visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:43

ISPARTA CHP ADALET İÇİN YÜRÜDÜ

ISPARTA CHP ADALET İÇİN YÜRÜDÜ
22 Haziran 2017 Perşembe 00:53

ISPARTA CHP ADALET İÇİN YÜRÜDÜ

Cumhuriyet Halk Partisi İl Teşkilatı, Eğitim Sen­ Eğitim İşve Atatürkçü Düşünce Derneği’nin Isparta Şubeleri ortaklaşa düzenledikleribasın toplantısıyla Milletvekili Enis Berberoğlu’nun tutuklanmasına tepki göstererek,CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun adalet yürüyüşüne destek verdikleriniaçıkladılar.

Ayrıca Gurup CHP parti binasının önünden toplu halde yürüyerek, hükümet meydanına siyahçelenk koydular.



Tarafsiz
23 Haziran 2017 Cuma 00:36

* 1 hafta once kavurmaci serbest birakildiginda akpartili damatlar serbest birakikiyo diyen kılıçdaroğlu 1 hafta sonra kavurmaciya tutuklama taleb edildiğinde tutuklamayi dogru bulmadi .* berberoglu tutuklanmadan once fetonun siyasi ayagi neden arastirilmiyor diyen kılıçdaroğlu berberoglu tutuklandiktan sonra adalet yuruyusu yapiyo ne komik. CARKCİLARİN PARTİSİ

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SOROS PLANI

SOROS PLANI
23 Haziran 2017 Cuma 00:19

BİLMEYENLER DE ARAŞTIRSIN. SOROS PLANI; GEZİ, 17/25 ARALIK, 15 TEMMUZ VE BU YÜRÜYÜŞLE DEVAM EDİYOR. KÜFRETMİYORUM. SADECE KİME, NEDEN VE NİÇİN SORULARINA CEVAP ARASINLAR. DURUN BİR DAKİKA DEVAMINI SÖYLEMEDİK. SIRADA AKŞENER VE EKİBİNİN ATAĞI OLACAK AMA HİÇBİRİ TUTMAYACAK. TUTACAK TEK HESAP VAR. O'DA ALLAH (CC)'NİN HESABI VE O HESAP TÜRK MİLLETİ'NİN BOYNUNU BÜKMEYECEK İNŞALLAH.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çılgın Silifkeli
22 Haziran 2017 Perşembe 22:00

Oynaşmayın şu cehapeyle Doktor kendi haline bırakın dedi

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Grzklar
22 Haziran 2017 Perşembe 19:29

İyi halt ettiler

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

huzur

can
22 Haziran 2017 Perşembe 17:25

tanrılarının huzurunamı çıkmışlar?

8 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!!!

can
22 Haziran 2017 Perşembe 17:19

vatan haini bunlar, naptıklarınıda bilmiyorlar.

15 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

hain

Hüseyin
22 Haziran 2017 Perşembe 16:50

Hainler için yürümek ne zamandan beri meşru.cumhuriyet savcıları göreve

16 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru yapanın yanında muhalefet

vatandaş
22 Haziran 2017 Perşembe 14:40

bu halk iş işten geçtikten sonra aklını başına alacak galiba..

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

100 kişi

ahmet
22 Haziran 2017 Perşembe 13:02

resimlere aldanmayın gözlerimle gördüm 100 kişi yoktu meydanda

18 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

.
22 Haziran 2017 Perşembe 12:57

devlet sırrıymışda bilmem neymişde vatan hainliğiymişde,hadi ordan kozmik odaya girilirken orduya kumpaslar kurulurken genelkurmay başkanı terör örgütü kurmak ve yönetmekten içeri atılırken beter olsunlar diyenler hocaefendilerinin elini ayağını öpenler,tc kaldırılırken kafasını kuma sokanlar şimdi vatansever kesilmiş hadi ordan sizi gidi din istismarcıları sizi..

21 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet yakında tecelli eder

Serdar
22 Haziran 2017 Perşembe 11:03

Peki darbe yapılırken siz rahat yaşayın diye kendini feda eden Şehitler için ne yaptınız ,kim için yürüdüğünü bilmeyen zavallı fosiller

33 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genç Ispartalı
22 Haziran 2017 Perşembe 10:42

Üzülüyorum bu adamları gördükçe yaa... Allah akıl fikir versin..

32 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜŞÜNDÜRÜCÜ

Dr. Aydın
22 Haziran 2017 Perşembe 10:12

Ülke yönetiminde elini taşın altına koymayan.Ülkenin faydası için hiç bir proje üretmeyen. PKK, FETÖ, DHKPC vs. vs. terör örgütlerinin sözcüsü konumuna gelmiş bir partinin, adalet adı altında yürüyüş yapması gerçekten trajikomik.Ulu önder ATATÜRK bunları görseydi ne derdi sizlerin yorumuna bırakıyorum. Bu kadar hassas bir dönemde Halkı sokağa dökmeye çalışmak, kaosdan başka ne üretebilir. Ne bekliyorlar anlamakta güçlük çekiyorum. Saygılarımla..

29 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nicelik değil,Nitelik önemlidir.

Muzaffer Zafer
22 Haziran 2017 Perşembe 10:10

Kalabalıkların niceliği değil,niteliği önemlidir.Bu insanlar Adalet,Özgürlük,eşitlik,Demokrasi kısacası geleceğimiz için yürüyorlar.Her adımlarında baskının,zorbalığın duvarlarında bir gedik açıyorlar.Herkes için Adalet,Herkes için Özgürlük,Herkes için Eşitlik.Her birine sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

21 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha çok yürürsünüz

vatandaş
22 Haziran 2017 Perşembe 10:00

chp adalet aramak için yürüyüş yapmış. Bundan iyi adaletmi var memlekette kim müdahale etti kimse alsana adaletin daniskası. Adam devlet sırrını ispiyonlıyacak slini kolunu sallıyarak gezecek yok böyle bir adalet.

22 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

yürümek

Şehmettin
22 Haziran 2017 Perşembe 09:33

Yürümekle yollar aşınmaz

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

hüloğcu
22 Haziran 2017 Perşembe 08:08

namuslularda namussuzlar kadar cesur olmalıdır.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam olmaz bunlar

boş laf
22 Haziran 2017 Perşembe 07:00

boş yürüyüş.birde şehit geldiğinde yürüseniz.ancak lüzumsuz işler için varsınız.sizlerin işi gücü memleketi karıştırmak.o kadar pankart yapacağınıza bir iftar verip garibanları doyurun.kuru gürültü.

22 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

Vatandaş
22 Haziran 2017 Perşembe 02:20

Aman Allahım bune kalabalık meydan almamış:))

41 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takiyeciler
22 Haziran 2017 Perşembe 02:00

Vatandaşın derdine derman olmak için adım atmaz vatan haini vekilini korumak için yürür adına da adaket yürüyüşü der. Ne güzel demiş demirel YÜRÜMEKLE YOLLAR AŞINMAZ.

61 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla