Ocak 2017 Salı 19:56

Bu apo kim dir acaba...herhalde emniyette görevli bir kişi herhalde...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahh apo ahh
03 Ocak 2017 Salı 17:43

Ahh apo ahh.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ömer levent
03 Ocak 2017 Salı 15:19

devletin. en çalişkan. 15 temmuz da. birebir. mücadele. edenler. hakkini. yediker.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gelende
03 Ocak 2017 Salı 09:18

Bu vatana ve millete hizmet edenlere yapılan uygulama çok yanlıș bașta Alper müd.olmak üzere bu millet yaptıklarınızı unutmaz ve unutmayacak saygılarımla Allaha emanet olun.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA HALKI ZEHİRLENİYOR Isparta OSB Deri Tabakhanesi Kapatılsın/Şehirdışına Taşınsın İmza kampanyamıza sizde destek verin.

sahin
03 Ocak 2017 Salı 02:48

ISPARTA HALKI ZEHİRLENİYOR Isparta OSB Deri Tabakhanesi Kapatılsın/Şehirdışına Taşınsınİmza kampanyamıza sizde destek verin.https://www.change.org/p/info-isparta-bel-tr-isparta-halk%C4%B1-zehirleniyor-isparta-osb-deri-tabakhanesi-kapat%C4%B1ls%C4%B1n

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

a.p
03 Ocak 2017 Salı 01:23

bazılarının telefon konuşmaları var.izmir de ki abisini arayıp durum raporu veren.ve halen ısparta da görev yapan terfi alamayan m..üd...var.bugün saat 17.50 de uzun uzun konuş konuş bakalım.amacına ulaştınmı.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıddık sıddık
03 Ocak 2017 Salı 01:17

İçiniz rahatmı..bunca gecesini gündüzünü verip fetö denen şeref...siz örgütle mücadelenin mükafatı bumu haaa bumu.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

salih
03 Ocak 2017 Salı 01:14

Bu haber inşallah rüya olsa gerek.vaybeh.fetö ye gün doğdu.fetönün düğün günü 2 ocak 2017

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

apo
03 Ocak 2017 Salı 01:10

Isparta da fetö bitti diyenler bu habere baksın.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

halil
03 Ocak 2017 Salı 01:07

Cumhurbaşkanımız fetö yü sonuna kadar mücadele diyor ama ısparta da mücadele edeni sürgüne gönderiyorlar.gelindiği son nokta.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

apooo
03 Ocak 2017 Salı 01:04

Bu olaydan sayın vali beyin haberi olsa buna bir dur der.çünkü fetö ye savaş açan lar sürgün yemiş durumda yazık

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak parti oy yok
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:30

Bu haberin üzerine artık ak partiye oy yok...

137 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak parti oy yok
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:29

Bu haberin üzerine artık ak partiye oy yok...

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK YAZIK

HALİL ABDULLAH
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:58

YAAA DEVLET BAŞA,,, YAA KUZĞUN LEŞE

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir haber daha

Asayiş
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:47

15 Temmuz terörist darbe girişiminin en stratejik noktalarından birisi havaalanıydı. Zira Eğirdir Dağ Komando Okulu'ndan 1500'den fazla rütbeli asker ile eğitim gören harbiyeliler havaalanından Ankara'ya takviye olarak gidecekti. Isparta Valisi Şehmus Günaydın’ın talimatları doğrultusunda İl Emniyet Müdür Vekili Alper Aygül'ün yönettiği başarılı operasyon ile hainler amaçlarına ulaşamadı. Kuleyi ise Vali Günaydın, Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve İl Emniyet Müdür Vekili Alper Aygül yönetti.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaşarken tarih yazdı, ama...

Asayiş
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:42

O Gece Emniyet Müdür Vekili olan Alper Aygün, Vali Günaydın’ı alıyor.2’si sivil bir araçta güvenli nokta olan Polis Evi’ne getiriliyor.Daha sonra da Emniyet Müdür Vekili Alper Aygün’ün talimatları ile Teşkilât, **** bir şekilde Vali Şehmus Günaydın’ın ailesini farklı bir zaman diliminde alıp güvenlik noktaya ****ürüyor.Alper Aygül, yaşarken tarih yazdı ama O'nu Keçiborlu'ya sürdüler...

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akdeniz Gazetesi Haberi

Asayiş
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:40

Alper Aygün, Kalkışma, Kanlı Darbe, Türkiye’yi İşgal ve finalinde İç Savaş çıkartma heveslerinin başladığı anlarda, özel otomobili ile tek başına Isparta’dan Eğirdir’e hareket ediyor. Gayesi, Konut, bakım- onarımda olduğu için Eğirdir’de ikamet eden Sayın Vali Şehmus Günaydın’ı alıp, operasyonları yönetmesi için güvenli bir böl****e taşımak.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekmeğe beleş bal

Asayiş
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:09

Bu yapılan atamalar ile Fetö'nün üssü olan Isparta'da bu kadar Fetöcüyü ceza evine sokanlara yapılanlar büyük bir haksızlıktır, usulsüzlüktür. Görevini yapana bunlar yapılıyorsa bundan sonra çalışma yapacaklar da bir süphe ile çalışmalarını yapacaklardır. Fetönün ekmeğine bal sürdünüz.

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

zx
02 Ocak 2017 Pazartesi 20:50

Şimdi az önce a haber de çıktı

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

qwert
02 Ocak 2017 Pazartesi 20:45

K****lara bakın a haber de çıktı.bakın bakın

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetö ye gün doğdu
02 Ocak 2017 Pazartesi 19:39

Fetöye gün doğdu.ne demiş şair uslan be halil ibrahim...

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu habere sevinenler için
02 Ocak 2017 Pazartesi 19:38

Alooo daha maç bitmedi.her gecenin bir sabahı var.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla