visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA DİKKAT... PKK HERAN EYLEM YAPABİLİR

ISPARTA DİKKAT... PKK HERAN EYLEM YAPABİLİR
04 Eylül 2015 Cuma 10:58

ISPARTA DİKKAT... PKK HERAN EYLEM YAPABİLİR

 PKK, eylem için çaldığı araçların, güvenlik birimlerince tanınmasını önlemek amacıyla plakalarını da değiştirmeye başladı

 

PKK militanları, aynı marka, model ve renkteki başka araçların plakalarını çalarak, eylemlerde kullanacakları araçlara takıyor.Örgüt bu sayede eylemlerde kullanacağı araçları güvenlik birimlerine farkettirmeden eylem alanına kadar getiriyor.

 

Emniyet Genel Müdürlüğü, 81 ilin emniyet müdürlüklerine yazı göndererek birimleri PKK’nın yeni “plaka” taktiğine karşı uyardı. Çalınan plakaların listesinin de eklendiği yazıda, bu plakalarla PKK terör örgütünün bombalı eylem yapabileceği belirtildi.

 

PLAKA TARAMASI

 

Emniyet, uyarı kapsamında terör bölgesi olmayan illerdeki plaka hırsızlıklarını da bu kapsamda değerlendiriyor. Emniyet birimleri, genel müdürlüğün yazısı doğrultusunda şehir giriş çıkışlarında plaka tanıma sistemiyle çalıntı plakaları araştırıyor. Şüpheli araçlarda arama çalışması yapılıyor.

geç bunları

bayat haber
07 Eylül 2015 Pazartesi 22:20

zaten hep eylem vardır pkk da. açılım diye bizi uyuttular. ****ar yine ağladı. çok bilmiş akp ulemaları her kaleyi yitiriyorlar. Süleyman şah türbesinden geri çekildik hepsi o kadar mı zannediyordunuz? iran uşakları kol geziyor. bütün terhanelere girmişler. polisimiz olsa olsa dershaneye girer dedirttik ya sonunda. yuh olsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geç bunları

bayat haber
07 Eylül 2015 Pazartesi 22:20

zaten hep eylem vardır pkk da. açılım diye bizi uyuttular. ****ar yine ağladı. çok bilmiş akp ulemaları her kaleyi yitiriyorlar. Süleyman şah türbesinden geri çekildik hepsi o kadar mı zannediyordunuz? iran uşakları kol geziyor. bütün terhanelere girmişler. polisimiz olsa olsa dershaneye girer dedirttik ya sonunda. yuh olsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sparta

geldikleri gibi geberirler
05 Eylül 2015 Cumartesi 16:37

burası spartaaaaaaaaaa.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla