visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE FETÖ'CÜ VAR MI?

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE FETÖ'CÜ VAR MI?
04 Ağustos 2016 Perşembe 12:26

ISPARTA BELEDİYESİ'NDE FETÖ'CÜ VAR MI?

ISPARTA Valiliği tarafından gönderilen yazıda Isparta Belediyesi'nde çalışan ve FETÖ/PDY terör örgütüne üye olan ve ilişiği bulunan kişilerin bildirilmeleri istendi. Söz konusu yazıda: bu örgütü bağlı bulunan ve Isparta Belediyesi'nde çalışan kişi yada kişilerin liste halinde belirlenmeleri ve bildirilmeleri istendi. 


Yazıklar Olsun

Adalet
05 Ağustos 2016 Cuma 17:26

40 yılda butun kurumlara kendı adamlarını yetısdırıp memur ataması yapmıslar soruları vermısler.sonrada bu kurumlarda calısanlar devletın mılletın ekmegını yıllarca yıyıp vatana ıhanet etsınler yazıklar olsun sızlere bu vatanda atanmayı bekleyen vatan ıcın calısmayı bekleyen ne yıgıtler var bu haınlerde vıcdan Allah korkusu ıman bıle yokkı kendı mılletıne sılah sıkıyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kımın O Arazıler

Vatandas
05 Ağustos 2016 Cuma 16:13

Çünürden Kım ne kadar arazı almıs alınan arazıler kac kısının uzerıne akdarılmıs dıbıne kadar ının tapudan ımardan bakın arkasından neler cıkacak cunurden alınan arazılerın uzerıne darbe olmasa feto kollarını ınsa edıp fetonun yandaslarına konutlar yapılacakdı Arasdırılsın tokı evlerının arkasındakı unıversıtede kayı yolundakı vefa yurdu seralara kadar Bakalım arkasından kımler cıkacak neler cıkacak

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlginç

Yusuf ŞAHİN
05 Ağustos 2016 Cuma 10:17

Eşi yoktan yere açığa alınan Ülkücü bir Türk vatandaşıyım. Bu tarz haberlerin altındaki saçma yorumları gördükçe bu millet için dertlendiğime, bu millet için üzüldüğüme, bu milletin gelişmesi için harcadığım bütün emeklere kızıyorum. Biz ne ara böyle masumların kellesini isteyecek kadar kalleş olduk. Yazıklar olsun. Her açığa alınan fetöcü değildir unutmayın.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜLER TUTUSMUS! BÖLÜCÜLÜK PESINDELER!

vatandas
05 Ağustos 2016 Cuma 07:10

YZG NA SATASANLAR KESINLIKLE NE BASBAKANIMIZA NEDE CUMHUR BASKANIMIZA ZERRE KULAK VERMEDIGINIZ ORTADA! CUMHUR BASBAKANIMIZ NE DEDI " COK ÜZGÜNÜM, SAHSEN BENDE DESTEK VERDIM BUNLARA! AYRICA MUHALEFETE NE IKTIDARA SALDIRMANIN ZAMANI DEGIL! SU ANDA ÜLKEDE CANAKKALEDEKI GIBI BIR RUHA, 15 TEMMUZ BIRLIK BERAVERLIK VATANSEVERLIK RUHU LAZIM! BUNUN BOZULMASINA IZIN VERMIYECEGIZ! DANISMANIMIN BU SEBEBLE MUHALEFET LIDERLERINDEN DERHAL ÖZÜR DILEMESINI ISTEDIK!" DERKEN, SIZ ETEGI TUTUSAN FETÖCÜMÜSÜNÜZ !

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kime soruyorsunuz

hasan arın
04 Ağustos 2016 Perşembe 21:18

başkan o koltukta kaç dönemdir nasıl oturdu o ilişkileri ortaya çıkarmakta lütfen a.z.gürkandan sonraki ekipte allah yardımcınız olsun ****emiz hep aynı suça bılaşanlar cezasını bulsun.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

Hamdi
04 Ağustos 2016 Perşembe 20:28

Bence en başta başkan Ziya'nın kendisini vermek gerekir. Çünkü kendisi tren istasyonun hemen altındaki Fetö'nün binasında yapılan bir aileler toplantısına gelmişti ve orada çıkıp bir konuşma yapmıştı. Konuşmasında proje çizerek bu yapıya katkılar verdiğini söylemişti. Tabi bu 17-25 aralık süreci öncesiydi.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla