visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:47

ISPARTA CUMHURİYET BAŞSAVCISI MUSTAFA KEMAL ÇOKDİNÇ'DEN ÇARPICI AÇIKLAMALAR

Isparta Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç'den çarpıcı açıklamalar
26 Mayıs 2017 Cuma 21:32

Isparta Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç'den çarpıcı açıklamalar

Isparta Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet yapılanmasının Isparta ayağıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulunduğu. FETÖ’nün askeri ve polis kanadından itirafçı olanlardan yeni bilgiler elde ettiklerini belirten Çokdinç, söz konusu terör örgütüyle mücadelenin durmaksızın devam edeceğini açıkladı. Başsavcı Çokdinç, “FETÖ’nün Isparta ayağını bitirilmesi noktasında Ispartalılar rahat olsun” dedi.



Adalet

Ispartali
29 Mayıs 2017 Pazartesi 00:30

sayin savcim basimiz sikisinca nere gideriz tabiki adaletin kapisina sayin savcim isparta cezaevi dolu allahini kitabini seversen ortakilerin hepsimi suclu bir senedir yatanlar varsu mahkemeler olsun suclular sucunu cezasini ceksin ama o kadarda sucsuz insanlar varki yazik elinizi vicdaniniza koyun adaleti yerine getirin bir ogretmen sendikaya uye diye bir sene sorgusuz yatiyor bumu adalet

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teacher
28 Mayıs 2017 Pazar 17:32

Fetos: ****oş

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Laf değil icraat

Vatandaş
28 Mayıs 2017 Pazar 06:51

Lafa karnımız tok. Laf değil icraat istiyoruz. Cümle alemin bildiği sağır sultanların bile duyduğu devletin ve milletin içindeki fetöcüler hala rahatça kötülüklerini yapmaya devam ediyor.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başsavımızı, savcılarımızı tebrik ediyoruz.

vatandaş
27 Mayıs 2017 Cumartesi 16:42

Başsavcımızı, terör savcılarımızı mücadelelerinden dolayı tebrik ediyoruz. terörün beli kırıldı inşallah tamamen bitecek

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doktor
27 Mayıs 2017 Cumartesi 09:14

Sayın savcim gerçek Feto mensupları cezasını çeksin ama mağdurların durumunda netkesmeli. Bu şerefsizler in üzerine hat açtığı ve bylock belasina bulastirdigi masumlar var. Adaletimize güveniyoruz.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mevlüt Erdinç
26 Mayıs 2017 Cuma 22:20

Allah yardımcınız olsun.

11 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla