visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 13:47

ISPARTA AK PARTİ İLE DEVAM DİYECEK!

ISPARTA AK PARTİ İLE DEVAM DİYECEK!
02 Mayıs 2015 Cumartesi 14:54

AK Parti 7 Haziran seçimlerine odaklandı. AK Parti Milletvekili Recep Özel, Isparta'nın tüm köylerini ziyaret ediyor. Yeni Türkiye'yi anlatan Milletvekili Özel büyük coşku içerisinde seçim çalışmalarının geçtiğini ve Isparta'nın yeniden güçlü bir iktidara hazır olduğunu söyledi.

AK Parti Milletvekili Recep Özel, Çukur ve Güneyce Köylerini ziyaret ederek vatandaşlarla buluştu. Ak Parti iktidarının daha güçlü ve halk desteği ile yeniden tek başına iktidara geleceğini anlatan Milletvekili Özel, tüm köylerimizi ziyaret ediyoruz. Hizmetlerimizi ve projelerimizi anlatıyoruz. Halkımızdan büyük bir teveccüh var. Ak Parti kurulduğu günden bu yana aynı heyecan ile yoluna devam ediyor. Tüm vatandaşlarımız ile kader birliği yapıyoruz. Onlar bizim için önemlidir dedi. 

Köy ziyaretlerinde tek tek vatandaşlarla selamlaşan Milletvekili Özel, çocuklarla da vakit geçirmeyi ihmal etmiyor. 

bozuldu.

zetina dikiş makinası
03 Mayıs 2015 Pazar 11:44

makinanın kendisi tikildi. 7 haziranda gömecekler. %33 lere inmiş. Üstelik HDP %10 barajını geçemiyor. Yani muhtemel AKP koalisyonu da hayal. Ispartadan da AKP o görünüyor, hiç vekil çıkmayacak. İrfan BAKIR için işler rayında gidiyor.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZETİNA DİKİŞ MAKİNASI

HER GENÇ KIZIN RÜYASI
02 Mayıs 2015 Cumartesi 18:37

7 HAZİRAN DA SANDIKTAN ÇIKAKACAK. O ZAMAN DİKECEKLER DİKİŞ MAKİNASIYLA.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

fotonun tekini

mehmet
02 Mayıs 2015 Cumartesi 16:46

ne kadardan yayınlıyoruz ?

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla