visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA-BURDUR DAĞ YOLU DAHA ÖNEMLİDİR

ISPARTA-BURDUR DAĞ YOLU DAHA ÖNEMLİDİR
21 Temmuz 2014 Pazartesi 20:48

ISPARTA-BURDUR DAĞ YOLU DAHA ÖNEMLİDİR

Şoförler Odası Başkanı Ahmet Tural, Isparta-Burdur dağ yolunun duble yol olması halinde iki ilin ticari ilişkilerinin artacağını söyledi. Tural ayrıca, bu yol Dereboğazı yolundan daha öncelikli yapılması gerekmektedir dedi.

DEREBOĞAZIDA ÖNEMLİ AMA DAĞ YOLU TİCARET İÇİN DAHA ÖNEMLİ

Türkiye Şoförler Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi, Isparta ŞoförlerOdası Başkanı, Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkan Vekili, Isparta Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Ahmet Tural, Bomba 32’nin gündeme taşıdığı Dereboğazı yolunun ardından bir açıklamada yaptı. Tural, Isparta-Burdur dağ yolu  dereboğazı yolundan çok daha önemlidir dedi.

ISPARTA'YA ALIŞVERİŞ İÇİN BURDUR'LULAR GELİYOR 

Başkan Tural açıklamasında ise; "Isparta-Burdur dağ yolunun çift olması Isparta'daki ticari hareketliliği artıracaktır. Bu yolun bir an önce tamamlanması halinde Burdurlu vatandaşlarımızın Isparta'ya daha çok gelmesini sağlayacaktır. Yapılan bir araştırmaya göre Burdurluların %70’nin Isparta'ya geldiği ve Ispartalıların % 70’nin de Antalya'ya  gittiği tespit edilmiştir. Eğer Burdur yolu bir an önce tamamlanırsa Isparta'da ticaret hareketlenecektir. Antalya yolu daduble yol olsun karşı değiliz. Ama öncelik Isparta - Burdur yolu olmalıdır"diye konuştu

eksik kalmış

şoför
23 Temmuz 2014 Çarşamba 14:42

etiketlerini arasına ekk göller bölge birliği başkanlığını yazmamışın gazteci kardeş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ölüm

vatandaş
23 Temmuz 2014 Çarşamba 00:45

düple yolada cok can yandı şükrü başkan haklı göztermelik asfalt ama budurdan cıtyol bukonu ıspartamız icin birlik bera berlik zamanı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeni yatırım.....

Şakir Uzun
22 Temmuz 2014 Salı 18:05

Haklısın başkan,suç sizde değil,sizi ****arda oturtup yetki veren bizlerde.Sen ne dediğinin farkındamısın başkan,Dereboğazı yolu enerjisinden anca bu kadar uzak olunur.Her iki yolda önemli,ama Burdur yolu daha önemli gibi talihsiz açıklamalarınız olayı başka yöne saptırmaktan başka bir şey değildir.İllede Dereboğazı kardeşim,siz siz olun gündemi saptırmaya kalkmayın,dikkatli demeçler verin.Ulusal bir yolu köy yoluna tercih edemezsiniz.Yazık ya.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEÇ BAŞKAN

ŞÖFOR
22 Temmuz 2014 Salı 09:10

GEÇ BU İŞLERİ BAŞKAN GÜCÜNÜZ YETİYORSA DEREBOĞAZI İÇİN YAPICI BASKI KULLANIN OZAMAN GÖRELİM SİZİN BAŞKANLIĞINIZI BİZE TURİZM LAZIM BURDURDAN KİM GELDİ BU DÖNEME KADAR TİCARET İÇİN Bİ ARAŞTIRIN, HIII PARDON SİZ AKPDEN BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN ADAYLIK DÜŞÜNÜYORDUNUZ DİMİ? ONUN İÇİN YAPILAMIYACAK DEREBOĞAZI YONULU ÖRT BAS ETMEK İÇİN BÖYLE BİR YOL SEÇTİNİZ KENDİNİZE AMA UNUTMAYIN ISPARTALI SAF DEĞİL :))))

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çokmu zor...

Nuri
21 Temmuz 2014 Pazartesi 23:42

Başkanım bırak bu ticaret işlerini. Bu işlerle ilgelenen arkadaşlar fazlasıyla var zaten. Sen esas ticari araçların mazotundaki vergi daha az nasıl alınır,bunun için nasıl mücadele edilir sen bu işlere bak.Otobüsçü kamyoncu para kazanamaz hale geldi lütfen bu işlere ağırlık verin.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isp

Ispartalı
21 Temmuz 2014 Pazartesi 21:06

Siz nerden bilecek önce haberin içeriğini iyi oku ama sen nerden bileceksinki?

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş boş boşdeğirmen

ıspartalı
21 Temmuz 2014 Pazartesi 20:56

Başdeğirmen ne yaptı iki yıldır başkan bana elle tutulur bir içraatını söyleyin gezmek dışında ve tv lerde gazetelerde boş boş konuşmak dışında

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÜYÜK BAŞKAN

GÖKÇELİ
21 Temmuz 2014 Pazartesi 20:51

Başkanım tespitin çok doğru burdur esnaf için çok önemli...

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

başdeğirmene duyrulur

hasan
21 Temmuz 2014 Pazartesi 20:47

işte esnaf başkanı şükrü bey ITKM noldu sesin çıkmıyor?Belediyede işlerinmi var

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

buda ne yaaa

mustan bulbul
21 Temmuz 2014 Pazartesi 19:58

birinin nufusu 100 150 bin diğerinin nufusu 1,500 2,000 milyon ticaret diyorsanız on katı artı turizm var artı günde min. 15 20 bin araç tirafığı bunların hepsi varken siz hala nerelerdesiniz cıkar için savaşmaktan başka hiç bişey apmıyorsunuz yazık

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf

Mehmet yılmaz
21 Temmuz 2014 Pazartesi 19:57

Tesbit dogru

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz nerden bileceksiniz!?

ıspartadan ne anlarsın
21 Temmuz 2014 Pazartesi 19:31

yaw he hedereboğazı yolu katliam bölgesi gibi sürekli kaza sürekli ölü .. çok yoğun ama bi o kadar tehlikeli..burdurda ki köy yolumu daha önemli bi de get allah aşkına.. yapın şu antalya yolunu bitirin biran önce.yol şuan çok çok çok tehlikeli..

12 Beğendim
4 Beğenmedim