visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA-ANTALYA YOLUNDA FECİ KAZA ÖLÜ VE YARALILAR VAR

ISPARTA-ANTALYA YOLUNDA FECİ KAZA ÖLÜ VE YARALILAR VAR
11 Ocak 2017 Çarşamba 10:18

ISPARTA-ANTALYA YOLUNDA FECİ KAZA ÖLÜ VE YARALILAR VAR

Isparta Antalya karayolunda meydana gelen trafik kazasında can pazarı yaşandı. Otobüs, tır ve ticari aracın karıştığı kazada 8 kişi yaralanırken,  ticari aracın sürücüsü talihsiz adam hayatını kaybetti. Yaşanan kazanın etkisi ile de 3 kamyon, 1 otobüs ve bir araç yol kenarına savruldu. Araçlar buzlanmanın etkisi ile yol kenarında bulunan kanala girdi. Olay yerine çok sayıda ambulans ve kurtarma ekibi yönlendirilirken, yol uzun süre trafiğe kapandı.

 







Yap boz işi

milli masraf
13 Ocak 2017 Cuma 15:02

Bir de Sayın Başkan 80 yıl dayanıklı asfalt yaptık deyip durmasın. Şehir hastanesinin üstünden, sanayiden geçip Iyaşa giden yolda koca koca büzleri sıralamış. Belli ki 80 yıl dayanacak asfaltı söküp o büzleri döşeyecek. Büzleri daha önce döşesene Sayın Başkan. Yazık şu paralara.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye sınıfta kaldı.

Buzda kayan vatandaş
13 Ocak 2017 Cuma 14:58

Biz de şehirlerarası yolun Belediyenin sorumluluğunda olmadığını biliyoruz. Ancak, bir şekilde sesimizi duyurmak istediğimiz için bu haberin altına yorum yazıyoruz. Belediye karla mücadelede sınıfta kaldı. Ara yollara hiç girilmedi. Gerekirse, tüm gece çalışılıp, yollar açık kalmalıydı. Gerçek Belediyecilik, kriz zamanında belli olur.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sürücülerin korkulu rüyası Dereboğazı yolu.

Ali
11 Ocak 2017 Çarşamba 14:14

Isparta dereboğazı - Antalya yolu sık sık trafik kazaları olan bir yolumuz.Her seferinde ölümlü olmaktadır. Bu nedenle yetkililerimizden yolun bir an önce duble yola dönüştürülmesini arzulamaktayız. Saygılarımızla.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustafa deveci
11 Ocak 2017 Çarşamba 14:12

ASIL ISPARTA ANTALYA YOLUNU ÇİFT YOL YAPTIRAMAYIP HALA VEKİLLİK VE KOLTUK SEVDALILARI GÖRSÜN BU HABERİ VE YOLLARI YILLARDIR ÖLÜMLÜ KAZALARDAN BIKTIK ARTIK, SEÇİM ZAMANI VERİLEN SÖZLERİ SEÇİLİNCE UNUTAN VEKİLLERİN VEBALİ OLACAK BU YOL BURDUR ANTALYA YOLU ÇİFT YOL VE HER İKİ YILDA ASFALT YENİLENİYOR YAZIK BENİM ISPARTALIMA VE BU YOLLARDA CANINI KAYBEDENLERE

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilgisizler

ali
11 Ocak 2017 Çarşamba 12:54

burası ısparta antalya kara yolu ısparta merkez değil ama bazıları belediyeye suç çıkartıyor bilgi becir yok hemen iftira atılorlar bura ıspartanın merkezi değil ama böle cahillerde hemen belediyeyi kötülerler önce bi araçlarda zencir varmı ona baksınlar .bilgi noksanları

6 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

taksiih

taxsiii
11 Ocak 2017 Çarşamba 12:43

ısparta da 24 yıldır taksi şöförlüğü yapıyorum.bana kızmayın da ısparta da kar la mucadele tam olarak yapılmıyor.ben onu gördüm.hele hele dere mah.doğancı mah.batıkent mah. ışıkkent mah.tüm ara sokaklar berbat çok ****ü nerdeyse araba değil otobüsler kalacak durumda.

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mağdur Ispartalı
11 Ocak 2017 Çarşamba 11:48

Isparta belediyesi maalesef yollara hiç bakmıyor yollar karla kaplı.Karla mücadele diyorlar ama biz bu mücadeleye daha şahit olamadık ara sokaklar hiç açılmıyor.Bu durumda yarın çocuklar okula nasıl gidicek.

393 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla