visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA CHP LİDERİNİ BEKLİYOR

Isparta CHP Liderini Bekliyor
11 Mayıs 2015 Pazartesi 17:03

7 Haziran seçimleri için Isparta'da miting düzenleyen CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun gelmesi bekleniyor.



Hükümet Meydanında düzenlenecek miting için CHP'liler alanı doldurmaya başladı.  

Meydana dolan partililer seçim müzikleri eşliğinde Genel Başkanlarının gelmesini bekliyor.






teşkilat

asım uçkun
11 Mayıs 2015 Pazartesi 21:59

açıkça söylemek gerekirse ısparta mh.p ve chp il başkanları ikiside yetersiz çalışmıyorlar, c.h.p şu anda iktidara oynuyor tayyibin gitmesi için herkes ch.p için elini taşın altına koymuş vaziyete bunu bir tek CHP YÖNETİMİ VE ADAYLAR ANLAYAMAMIŞ BUNUN BİLİNCİNDE DEĞİLLERPARİNİN GENEL BAŞKANI GELİYOR ADAMLARDAN TIK YOK YER YERİNDEN OYNAMASI LAZIM MAALESEF SINIFTA KALDINIZ BU GERÇEK ŞUNUDA SÖYLİYEYİM MH.P ADAYLARINI İYİ SIRALAYAMADIĞI VE CHP ADAYLARI TERTEMİZ OLDUĞU İÇİN KERHENDE OLSA DESTEKLEYEC

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha bitmedi

Bojuware 201
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:51

Alnı ak adam gören kemikçiler hasetinden çatlasın hırsız seviciler.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

taşeron işçi..

İnsanız biz koyun değil..
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:28

YÜRÜ BE KILIÇTAROĞLU HEPSİNİ DENEDİK ALLAH DİYENLERİ DE GÖRDÜK..SIRA SENDE SONUNA KADAR ARKANDAYIZ..

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilmem

nasıl
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:18

nasıl 3 çıkaracak bunlar kimse yok burda bide yarın bakalım benikisinede gitmicem uzaktan takip edicem

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

burdur
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:07

yaşım49 ben bukadar burdurluyu ıspartada görmedim sagolasın komşu

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEKLEYİN

Seçmen
11 Mayıs 2015 Pazartesi 19:01

Milli İttifak liderleri gelince görün Isparta'mı !

2 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha bitmedi

Mazlum
11 Mayıs 2015 Pazartesi 17:29

hırsıza arsıza yalana talana kemikçilere DUR deme vaktidir. Bu seçim Ar arsız Namus namussuzun bekçiyle hırsızın iyi kötü ayrım seçimidir. Vatan millet devam seçimidir. Geçilen köprü sırat köprüsüdür. 1 kere uyanın artık.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

vaayyhh chp

eyyyy chp
11 Mayıs 2015 Pazartesi 17:19

genel başkan geliyor.kalabalığa bakarsanız pek iç açıcı değil seçimde iddalı olan parti zınga zınk doldurması lazım.

9 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla