visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE HANGİ MEMURLAR AÇIĞA ALINDI?

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE HANGİ MEMURLAR AÇIĞA ALINDI?
10 Ağustos 2016 Çarşamba 20:42

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE HANGİ MEMURLAR AÇIĞA ALINDI?

MEMURLAR NEDEN AÇIĞA ALINDI?

Isparta Belediyesi’nde 6 memurun neden açığa alındığı öğrenildi. İç İşleri Bakanlığı tarafından açığa alınan 6 memur hakkında; 31.12.2014 yılından itibaren Kimse Yokmu Derneği’ne yardım yaptıkları, halen mevcut bir şekilde Bank Asya’da hesapları bulundukları ve toplantılara katıldıkları nedeniyle açığa alındıkları öğrenildi.


İŞTE AÇIĞA ALINANLAR 

İTFAİYE MÜDÜRÜ Halil AÇAR

Saadettin SARIŞAHİN

Ziya ÖZTÜRK

Ayşe KARACAÇELİK

Anıl Kamil ÇAPRAZ

Suzan KARA

terör genelgesi gereği her kurum kendisi komisyonlar kurdu

içisleri bakanlıgı niclıxi kişiye cevap
30 Ağustos 2016 Salı 14:02

Içişleri bakanlığı niki yazınca en doğru değil en yanlış yorumu siz yaptınız. Terör gegnelgesi gereği tüm kurumlar komisyon kurdu. Genelge internettede var. Her kurum kendisi OHAL masasına raporlarını gönderiyor.Belediyeye bu isimler tepeden gelmedi.Bankada hesabı olan. Kurban kestirenler bunlar.Salak takımı. Asıl çocuklarını FETÖ okullarında okutanlara dokunmadı belediye. Niye acaba? işin ilginç olanı Isparta milli eğitimde dokunmadı. Başka şehirlerde açığa alınma sebebi olan bu şehirde değil.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komploya kurban gidenler

Özdemir
11 Ağustos 2016 Perşembe 16:36

Aynı durum 16 kişilik ıskarta SYDVden 8 personelin iş akdleri son verildi. Kadrolu olmadıklarından dolayı iftiraya kurban gidenler hem alınlarına bu kara leke yapıştırıldı hem de işlerinden oldular.. bu işte başka bir iş olduğunu olduğunu düşünüyorum SYDV çalışanlarının sorgusu bile yapılmadan yukarıdan geldi lafları ile işleri sonlandırıldı bu haksızlığa kurban etmeyin insanları

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

içişleri bakanlığı

gül
11 Ağustos 2016 Perşembe 12:04

yorum yazanlara şaşırıyorum bu yazı bu isimler ısparta belediyesine valilik k****ıyla içişleri bakanlığından gelmiştir hemen ısparta belediyesini suçlamayın hem altı kişi değil 7 kişidir

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neye Göre

Gaflet
11 Ağustos 2016 Perşembe 01:39

Bu işde bir dümen var sonu nereye varacak bakalım.......Asıl fetocuların arkasında kımler var yerel seçimlerde fetocularla ev toplantısı yapanları araşdırın o zaman hepsi dökülecek kıl kurt gibi

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keriz

Galip
11 Ağustos 2016 Perşembe 01:17

O derneğin adını yanlış yazmışsınız.Doğrusu "keriz yok mu,"

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sırat köprüsünde eşek olma

Kerem
11 Ağustos 2016 Perşembe 00:39

Kendini sıyırmak isteyen her kurum amiri yada çalışanı,en çok sayı benden çıksın diye yada sevmediği insanlara iftira atarak sayı artırma peşinde.Aman dikkat sırat köprüsünde üzerine binilen eşek olmayın.Kurunun yanında milyonda bir de olsa yaş yanmaz.İnce eleyip sık dokuyun.Kul hakkı ödenmez. Özellikle kendini sıyırmak isteyen kurum amirlerine dikkat!Hele hele çocukları cemaat evlerinde sınavlara çalışmış olanlar..

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teessüf ederim.

Fatma özturk
10 Ağustos 2016 Çarşamba 23:31

Tarkan bey bu Alaybey isimli arkadaş kimdir bilmem. Eşime iftira atılmışken,benimle ilgili bir yorumu uygun bulup yayinlamışsınız.Fetöcü alçak hainlerle aynı zikredilmek, ima dahi edilmesi beni fevkalade üzdü. Bu bir iftira ve gerçek ortaya çıkacaktır. Ancak istirham ediyorum daha fazla ailemize iftira pompalanmasına alet almayınız.Saygılarımla.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşlar temizlensin.

hain fetoşlar,haşhaşinler...
10 Ağustos 2016 Çarşamba 23:30

fetullahçı olup ta kendini gizleyenleri Isparta Belediyesi çalışanları neden başkana ,emniyet md. ne ,valiliğe bildirmiyorlar????? ''GÖRMEDİM-DUYMADIM-BİLMİYORUM,aman bana bir şey olmasın,ben karışmıyorum,beni ilgilendirmiyor ''şeklinde düşünenler yarın fetullahçılardan zarar gördüğünüzde aklınız başınıza gelir...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftira

F. Kahraman
10 Ağustos 2016 Çarşamba 23:10

Ziya hoca'ya bu iftirayı atanlara bakmak lazım. Asıl FeTöcü onların içinde olabilir mi?. Belediyeyi hukuksuz gördüğü işle ilgili dava açıp, davalarıda kazandığı için intikam alıyor olabilir mi belediyedekiler?

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftira

F.Kahraman
10 Ağustos 2016 Çarşamba 23:04

Ziya beyin Fetocu hainlerle uzaktan bile ilgisi olamaz. 3 yıldır süren Isparta belediyesine karşı açılmış olduğu davaları kazandığı için aradan çıkaralım tarzında bir iftiradir.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu kadar mı?

Bu kadar mı?
10 Ağustos 2016 Çarşamba 22:55

2014 yerel seçiminde; kazananlar kimle kazandı, kaybedenler kimler yüzünden kaybetti? Kazanan başkanlar bunu diyemez ama kaybedenler görev size düşüyor. Partili olmamasına rağmen Ak parti kaybetsin diye çalışan,oy isteyen ve facebook sayfalarında hırsız akp diyenler kim sizce(partililiği geçmişten olan MHP ve CHP liler hariç bu yorumda)

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla