visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:41

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE ŞANLITÜRK'ÜN YETKİLERİ TEKRAR ARTTI

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE ŞANLITÜRK'ÜN YETKİLERİ TEKRAR ARTTI
23 Haziran 2017 Cuma 21:33

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE ŞANLITÜRK'ÜN YETKİLERİ TEKRAR ARTTI

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın 1 yıl önce sorumluluk alanındaki tüm birimlerin yetkisini alarak 'Dış İlişkiler Müdürlüğü'sorumluluğu ile Köy Garajı'ndaki Belediye birimine görevlendirilen Aydın Şanlıtürk, aktif göreve getirildi. Şanlıtürk, 'İmar ve Şehircilik Müdürlüğü'sorumluluğu ile Belediye merkez hizmet binasına geri döndü. Şanlıtürk'e, dahaönce Resul Göçer'in kullandığı 3.kattaki başkan yardımcısı odası tahsis edildi.Çevre Kontrol Müdürlüğü de Başkan Yardımcısı Halil Gülderen'in sorumluluğundan alınarak Aydın Şanlıtük'e bağlandı.    

Öte yandan daha önce Başkan Yardımcısı Akif Aslan'a bağlıolan Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü de Başkan Yardımcısı Recep Erdem'in sorumluluğuna verildi.

 

Teorik ederim

Camal kurt
25 Haziran 2017 Pazar 00:10

Hayırlı olsun

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorumlar nıye sılınıyor ?

sam
24 Haziran 2017 Cumartesi 11:58

dostum yorumları nıye eklemıyorsunuz ? kufur mu edılıyor da eklenmıyor? Beledıyenın ne mal oldugu bellı ? bu atamalar sureklı adamına gore yapılır baskanın canı ısterse adam alınır adam cıkartılır. Aydın abıye hayır olsun. olmaması gereken bı surgundu zaten. bakalım baskan ah aldıgı ınsanların hesabını nasıl verecek !!!

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

isabetli karar

turanlı
24 Haziran 2017 Cumartesi 10:59

ISPARTA SEVDALISININ AKTİF GÖREVE TEKRAR DÖNÜŞÜ..KUTLARIM BELEDİYE BAŞKANIMI....AYDIN BEY BELEDİYENİN GÜCÜNE GÜÇ KATACAKTIR.ISPARTAMIZA HAYIRLI OLSUN

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakında kokusu çıkar

Serdar
24 Haziran 2017 Cumartesi 10:12

İyi mi kötü mü yakında ortaya çıkar ,Belediye Bşk nı istediğini alıp bir yerlere veriyorsa o kişinin Bşk nın bilgisi olmadan yapacağı hiç bir iş olmaz

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarıyla yapar.

Naci TATOĞLU
24 Haziran 2017 Cumartesi 07:17

1989 dan beri tanıdığım Aydın beyin görevini başarıyla yapacağından eminim.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediye
24 Haziran 2017 Cumartesi 02:01

Ispartanin ispartalinin sevdalısı olan biri daha aktif göreve ne zaman gelecek

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
24 Haziran 2017 Cumartesi 00:39

İmar müdürlüğü başıboştu.Isabetli olmuş.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
23 Haziran 2017 Cuma 23:50

NİHAYET SONUNDA DOĞRU YOLU BULDUN BAŞKAN AYDIN ŞANLITÜRK GİBİ BİR ADAMI GÖREVİNE GEÇTE OLSA İADE ETTİM HAYIRLI OLSUN AYDIN BAŞKAN HAYIRLI OLSUN

14 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
23 Haziran 2017 Cuma 22:24

Başarılar dilerim kendisine. Doğru insan.

16 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla