visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA CEZAEVİNDE FLAŞ GELİŞME!

ISPARTA CEZAEVİNDE FLAŞ GELİŞME!
15 Ekim 2016 Cumartesi 12:59

ISPARTA CEZAEVİNDE FLAŞ GELİŞME!

Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkif Evleri Genel Müdürlüğü Yalvaç’a yapılacak olan T tipi Ceza İnfaz Kurumu’nun yapım ihalesini 1 ay içerisinde yapacak. Müjdeyi AK Parti eski milletvekili Haydar Kemal Kurt ve AK Parti ilçe 'Yönetim Kurulu üyesi Ata Ateş oğlu verdi.

Cezaevi ihalesine 1 ay içerisinde çıkılacak.

Bazı temaslarda bulunmak üzere Ankara’ya giden AK Parti başkan yardımcılarından Ata Ateşoğlu, eski milletvekili Haydar Kemal Kurt ile birlikte Ceza ve Tevkif evleri Genel Müdürlüğünde yetkililerle görüşme yaptıklarını haber verdi. Ataş oğlu yaptığı açıklamada ‘İlçemize yapımı uzun süredir gündemde olan Cezaevinin yapımıyla ilgili son gelişmeleri öğrenmek ve hızlandırmak amacıyla eski milletvekilimiz Haydar Kemal Kurt’un girişimleri ile Genel Müdürlüğe gittik. Bize ceza¬evinin ihale hazırlıklarının tamamlandığı ve en geç 1 ay içerisinde ihalesinin yapılacağı müjdesi verildi. Pazarlık usulü yapılacak olan ihale Ankara’da Genel Müdürlükçe yapılacak.

Cezaevinin yer teslimi üzerinden neredeyse 3 yıl geçti.Zemin etüdü, proje ihalesi tamamlandı. Sadece yapım ihalesi kalmıştı ve ses seda çıkmayınca araştırma gereği duyduk. Keşke şimdiye yapılmış olsaydı.Bugünlerde çok sayıda tutuklu insan burada yeterli yer olmadığı için Isparta'da tutuklu bulunuyor ve bu insanların yakınları her görüş gününde Isparta'ya gitmek zorunda kalıyor. Umudumuz ihaleden sonra yapımının bir an evvel tamamlanmasıdır’ diye düşüncelerini ifade etti.

AK Parti Isparta eski Milletvekili Haydar Kemal Kurt,cezaevi yapımı ile ilgili hiç bir pürüzün bulunmadığını belirterek ‘Bugün arkadaşlarımızda duydu. İhale 1 ay içerisinde tamamlanacak. Yalvaçımıza hayırlı olsun. Hastaneden sonra Cezaevi yapımını da tamamlanması en büyük temennimdi buda gerçekleşeceği için mutluyum’ diye konuştu.

HAYRET !

Maho
20 Ekim 2016 Perşembe 01:26

Bir ülke düşünün "Cezaevi müjdesi" haberi veriliyor! Vay halimize...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sektimi yoksa .....

sade vatandaş
16 Ekim 2016 Pazar 19:35

ataşoğlunun açıklaması normal sektioğlu şu anda işkur kuralarına odaklanmış durumda malum nasıl bikura ise sektioğlunun dedikleri hep kuradan çıkıyor .

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ınsafff
16 Ekim 2016 Pazar 16:23

ne zamandan berı cezaevı mutlu haber olarak verıyorsunuz yaptıgınız bu haber sızın gogüslerinizi mı kabartıyor masallah dıyelım

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahlak ve vicdan

Ispartalı
16 Ekim 2016 Pazar 11:55

Cezaevi yapımını "müjde" olarak algılıyorsanız vicdanınız iflas etmiş, ahlakınız ise zaten yokmuş demektir. Sizinle aynı atmosferi solumak bile vicdan azabı.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

chplı sever

vekıl
15 Ekim 2016 Cumartesi 20:39

Bu haberi iyiki Vekil beyin yalvactaki temsilcısı chpli zarraf vermedi.yalvactaki yapılcak isleri, hangi kuruma atanacak müdürleri chp sempatizyanımı zarrafa sorar.chp li degilse ataması yapılmaz.isterseniz yalvac takı son atanan mudurlere bakın hangi partili. Ak partiliyseniz isiniz kesinlikle yapilmaz.temsilci izin vERMEZ.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ama

Vatandaş
15 Ekim 2016 Cumartesi 19:20

Oraya yapılmazsa başka yere yapılacak.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekil eskisi

Yalvaç
15 Ekim 2016 Cumartesi 19:14

Haberi yapan kıçından tutup haber yapmış, haber yapması gereken olay ilgisiz ve yetkisiz iki kişinin kendilerine göre yatırım haberi vermeleri. Kim bunlar ya, biri başarısız eski vekil, diğeri tekinin borazanı davulcu, ****üyle gülüyor millet yalvaçta bu habere,,,

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvaç

yalvaç
15 Ekim 2016 Cumartesi 19:14

ata atesogluna mi kaldi koca akparti yazik

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Artık

abdullah
15 Ekim 2016 Cumartesi 19:09

Bu işlere Haydar kurtla Ataşoğlumu bakıyormuş.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah görsün

semra
15 Ekim 2016 Cumartesi 18:55

Bu habere sevinenler sizide Allah görsün inşallah

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mujde mi ?

Taskin ozer
15 Ekim 2016 Cumartesi 17:58

Mujde diye cezaevi haberi mi olur ?Kendinize gelin

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fabrika

Yalavaç
15 Ekim 2016 Cumartesi 17:11

Bende fabrika müjdesi verdi zannettim.Yine Allah razı olsun bu müjdeli haberi verenlerden!!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komik

Asi derviş
15 Ekim 2016 Cumartesi 16:22

Cezaevinin müjdesimi olur arkadaş...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK YAZIK

ÖZ ISPARTALI
15 Ekim 2016 Cumartesi 15:35

Neresi güzel haber ağlanacak haberimize sevinenler var.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu yazıyi yazan arkadaşım fabrika açmıyoruz, cezaevi açıyrz!

Yücel veziroğlu
15 Ekim 2016 Cumartesi 15:30

Cezaevinin neresi müjde... Allah kimseyi düşürmesin

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müjde mi

Adem
15 Ekim 2016 Cumartesi 15:18

Cezaevi yapımının müjde olarak veriliyor olması ne acı bir durum. Ne hallere gelmişiz, çok yazık.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla