17 Ağustos 2017 Perşembe 07:04

ISPARTA BAROSUNA KAYITLI AVUKAT KAZADA YAŞAMINI YİTİRDİ

ISPARTA BAROSUNA KAYITLI AVUKAT KAZADA YAŞAMINI YİTİRDİ
07 Temmuz 2017 Cuma 16:44

ISPARTA BAROSUNA KAYITLI AVUKAT KAZADA YAŞAMINI YİTİRDİ

Isparta-Antalya karayolunda iki otomobilin kafa kafaya çarpışması sonucunda Isparta Barosuna kayıtlı Avukat Osman Büyükküpcü ile kardeşi Oğuzhan Büyükküpcü yaşamını yitirdi. 

Kaza saat: 12.30 sıralarında Isparta-Antalya karayolununun 30. kilometresinde (tüneller çıkışı) meydana geldi. Isparta istikametinden Antalya istikametine giden Oto Galeri sahibi Oğuzhan Büyükküpcü yönetimindeki otomobil karşı yönden gelen sürücüsü henüz belirlenemeyen otomobil ile çarpıştı. Kazada sürücü ve aynı araçta bulunan abisi Avukat Osman Büyükküpcü yaşamını yitirdi. Kazada 2 kişi de yaralandı. 

Kaza sonrası  çevredekiler Avukat Osman Büyükküpcü'ye kalp masajı yaptı. Tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ekipleri sevk edildi. Yaralılara ilk müdahale olay yerinde yapılırken daha sonra hastanelere kaldırıldılar. 

Öte yandan kaza nedeniyle yol trafiğe kapatılırken, cenazeler ise Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. 

Hüküm ALLAH'IN

Ali Selçuk Kapçı
10 Temmuz 2017 Pazartesi 08:27

Değerli arkadaşım YÜCE ALLAH sana ve kardeşine rahmetiyle tecelli etsin. Yakın dost ve akrabalarına baş sağlığı ve sabırlar dilerim.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkını helal et Osman kardeş

OktaY 5186
08 Temmuz 2017 Cumartesi 14:22

Görevim icabı 11 yılı aşkın bir süredir tanışıklığımız var. Daha Salı günü karşılaşıp ayak üstü sohbet etmiştik. Mütevazi ve alçak gönüllü bir insandı. Duruşma için geldi mi işi olsun olmasın selam vermeden ayrılmazdı. Bürosuna gidip çayını içmişliğimiz vardır. Bizim varsa bir hakkımız helal olsun. İnşaallah o da bize hakkını helal etmiştir. Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUSTAFA karagöz
08 Temmuz 2017 Cumartesi 11:18

Allah rahmetiyle karşılaşın inşaallah.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla