visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA-ANTALYA YOLUNDA FECİ KAZA

ISPARTA-ANTALYA YOLUNDA FECİ KAZA
07 Temmuz 2016 Perşembe 14:47

ISPARTA-Antalya karayolunda trafik kazası meydana geldi. Kazada otomobil hurdaya dönerken, yaralılar helikopter ambulansı ile olay yerinden hastaneye kaldırıldı.

ISPARTA-Antalya karayolunda trafik kazası meydana geldi. Kazada otomobil hurdaya dönerken, yaralılar helikopter ambulansı ile olay yerinden hastaneye kaldırıldı. 

DETAYLAR GELİYOR

Yol, acılı olsun!!

Ikı duble
08 Temmuz 2016 Cuma 01:15

Noldu duble ylunuz? Bır sinirlı bey vardı, bı acıklasın da sevınelim (!) bari? Ne zmn cıkıyoduk ıhaleye? Ne zmn bıtıyodu?? Duble duble hayaller, kurardık bız yıllar once..,hıc yoktu yolumuz yururduk tepelerde, öğrettıler hayallerle yaşamayı önceee.., yap artık duble asfaltı, harcayalım paraları guzelceeee...!!! Bestesı ve guftesı bırılerıne aıt olan bır şarkıyla veda edelim....!!!

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba ?

haber
07 Temmuz 2016 Perşembe 23:53

saçmalama ayten,çocuk olmaz .....n

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kötü olabilir ama

Yolda
07 Temmuz 2016 Perşembe 23:39

Isparta da şöfor yok çok dikkatsiz insanlar var Ada'm araç kullanamıyor ama hatalı sollama yapıyor sonuç ağır karşıdaki de zarar görüyor

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fotoğraf telifi

Süleyman Çelikkaya
07 Temmuz 2016 Perşembe 20:45

Fotoğraflar tanıdık gibi geldi

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaralıların durumu

misafir
07 Temmuz 2016 Perşembe 18:34

yaralıların isimleri bellimi?haberin devamını bekliyoruz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haber

Remzi kara
07 Temmuz 2016 Perşembe 16:35

Bu yolu Burdur antalya yoluna alternatif olsun diye yaptilar burdur değil ispartadan geçsin yolcular istediler. Bu yolda ölen ve yaralananlarin vebali bu zihniyetin üstüne olsun.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla