visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BELEDİYESİ'NDEN SON DAKİKA UYARISI

ISPARTA BELEDİYESİ'NDEN SON DAKİKA UYARISI
19 Ocak 2017 Perşembe 17:18

ISPARTA BELEDİYESİ'NDEN SON DAKİKA UYARISI

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya GÜNAYDIN sosyal medya hesabında bu uyarıda bulundu işte o mesaj;

İlimizin içme suyu ihtiyacının karşılandığı Eğirdir'den gelen borularda, mevsimsel değişimlerden dolayı 3 adet patlak meydana gelmiştir. Ekiplerimiz tamirat için yoğun bir şekilde çalışmaktadır. Patlak nedeniyle bugün akşam saatlerinde kısa süreli su kesintisi yaşanabilir. Halkımızın bu konuda hazırlıklı olmasını rica ediyorum.

Nuray uysal
20 Ocak 2017 Cuma 17:52

Bu nasıl iş anlamadım geceden beri sularımız kesik su arızayı arıyorum devamlı meşgul madem cevap vermiyceksiniz niye böyle bir numara var taşıma suyla değirmen dönmez!!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Döne Altın
20 Ocak 2017 Cuma 17:37

Bağlar mahallesine özel bir durum heralde. Bu nasıl bir şey ya ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum susuz durum çok kötü sular gelsin istiyoruz artık.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
20 Ocak 2017 Cuma 17:30

Sular ne zaman gelecek numaralar meşgul çalıyor adam akili bilgilendirmiyorsunuz cuma cuma milletı mahcup bıraktınız diyecek söz yok

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bağlar mah.
20 Ocak 2017 Cuma 17:30

Yarın öğlen gelecek dediler yok hâlâ üstelik kesilecek mahalleler arasında bağlar yok bu kadar uzun mu sürer ya 24 saati geçti yeter artık bir çare bulun hangi numarayı arasak meşgul!!!!!!!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aasss
20 Ocak 2017 Cuma 17:13

Cok ise yaradi sanki kimsenin haberi olmadi evi **** ****uruyo

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediye

mustafa baştürk
20 Ocak 2017 Cuma 16:15

ısparta belediyesi sınıfta kalmıştr. istatistik paylaşarak olmaz bu işler eğer dinamik bir belediye iseniz bunu çzömeniz gerekirdi. Aradığımız numaralar meşgul çalıyor yada tersler gibi konuşuyorlar , kafanızı kumdan çıkarığ halka kulak verin saklanarak olmaz.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cevat Kelle
20 Ocak 2017 Cuma 15:42

Hizmet anlayışınız bu mudur? Su ile ilgili hangi numarayı arasak meşgul çalıyor.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbrahim
20 Ocak 2017 Cuma 14:43

Şu halla yok Başkanım uzun süreli oldu. Ha ****ret

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

lütfen

Yurttaş ç.
20 Ocak 2017 Cuma 13:32

su verilmeyen mahallelere, ne zaman su gelebilir bir açıklama bari yapın.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hazan
20 Ocak 2017 Cuma 13:30

Bağlar mahallesine özel bir durum herhalde, kar yağar hiç bir belediye aracı uğramaz, elektrik kesilir yine bizim mahalleyi bulur yine ilgilenilmez 20 saat oldu hala sular yok, baya kısa süreli bir su kesintisi gerçekten, Allah uzun süreli su kesintisinden saklasın

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin DOĞANAY
20 Ocak 2017 Cuma 12:27

Yazıklar olsun cuma günü yaptığınız işmi sizin

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekliyoruz

Yurttaş ç.
20 Ocak 2017 Cuma 12:14

Bağlar Mahallesinde şu an itibarı ile sular yoktur. dün akşam 17.00 den bu yana. İlgililerin İlgisine.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİTMİŞ BELEDİYECİLİK

