visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BÜYÜKHACILAR KÖYÜ SELE TESLİM OLDU

ISPARTA BÜYÜKHACILAR KÖYÜ SELE TESLİM OLDU
04 Haziran 2017 Pazar 16:43

ISPARTA BÜYÜKHACILAR KÖYÜ SELE TESLİM OLDU

ISPARTA'nın merkeze bağlı Büyükhacılar Köyü'nde aşırı dolu ve sağanak yağış dolayısıyla köy sulara teslim oldu. Birçok evi su bastı,araçlar çamura saplandı. Evlerin bahçeleri sularla doldu.

Isparta Merkez Büyükhacılar Köyü'nde aşırı dolu yağışı nedeni ile vatandaşlar zor anlar yaşadı. DSİ Bölge Müdürlüğü ekipleri anında müdahale etti. Kapanan yollar ve temizlik çalışmaları yapıldı.

Gerekli incelemelerin yapılması konusunda DSİ Bölge Müdürü tarafından talimat verildi.







geçmiş olsun

ugur
05 Haziran 2017 Pazartesi 13:39

vatandaşlarımıza geçmiş olsun Allah beterinden korusun Amin

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

acılar köyü

gavara ali
05 Haziran 2017 Pazartesi 11:13

muhtarım köye bi gelde agac dikelim nerde bu muhtar nerde bu devlet maas zamani tık tık cekmesini biliyon

54 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hacılarlı

köylü
05 Haziran 2017 Pazartesi 09:26

Çok şükür köyümüz bu defa ucuz atlatmış; ama olmaz köylüler köyün güneyine biraz daha hayvan çıkarmanız lazım doğayı biraz daha katletmeniz lazım bu olmamış ha ****ret köylüler doğayı biraz daha katledin felaket olursa suçluda hazır gariban muhtarın üzerine atar kurtulusunuz buradan yazıyorum bunlar daha iyi günleriniz bu işten tek kurtuluş köy çevresinde küçükbaş hayvan beslememek

43 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ateş ali

ateş ali
05 Haziran 2017 Pazartesi 08:40

bu köyü bu hale koyanlar vicdan varmı sizde 2.si odağlar 4 çobana verilmedi 365 gün içinden dAvar çıkmazssa ahada böyle olur işte nerde o vaatler nerde oyeminler öyle oturduğun yerden para almak la muhtarlık olmuyo dağların derhal koru olması lazımköyü nehale soktunuzlan sorunu sıkıntısı olan varsa açık adresim bellidir burdayım allah yar ve yardımcımız olsun gençlerinde dikkatine

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali gamık
04 Haziran 2017 Pazar 22:10

Muhtarın acilen alt yapı çalışmalarına başlasın bu köy böyle gitmez apo oruç

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Patir mehmet
04 Haziran 2017 Pazar 20:25

Su basan yer yalanci muhtarin yeri maas almaktan baska hic bir is yapmayan abdullah oruc

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bravo , harbıden!!
04 Haziran 2017 Pazar 19:04

Kestınız agaçları, talan ettınız doğayı, sonra ağlamayın buralarda! Sonucuna herkes katlanıcak!!

70 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takdir
04 Haziran 2017 Pazar 18:39

Allah Devletime Zaval vermesin.Allah Afatından korusun.Takdir Allahtan tedbir Milletten...

10 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş olsun

öte köylü
04 Haziran 2017 Pazar 18:37

geçmiş olsun köylüler. Allah afatından saklasın.

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali
04 Haziran 2017 Pazar 18:26

Teşekkürler Müdürüm.Teşekürler DSIAllah devletimize zaval vermesin.Afatından korusun.

5 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

Köylü Vatandas
04 Haziran 2017 Pazar 18:19

Iste devletimin gücü teşekkürler.D.S.İ teşekkürler Müdürü.ne.Özel idare nerede pazartesimi gelecek.doğru resmi tatil.Demekki iş bilenin nokta.

8 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla