visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA DEVLET HASTANESİ'NDE ŞOK!

ISPARTA DEVLET HASTANESİ'NDE ŞOK!
19 Ağustos 2016 Cuma 12:50

ISPARTA DEVLET HASTANESİ'NDE ŞOK!

ISPARTA Devlet Hastanesi'nde 36 kişi açığa alındı.

 

demokrasi nedir ?

osman elibol
20 Ağustos 2016 Cumartesi 13:01

Halkın kendi kendini yönetme biçimidir.Acaba öylemi ? sen istediğin hakkaniyete dayalı adaletli kişileri seçebiliyor musun yok diktatörlerin sıralama yaptığı kişileri seçiyoruz buna akp,chp,mhp,hdp ve diğer partiler dahil ben bir partiyi savunmuyorum al birini vur ötekisini şu günlerde demokrasi diyorlar ya çok komik sevsinler sizin demokrasinizi ALLAHIM bu millete akıl versin ALLAHIM bu millete öyle bir liderler ver ki o koltuklarda fazla oturmasın liyakatlı adaletli olsun benim benim demesin

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

elbet yapılan zulmün bedeli olacak

adelet
19 Ağustos 2016 Cuma 22:33

Neden sgk incelemeden geçmiyor arada var denetici yönetici ve memur bunlarda araştırılsın insanlara her fırsatta zulmedenler kötülüğü kendilerine vazife bilenler artık onlar içinde Adelet işlesin

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasta

ali
19 Ağustos 2016 Cuma 16:50

valla hastalananında işi kötü.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

açık

safinaz
19 Ağustos 2016 Cuma 16:48

CEMAAT EVLERİNDE, YURTLARINDA KALIP KÖRFEZ DERSHANESİ KPSS KURSLARINA GİDİP GEÇEN SENE VE BU SENE ATANANLARDA ARAŞTIRILSIN.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Diğer Kurumlar?

Abdullah
19 Ağustos 2016 Cuma 16:36

Diğer kurumlardaki kopyacı hainlere ne zaman dokunulacak?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla