visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA DEVLETTEN NE ALDI?

ISPARTA DEVLETTEN NE ALDI?
11 Nisan 2015 Cumartesi 12:22

ISPARTA Valisi Vahdettin Özkan, Isparta'nın 2014'te sağlık hizmetlerinden memnuniyet ve yaş meyve sebze depolamada Türkiye birincisi, yaygın nüfusun eğitim hizmetlerine erişimi noktasında da ikincisi olduğunu açıkladı.

Isparta Valisi Vahdettin Özkan, 2014 yılı kamu hizmetlerine yönelik yatırımları anlattı.

İŞTE YATIRIMLAR VE HİZMETLER




























TEŞEKKÜR

MEHMET BOYACI
12 Nisan 2015 Pazar 00:53

sayın valımize gercekten teşekkür şanslı ısparta yatırın eyitim halk icinden saygılar

0 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kına isteyene kına

Hakan
11 Nisan 2015 Cumartesi 19:04

Ispartaya hizmet yapılmadı diyenlere kapak olsun Bırakın hepsini evde bakıma muhtaç 2.600 hemşehrimize bire bir hizmet verilmesi bile herşeye yeter. Onların hayır dualarını kazanmak bile inanılmaz bir duygu.

0 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bomba 32 ve Tarkan a tavsiye

Bu kadar uzatmayın Yemiyor artık millet
11 Nisan 2015 Cumartesi 15:30

tarkan çetin hala akp nin ve süreyya nın düdüğünü çalıyorsun farkındasın değilmi. oğlum bak benden sana bir tavsiye yarın bunlar seçilir yada seçilemez o ayrı mesele ama eninde sonunda ıspartayı hatta tepelerindeki türkiye yi terk edip gidecek. ne olacak ozaman gene kalacaz senle başbaş değilmi. aklını başına al yarın reklam istemeye esnafın önüne gittiğinde yüzün olsun biraz. unutma bu fani dünyada ne ekersen onu biçersin.

36 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitimde çok ama çok yanlışlar var.

Vatandaş
11 Nisan 2015 Cumartesi 13:58

Okulların durumu gerçekten çok acı.Özellikle İlk ve Ortaokullar.(Yılmaz Şener,Nazmiye Demirel ve Ülkü hariç.)Buralardaki öğrenciler Burjuva sınıfı.Diğerleri Allaha emanet.Hele Ticaret Lisesi iyice içler acısı. Bir de Iyaş Selçuklu O.Okulu gerçekten sahipsiz,Müdürsüz,Ha Müdürü ise M.Eğitim Müd.Yard.Yani Koltuğu sağlam. Okulu ve Öğrensisini düşünen yok. Sayın Valim ne olur okulların durumunu,idarecilerini bir inceleyin.Okul Aile birliklerinin ve Velileri ne olur bir dinleyin.Eğitim olmazsa olmazım

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun sana

Sağlık
10 Ocak 2015 Cumartesi 11:24

Kamu hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Osman Aydın Ispartamızı hasta memnuniyetinde Türkiye birincisi yapmıştır.Bu başarıyı hala görmeyenler varsa onlarada söylenebilecek bir şey yok. Isparta seninle gurur duyuyor Osman Bey.DURMAK YOK YOLA DEVAM...

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

arge çalışmaları

ahmet yücel
09 Ocak 2015 Cuma 23:36

uzun yıllar bu konuda çalışma yapan bir kişi olarak malesef ülkemizdeki anket ve istatistik rakam verilerine inanmıyorum.%95 masa başı başarıya yönelik veri doldurmalardan ibaret .onun için bu tablolara inanmak imkansız yanıltır.

148 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vali vali olursa.

Veli Seven
09 Ocak 2015 Cuma 23:08

Nasıl yöneticilik yapılırmış sayın Memduh görsün!

3 Beğendim
73 Beğenmedim
 
Yanıtla