MEHMET
20 Ocak 2017 Cuma 09:56

BELEDİYE Yİ ARIYORUZ 211 6000 ARIYORUZ ÇALIŞANLAR NERDEYSE DOVECEK BİZİ BU NASIL Bİ KONUŞMA TARZIDIR BÖĞLEMİ ÖĞRETİYORLAR ACABA ORDA DA BU YUZDEN SERT KONUŞUYORLAR Bİ CVP ALMAK İSTİYORUZ YEMEDİĞİMİZ Bİ KÜFÜR KALMIYO NERDEYSE YAZIKLAR OLSUN

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antalyalı
20 Ocak 2017 Cuma 09:32

Ya başkanım sizde de sular kesik mi acaba ?cok merak ettim Doğuda hdp belediyesini kınarken masallah beteri basımuza geldi.bu nedir yaaa kısa süreli su kesintisi patlak olmuş.işin ilginç tarafı 19 ocak 00:00 da ayrı bi su kesintisi olacağı bildirilmiş.ne ilginç ki borularda tam bugün o saatlerden önce patladı hem de haberli.yazıkkk

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Can cans
20 Ocak 2017 Cuma 00:27

Baya kısa süreli kesinti oldu Başkan teşekkür ederiz

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sinan çalık
20 Ocak 2017 Cuma 00:22

Nasıl kısa süreli kesinti işten eve geldik akşam üstü saat 00:30 oldu hala su yok ne zaman açılacak acaba

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kısa süreli

vatandaş
19 Ocak 2017 Perşembe 22:49

sular kesileli saatler oldu ne zaman geleceği belli değil haber 17-18 de yapılmış haberin yapıldığı saatte sular ke****.....SU MEDENİYETTİR bu nasıl bir anlayış, nasıl bir hizmet...sözün bittiği yer...yazıklar olsun

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

****
19 Ocak 2017 Perşembe 22:47

Kısa bir sure dediniz 5 den beri su yok

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet sağdık
19 Ocak 2017 Perşembe 22:19

Başkan bey ne yapsa yaranamaz halkımıza. Evet karla mücadelede eksik yada hatalı çalışıldı ama saçma sapan yere eleştiriliyorsa doğru yolda demektir. Bırakın bu boş işleri herkez bişeyler üretsin belediyesine destek olsun.

4 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar yağdı yollar berbat

hasan
19 Ocak 2017 Perşembe 22:14

belediye bu kar yağışlarında sınıfta kaldı.. temizlik berbattı.. organize olamadı.. riski yönetemedi. kısaca çuvalladı...

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Su kesintisi

Ispartalı
19 Ocak 2017 Perşembe 21:17

su olmadığı için hiçbir ihtiyacımızı gideremiyoruz lütfen bir an önce bu arızayı giderin ....belediyeden isteğimiz budur ...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜNAYDIN ISPARTALI

GÜNAYDIN
19 Ocak 2017 Perşembe 20:44

HER YER KAR. SU BOL BIRAKIN EĞİRDİRDİRN SUYUNU , YOLLAR DAHA KARLA KAPLI KİMSEYE EYVALIHIMIZ YOK EVEL ALLAH..

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan daş
19 Ocak 2017 Perşembe 19:20

Yüksek başkanla işim olmaz da, adam patlak oldu diyo. Patlağın önceden haber vermesimi olur. Okuyun anlayın

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

günaydın günaydın
19 Ocak 2017 Perşembe 18:46

Son dakika da haberimiz olduğu için teşekkür.1 gün önce haberimiz olsaydı hazırlık yapamazdık.nasıl bir sistem nasıl bir an....layış anlamak mümkün değil.

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk
19 Ocak 2017 Perşembe 18:41

Ayıp ya bu uyarı bu saatte mi yapılır sabah saat 10.30 dan beri su yok hazırlıklı olacakmışız iyice kendinizi kurtaracaksınız diye yalan söylüyorsunuz.

9 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla