16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:43

ISPARTA ANTALYA YOLUNDA İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI

ISPARTA ANTALYA YOLUNDA İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI
27 Temmuz 2017 Perşembe 14:50

ISPARTA ANTALYA YOLUNDA İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI

Isparta-Antalya yolunda meydana gelen trafik kazasında 1 kişi yaralandı.

Kaza saat: 10.00 sıralarında Isparta-Antalya karayolunun 50. kilometresinde meydana geldi. İki otomobil kafa kafaya çarpıştı. Kazada otomobillerden biri dereye uçtu. Araçta bulunan bir kadın ise dereye savruldu. Çevredeki vatandaşlar tarafından kurtarılan kadın olay yerine gelen ambulans ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.



 

yol hakkı

n
28 Temmuz 2017 Cuma 08:56

Tırmanma şeridinde aşağıya inerken adam araç sollıcam diye ugraşıyor böyle bir şey nasıl olabilir.ondan sonrada böyle oluyor o yolda özellikle ters virajlar var araç merkez kaçtan itiyor ant istikametinden gelişte tünele varmadan son iki viraj sağ seritten sol şeritte buluyorsun kendini allahtan son asfallama sıcak olduda mıcırdan kurtulduk hersene atılıyordu.Bu bile iyi birşey.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ah duble yolar ah

ıspartalı mustafa
28 Temmuz 2017 Cuma 08:37

Nedense duble yolar Isparta ya haram Denizli de Konya da ilçe yolları falan duble..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim şart

hasan
27 Temmuz 2017 Perşembe 21:58

bölünmüş yol olsa ne yazar önce eğitim cezalar caydırıcı olmalı bölünmüş yolda daha fazla kaza oluyor düz yolda şöförler uçarak gidiyor

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tırmanma şeridi

a.a
27 Temmuz 2017 Perşembe 16:28

şöförlere tırmanma şeridi nedir ne değildir iyi öğretmek lazım sürekli bu yolu kullanan birisi olarak tırmanma şeridi ihlalleri kazaya sebep oluyor fotodan anladığım kadarıyla yine tırmanma şeridi kazası

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOLU

dereboğazı
27 Temmuz 2017 Perşembe 15:18

SÜREKLİ YORUM YAZIYORUM KEŞKE ŞU KAZALAR BİTSEDE YAZMASAM BU HÜKÜMET ISPARTALILARI KANDIRIYOR. BU YOLUN PROJESİ BİLE DAHA TAMAMLANMADI DUBLE YOL OLMASI BELKİ 50 SENEYİ BULUR.

23 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

27 Temmuz 2017 Perşembe 15:15

Hatalı sollama? Trafik kuralları nasıl öğrenilecek acaba?

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla