visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA DEPREMLE UYANDI

ISPARTA DEPREMLE UYANDI
20 Şubat 2015 Cuma 09:13

Sabah saatlerinde Isparta'da hissedilen deprem korkuttu.

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsünden alınan bilgilere göre deprem saat 07:48'de meydana geldi. Merkez üssü Burdur/Ağlasun/Yazır olan deprem yerin 7,3 kilometre derinliğinde,2.8 şiddetinde  meydana geldi. 

Deprem Isparta'da da hissedildi.  

Bu nedir yahu?

Davras diyene
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:04

Arkadaşım böyle bir sözcüğü nasıl kurarsın Allah aşkına sen Peygambermisin nerden bileceksin töbe töbe ayrıca Ağlasunda olmuş deprem Isparta'damı?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davras mı? Davraz mı?

Davras mı? Davraz mı?
20 Şubat 2015 Cuma 19:20

Bildiğim kadarıyla Davras dağın orjinal adı ancak Davraz olarak değişmiş.Bu arada Davras diye yazan arkadaş sen neyin kafasını yaşıyorsun. Herşey bitti de o organizasyon mu ahlaksızlık oldu?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baksen

Sidre !!!
20 Şubat 2015 Cuma 11:59

Baksen Adamın aklında fena kalmış.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davras yazan vatandaşa cevap

yorum
20 Şubat 2015 Cuma 10:48

Sen hangi çağda yaşıyorsun da böyle saçma yorumlar yazıyorsun. Önce DAVRAZ nasıl yazılır onu öğren,sonra yorum yaparsın.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçen yaz okulu yerinden oynattı

ticaret lisesi nerede?
20 Şubat 2015 Cuma 10:24

kışın bir daha yerinden oynatırlarsa hiç öğrencisi kalmayacak. yükü iyice hafifledi. yazık oluyor gençlere. çocuğumu açık liseye aktarmak zorunda kaldım. iyi de oldu. dershaneye rahat rahat gidiyor. üzüldüğüm husus açık liseye de gitmeyen okulu temelli bırakmış arkadaşları olduğunu bilmek. yetkililer bu olayın üstünü sürekli örtmeye çalışıyorlar. bu işin vebali kimde ise belasını bulsun.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHLAKSIZLARA UYARIDIR

SİDRE
20 Şubat 2015 Cuma 09:59

DAVRAS DA kadınları çıplak olarak teşhir edip toplumu ahlaksızlığa sürükleyenlere uyarıdır.

12 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla