visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BÜYÜKŞEHİR OLUYOR!

ISPARTA BÜYÜKŞEHİR OLUYOR!
06 Şubat 2017 Pazartesi 11:19

ISPARTA BÜYÜKŞEHİR OLUYOR!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Beştepe'de AK Partili milletvekilleri ile bir araya geldi.

YENİ BÜYÜKŞEHİRLER GELİYOR

Milletvekillerinin, büyükşehir kapsamında olmayan illerde hizmetlerin götürülmesinde sıkıntı yaşandığı, farklı imar kararları aldığını belirtmesi üzerine Erdoğan, "Bu sorunu biz de tespit ettik. Yeni bir düzenleme yapacağız. Büyükşehir olmak için aranan nüfus rakamı düşürülecek. Büyükşehir sayısı 50-60'ı bulabilir. Büyükşehir merkez belediyeler güçlendirilecek" dedi.

NÜFUS KRİTERİ 700 BİNE DÜŞMÜŞTÜ, 13 İL BÜYÜKŞEHİR OLMUŞTU

Daha önce yapılan düzenlemeyle, büyükşehir olmak için gerekli nüfus 700 bine düşürülmüş Aydın, Balıkesir, Denizli, Hatay, Malatya,Manisa, Kahramanmaraş, Mardin, Muğla, Tekirdağ, Trabzon, Şanlıurfa ve Van gibi13 şehir büyükşehir olmuştu.

BÜYÜKŞEHİR NÜFUSU 300 BİNE ÇEKİLİYOR

Şimdi ise büyükşehir olmak için gerekli nüfus kriteri 300 bine düşürülüyor. Uygulamanın yürürlüğe girmesiyle birlikte 28 il daha büyükşehir olacak ve Türkiye'nin büyükşehirlerinin toplamı 58'i bulacak.

KARS VE BOLU 300 BİN SINIRINDA

Aşağıda, nüfusu 300 binin üzerinde olan 28 ilin listesi var.Uygulamaya geçildiği andan itibaren bu 28 il büyükşehir olacak. Listenin dışında kalan ancak 300 bin sınırında olan Kars ve Bolu'yu da sayarsak tam olarak 30 il büyükşehir olacak.

30 il büyükşehir oluyor

FABRİKALAR???

Antalya 32
07 Şubat 2017 Salı 13:16

Adamın adın "MÜLAYİM" ise ve sen bu ismi değiştirip "ASLAN" yapsan ne farkeder ki!BÜYÜKŞEHİR olunca karnımızmı doyacak. Onun yerine 12 yıldır YOL yapacağınıza FABRİKALR kurunda İŞSİZ'ler evine EKMEK ****ürsün. Ondan sonra BÜYÜK-KÜÇÜK 5 lira dersin.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne getirir ne ****ürür

selçuk
07 Şubat 2017 Salı 08:15

2014 de büyük şehir olan illere sormak lazım memnunmusunuz diye .yada Isparta halkına mini refarandum yaptırmak .engüzeli bu bence.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta'nın Burdur mahallesi

Ispartalı
07 Şubat 2017 Salı 08:14

Isparta büyük şehir olunca Burdur il olmaktan çıkıp Isparta'ya bağlanabilir ve mahalle olabilir. Yani Isparta'nın Burdur mahallesi olabilir. Zaten arada bir tane tepe var. Ne gerek var, birleştirmek lazım. Zaten Burdur lular hep Isparta'ya geliyor.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burki
06 Şubat 2017 Pazartesi 23:58

Yalandır la

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bul gel bul gel vallahi

aksulu
06 Şubat 2017 Pazartesi 20:33

endee bi kere yalan. yalana bak olmaz kardeşim.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ertuğrul
06 Şubat 2017 Pazartesi 20:29

Özel idare genel sekreterliği kapanır.işlevini buyukşehir belediyesi yapar.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE YAZAR

YALNIZ KURT.
06 Şubat 2017 Pazartesi 19:51

OLSA NE YAZAR OLMASA NE YAZAR BÖÖK,ŞEER OLUNCA EKONOMMİ YÜKSELECEK ???

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tayfun'un şarkısı

Yaşa Reis, Yaşa Isparta!
06 Şubat 2017 Pazartesi 19:09

Bu haberle aklıma Tayfun'un şarkısı geldi: Hadi yine iyisin, iyisin iyisin..

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsyankar
06 Şubat 2017 Pazartesi 18:55

Büyükşehir olsa ne olur iş yok aş yok bunlardan daha önemli şeyler var tabelada büyükşehir yazsa ne olur

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

köy

´hh
06 Şubat 2017 Pazartesi 18:53

yeterki evet deyin ben sizlere köyü sehir yaparim

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ab rh pozitif

rh poziftif
06 Şubat 2017 Pazartesi 18:08

ısparta sdü tıp fakültesi ab rh pozitif kana ihtiyaç vardır

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

şehir mi büyükmü

osman büyük
06 Şubat 2017 Pazartesi 17:51

büyük şehir derken

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert
06 Şubat 2017 Pazartesi 17:20

Büyük şehirde tüm faturalara zam gelir.emlak vergisi,şu elektık doğalgaz hepsine zam gelir. Tabela üstünde büyük şehir olmak ancak yaşayanlara ek vergi deme.k

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

mehmet boyacı
06 Şubat 2017 Pazartesi 17:07

SAYIN CUMHURBAŞKANIM DESTEKLERİNİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.

6 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ibrahim sancar
06 Şubat 2017 Pazartesi 17:06

Desenize trafik sigortası iki katına çıkacak.

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

mydnose
06 Şubat 2017 Pazartesi 15:36

Ne yarari olacak buyuksehir olunca daha az vergi verecegiz trafik sigortasi buyuksehirlerde daha ucuz, su faturasi, cop vergisi, emlak vergisi falan hep ucuzdur diye dusunuyorum sahsen ....

3 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yani?

Vatandaş
06 Şubat 2017 Pazartesi 15:06

Ne faydası olacak Isparta'ya? İş imkanı mı sağlanacak, daha temiz daha medeni bir şehir mi olacağız? Trafik çilesi daha mı az olacak? Daha eğitimli, çağdaş bir şehir mi olacağız? Daha fazla kültür-sanat etkinliği mi yapılacak? Cevapları herkes biliyor sanırım.

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

:)
06 Şubat 2017 Pazartesi 14:53

kıçım kadar şehri büyükşehir yapsan nolcak. siz önce kafayı değiştirin az sanayi kurun az şehre yatırım yapın. apart yaptırıp öğrenciyi sağmal inek gibi sağıp sonra kıçı devirip yattıktan sonra issminiz büyükşehir olsa ne gezer

34 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlim fen
06 Şubat 2017 Pazartesi 14:52

Büyükşehir olunca ne olacak? Türkiye'nin nüfusu her geçen gün artıyor. Bu mantıkla 20 seneye her il büyükşehir olur. Saçmalıktan başka birşey değil. Parsayı toplayan başkası sevinen yine gariban vatandaş!

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mük****l

Byn Ispartalı
06 Şubat 2017 Pazartesi 14:36

Çok güzel olur ve her zaman Reisim AKP'in ilk günden itibaren destekleyen biri olarak Ispartada Reis olmanız için cevap vermiştir ancak belediye başkan talihsizliği yüzünden Isparta geri kalmıştır Belediye başkanlığına hemen kayyum atansın yoksa yardımcıları ile birlikte gelen bütçede yok olmasın...

8 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

REİS ISPARTADA SENİ SEVİYOR

ıspartalı
06 Şubat 2017 Pazartesi 12:11

SAYIN CUMHURBAŞKANIM. ISPARTADA SENİ ÇOK SEVİYOR. HERSEÇİMDE GÖSTERDİK. FAKAT SENİN OYLARININ ÜZERİNE OY EKLENMEDİ. SENİN OYLARININ ARTMASI İÇİN GENİŞ ÇAPLI ARAŞTIRMA YAPSANIZ. 4 VEKİL ÇIKAR EMİNİM.

8 Beğendim
45 Beğenmedim
 
Yanıtla