visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BU HABERE DİKKAT

ISPARTA BU HABERE  DİKKAT
22 Aralık 2016 Perşembe 10:43

ISPARTA BU HABERE DİKKAT

Isparta'da sert bir soğuk hava akımının ardından saat  10:00 sularında kar yağışı başladı.

Yağan karla birlikte belediye ve karayolları ekipleri teyakkuza geçerken, Isparta Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler ise belli bölgelerde yaptıkları uygulamalarda kar lastiği zorunlu araçlarda kar lastiği bulunmuyorsa araçları trafiğe çıkmalarına izin vermiyor.

TUZLUK GİBİ OTURMAYALIM

HASAN TUZLU BUZLU
22 Aralık 2016 Perşembe 23:36

YOLLARI TUZLAYIN TUZLA BUZ OLMAYALIM.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYANDIRMAYALIM

UYANIK SÜLO
22 Aralık 2016 Perşembe 23:28

TEYAKKAUZUN SÖZLÜK ANLAMI UYANIK OLMADIR.ÇOK UYANIKLAR YOLLARDAKİ KAR VE BUZU TEMİZLEYECEK OLAN GÖREVLİLER KARAYOLLARINDA YOKLAR....VATANDAŞTA SİZE BOL BOL TEYAKKUZDA BULUNUYOR.KULAKLARINIZIN ÇINLAMASINDAN ANLARSINIZ.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BUZ PİSTİ

BUZLUMU TUZLUMU
22 Aralık 2016 Perşembe 23:19

IYAŞTAKİ KAPANAN BUZ PİSTİNİN SEBEBİ BELLİ OLDU.GEREK YOK BUZ PİSTİNE TÜM ANA YOLLAR BUZ PİSTİ HEMDE BEDAVA

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEYAKKUZDAYIZ YOLLAR BUZ PİSTİ

GÖREV AŞKI
22 Aralık 2016 Perşembe 23:15

BİZ NEDEN GÖRMÜYORUZ TEYAKKUZA GEÇEN BELEDİYE VE KARAYOLLARINI TOTAL BENZİNLİĞİNDEKİ TIR BETON DİREĞİ DEVİRİYOR.YÜZLERCE KAZA OLUYOR 2 CADDEYE TUZ ATAMAYAN GÖREVLİLER .ÜNİVERSİTE YOLU ÇEVRE YOLU ÇÜNÜR VE GÖNEN RAMPASI NERDE GÖREVLİLER.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla