visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:51

ISPARTA BELEDİYESİNİN 2 ÇALIŞANI ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

ISPARTA BELEDİYESİNİN 2 ÇALIŞANI ADLİYEYE SEVK EDİLDİ
21 Aralık 2016 Çarşamba 14:57

ISPARTA BELEDİYESİNİN 2 ÇALIŞANI ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

BOMBA 32 ÖZEL HABER

ISPARTA’da 30 Bin TL rüşvet aldıkları iddiasıyla dün gözaltına alınan Isparta Belediyesi personelleri H. A. ve M. K. emniyetteki ifadelerinin ardından bugün adliyeye sevk edildi.

Isparta’da bir müteahhitten rüşvet alırken polisler tarafından suçüstü yapılan H.A. ve M.K. dün gözaltına alınmıştı. Gözaltına alınan H.A. ve M.K’nın emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından mahkemeye sevk edildi.

 

normel değil

mobilyacı
21 Aralık 2016 Çarşamba 22:30

antalya ile ısparta arası daire fiyatlarıarasında uçurum var ..antalya da ya demir yada çimento ucuz

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abuzittin
21 Aralık 2016 Çarşamba 18:29

Asıl daire fiyatlarının böyle olmasına sebep olan o arsa sahiplerini terbiye etmek lazım. 4 sene önce ayağında dön olmayan çünür halkı şimdi emlak zengini oldu. M2 si 100 lira etmeyen tarlaları şimdi trilyon ediyor....

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandas
21 Aralık 2016 Çarşamba 13:42

garibana ev yaptirmayip mutahide mecbur birakanlar ve bunun kaymagini akita akita yiyenlere ceza varmi?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BALIK VEDE BAŞTAN KOKMAK

DAVRAZ
21 Aralık 2016 Çarşamba 12:18

BAKALIM SIRA RUHSATLI BÖLGEYE NE ZAMAN GELECEK.HANGİ PROJELER EL ÇABUKLUĞU MARİFETİ İLE TASTİKTEN GEÇİYOR, VEYA GEÇMİYOR. BAYLAR BAYANLAR KIRMIZI ,YEŞİLMİ, SARI IŞIKTAMI GEÇENLER GEÇMİYENLER . İKAZ LAMBASI SOS VERMİYE BAŞLAMIŞ ÖYLE GÖRÜNÜYOR.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip
21 Aralık 2016 Çarşamba 12:16

Afaki fiyatlara daireler satılıyor. Orta gelirli ailelerin daire alabilmesi imkansız. Neden bu kadar pahalı bu daireler. Analyabilmiş değilim.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkiii
21 Aralık 2016 Çarşamba 12:12

Yapmamışlardır laaaa

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

vuslat32@****mail.com

abdullah birisi
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:54

önemli olan bataklığı kurutmaktır. eğer bataklık kurumassa sivri sinekler fazlası ile çoğalmaya devam edecektir. 5-10 bin TL. maaş için acayip bir talep olması bizleri hiç düşündürmez. bu tip olayları gördüğümüzde ise tepkisel kızgınlıklarımız ortaya çıkar.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:53

Evet afaki fiyatlara daireler satılıyor, sanırsın İstanbul, İzmir, Ankara. Bununda sorgulanması lazım. Ev almak çok güç bu Ispartadan.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vuslat32@****mail.com

abdullah birisi
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:51

rasulullah sav derki; bir toplumda alimler ve yöneticiler bozuldumu o toplum belasını bulmuştur der. Başka bir hadisi şerifte ise bir insanın mal vee makam düşkünlüğü, iki kurdun koyun ağılına girdiği zaman koyunlara verdiği zarardan daha fazla o şahsın dinine ve ahlakına zarar verir buyurmaktadır.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
21 Aralık 2016 Çarşamba 11:31

100000 kiralık daireler neden 200000_3000000 tl.bunun sebebleride araştırılmalı, deniz manzaralı değil,orman manzaralı değil afaki rakamlar. Sanki boğazda yalı alıyoruz.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla