visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA, EĞİRDİR GÖLÜ SUYUNDAN KURTARILMALI

ISPARTA, EĞİRDİR GÖLÜ SUYUNDAN KURTARILMALI
19 Ağustos 2014 Salı 11:22

ISPARTA, EĞİRDİR GÖLÜ SUYUNDAN KURTARILMALI

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Darıderesi'ne ikinci baraj yapılması konusunda Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'a talep kar olması durumunda destek olunacağını söyledi. Zabun, su tartışmalarıyla ilgili şu açıklamayı yaptı: "Ben çeşme suyu içmiyorum. Çeşme suyunu sadece normal su olarak kullanıyoruz. İçme suyu olarak da damacana su kullanıyoruz. Ama biz bunu seçimlerden önce de ifade etmiştik. Eğirdir’den alınan bir su potansiyeli var. O alınan su potansiyeli Isparta’daki suyun kalitesini düşürüyor. Darıderesi bizim için önemli

bir avantaj. Mevcut birinci baraj önemli bir kapasiteyi karşılıyor.Ama burada ikinci bir kapasiteye ihtiyaç var. Ama bu rezerv de mevcut. Buikinci barajın yapılmasıyla ilgili biz süreci ortaya koymuştuk. Ama milletimiz farklı takdir etti. Buna rağmen sayın belediye

başkanımız eğer bu konuyla ilgili açık bir talepte bulunurve üzerine düşen yükümlükleri yerine getirirse ikinci barajın Darıderesi’ne yapılması konusunda DSİ Bölge Müdürlüğümüz kendi üzerine düşen noktaları ciddişekilde tamamladı. Bunların fizibilitelerini ve

projelerinin altyapısını tamamladı. Böyle olursa ikinci barajıda hayata geçirir ve Isparta’yı Eğirdir Gölü suyundan kurtarırız ve daha temiz bir suyla buluştururuz."

sen bu ilin vekili değilmisin

sen kimsin
20 Ağustos 2014 Çarşamba 11:06

Madem ki ortada böyle bir sorun var, halkın vekili olarak git gerekeni yap, niye boş lakırdı yapıyorsun ki.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

akar
20 Ağustos 2014 Çarşamba 10:35

sanki yaptıracak gücün var.talep etse ne olcak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH RAZI OLSUN

ISPARTALI
19 Ağustos 2014 Salı 23:15

osman başkan senden başka bizi düşünen yok ,kokan suyu içiriyorlar bize. benim çocuklar bile tiksiniyo sudan. belediye kendine gelmesi lazım.böyle çalışkan il başkanı varken fırsatları kaçırmamak lazım. talep et ziya bey,ıspartalı çeşme SUYUNU İÇEMİYOR!!!!!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MASAL

DİLAVER ERTAN
19 Ağustos 2014 Salı 18:59

GÖLGE ETME YETER.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜNAYDIN GÜNAYDIN GÜNAYDIN

ISPARTA HALKI
19 Ağustos 2014 Salı 16:11

ONUDA SEN BECER ILLA GÜNAYDINMI TALEP ETMESI GEREKIYOR ! BIRAZDA SIZ VERIN MILLET SIZEDE ONCA OY VERDIYA !

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla