visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:49

ISPARTA-ANTALYA KARAYOLUNDA İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI

ISPARTA-ANTALYA KARAYOLUNDA İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI
07 Temmuz 2017 Cuma 13:13

ISPARTA-ANTALYA KARAYOLUNDA İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI

 Isparta-Antalya karayolunda iki otomobilin kafa kafaya çarpışması sonucunda Isparta Barosuna kayıtlı Avukat Osman Büyükküpcü ile kardeşi Oğuzhan Büyükküpcü yaşamını yitirdi. 

Kaza saat: 12.30 sıralarında Isparta-Antalya karayolununun 30. kilometresinde (tüneller çıkışı) meydana geldi. Isparta istikametinden Antalya istikametine giden Oto Galeri sahibi Oğuzhan Büyükküpcü yönetimindeki otomobil karşı yönden gelen sürücüsü henüz belirlenemeyen otomobil ile çarpıştı. Kazada sürücü ve aynı araçta bulunan abisi Avukat Osman Büyükküpcü yaşamını yitirdi. Kazada 2 kişi de yaralandı. 

Kaza sonrası  çevredekiler Avukat Osman Büyükküpcü'ye kalp masajı yaptı. Tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ekipleri sevk edildi. Yaralılara ilk müdahale olay yerinde yapılırken daha sonra hastanelere kaldırıldılar. 

Öte yandan kaza nedeniyle yol trafiğe kapatılırken, cenazeler ise Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. 

siz neyin derdindesiniz

caner
08 Temmuz 2017 Cumartesi 16:25

ecel gelmiş iki yüreği güzel çok sevdiğim kardeşlerimin bu dünyada artık yicek bir lokmaları kalmamış ve vefat etmişlerdir..onlara dua etmekten başka ne yaplılabilirki şu anda..... yazıklar olsun siyasetinize siz ölümsüzmü olduğunuzu düşünürsünüzki cahilce yorumlar yapar siyasete dökersiniz bunu siyaseti partilerinizde yapın

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Simge
08 Temmuz 2017 Cumartesi 16:08

Her seçim zamanı Antalya Isparta arası duble yol yapacağız diye oy üten akplilerin kulakları çınlasın!!!

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acımız Büyük

Serdar
08 Temmuz 2017 Cumartesi 00:58

Tarifi imkansız bir acı ne zor şartlar altında yetişmiş iki kardeşin ölümü üzerine yazacak bir şey yok Allah yerlerinde dinlendirsin ,yaralılarada acil şifalar dilerim An itibari ile yolun durumu vs hiçbir anlam ifade etmiyor sonuç insan hatasından kaynaklı bir kaza ,Tekrar diyorum Trafik ikaz ve işaretlerine uyalım hiçbir şey insandan daha değerli değil

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muvuk
08 Temmuz 2017 Cumartesi 00:14

Bu yol duble yol oluncaya kadar tırlara kamyon ve tankerlere kapalı olmalı sadece otobüs ve otomobillere açık olsun bakın bakalım Antalyalılar nasıl bağırıyor Özakman bu yol 3 ayda tapılır

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seyyah
07 Temmuz 2017 Cuma 23:05

Bende kazaya şahit oldum,Allah rahmet eylesin.. Yol dar ve hatalı sollama sebep olmuş sanırım kazaya..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

esnaf
07 Temmuz 2017 Cuma 22:31

durmak yok diye yorum yapan şahıs milletin acısıyla siyaset yapma şe..ref.siz

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

veli uygur
07 Temmuz 2017 Cuma 19:35

Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara Allah sabri cemil versin.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

durmak yooook
07 Temmuz 2017 Cuma 19:03

Belediye başkanlığını verin akp ye bakın hizmet nasıl geliyor ıspartaya, sadi bilgiç bakan olunca ısparta uçacak

8 Beğendim
97 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah rahmet eylesin

mustan çelik
07 Temmuz 2017 Cuma 19:00

şu an duygularımı anlatmam imkansız canım kadar sevdiğim iki kardeşime rabbimden rahmet ailesine sabrı cemiller diliyorum allahım rahmet eylesin ikisinede mekanları cennet kabirleri nur olsun

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapılsın artııııık

münevver
07 Temmuz 2017 Cuma 18:09

Ispartalılar bu yolun artık yapılmasını istiyor

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

hulisi
07 Temmuz 2017 Cuma 18:07

daha kaç can gidecek bu yolun yapılması için??? doğunun her yeri duble yol, karadeniz aynı şekilde, Türkiye'nin her yerindeki yollar yapıldı hatta bazı ilçeler bile duble yol oldu. senelerdir bu yolu yapacaklar başladıkları kısmı bile kaç yıldır bitiremediler yazıklar olsun

56 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞSAĞLIĞI

Mehmet FİDAN
07 Temmuz 2017 Cuma 17:39

Allah rahmet eylesin.Yakınlarına sabır ve başsağlığı dilerim.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayşe
07 Temmuz 2017 Cuma 16:39

Az önce kazaya şahit olduk Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır versin haberin devamını merak ediyorum inşallah başka acılar olmasın

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara

cemal
07 Temmuz 2017 Cuma 16:36

3 yıl önce antalya yolunda eniştem kazada vefat etti ablam sakat kaldı bu yol hala yapılmadı yetkililer bu mobali nasıl ödeyecek .

24 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

3 seritli yollar

3 seritli yollar
07 Temmuz 2017 Cuma 16:19

Aynı yolu her hafta kullanıyorum 3 seritli yollarda sürücüler her zaman yol kendilerininmiş egoist davranıyorlar. Bu yol kimin hakkı hiç dikkat etmeden ölümüne solluyorlar.. muhtemelen kazada bu yüzden.. altında iyi araba olan her zaman gözü kara ölümüne solluyor...Ticari araçlarında yolu kapatması ve sabırsız sürücüler kazaya geliyorum dedirtiyor...

61 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sevim
07 Temmuz 2017 Cuma 15:43

Adamlar ölmüş cahilce yorum yapmayın, ben İki şehirde de uzun süre yaşadım, sürücüler Antalya da daha kötü. İkisinde de yeterince araba kullanma vaktim oldu. Herkes trafiğe çıkmamalı, kurallara uymalı, yolların nizamı yapılmalı. Allah kalanlara sabır versin.

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üzücü

Fatih Kenar
07 Temmuz 2017 Cuma 15:28

Ne yazık ki ısparta gibi küçük şehirlerde insanlar trafik nedir araç kullanmak nasıldır bilmiyor öğrenemiyor. Bu gibi şehirlerde herkes yol benim zannediyor. Isparta gibi şehirlerde insanlara ehliyet verilmemeli.

29 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla

AAHHH

ZUBEYİR
07 Temmuz 2017 Cuma 15:23

ISPARTADAKİ ŞÖFORLER GERÇEKTEN ÇOK DİKKATSİZ. ALLAH RAHMET EYLESİN.

26 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

yolu

dereboğazı
07 Temmuz 2017 Cuma 15:02

bu yolun duble yol olması için daha kaç canın gitmesi gerekiyor. ey hükümet yetkilileri !!!!!!!!!

57 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla