visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA, ANKARA’DA BAKANLIK BAZINDA TEMSİL EDİLECEK

ISPARTA, ANKARA’DA BAKANLIK BAZINDA TEMSİL EDİLECEK
27 Ocak 2017 Cuma 18:31

ISPARTA, ANKARA’DA BAKANLIK BAZINDA TEMSİL EDİLECEK

Süleyman Demirel Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Erkan Polat’a, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı himayesinde bu yıl ilk kez düzenlenecek olan “Şehircilik Şurası”nda üyelik görevi tebliğ edildi.

Kentsel dönüşümden yerel yönetimlerin işlevine,  planlamadan şehirleşmeye kadar mevzuata uygun yeni düzenleme kararlarının alınacağı “Şura”ya, ülkemizin saygın akademisyenleri, bürokratları ve uzmanlarıyla beraber ilgili sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri de davet edildi. Sadece 20 üniversitenin temsil edildiği “Şura”da, şehrimizden SDÜ Göller Bölgesi Teknokenti Genel Müdürü ve Mimarlık Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Erkan Polat yer alıyor.

Ülkemizdeki şehircilik politikalarının belirlenmesi ve bu doğrultuda stratejik kararların alınarak uygulamaya konulması amacıyla düzenlenecek ve 3 ay boyunca devam edecek bu ulusal Şura; Türkiye’deki şehirleşme gündeminde yaşanan sıkıntıların giderilmesi ve belediyelerin hizmet kapasitelerinin geliştirilmesi kapsamında düzenlenen ilk kurumsal örgütlenme olması açısından da önem arz ediyor.

Isparta’nın “Şura”da temsil edilmesi, “Büyükşehir” olma yolunda emin adımlarla ilerleyen ilimiz için umut verici bir gelişme olarak görülebilir.

Polat, daha önce de Kültür ve Turizm Bakanlığının Diyarbakır-Sur ve Hevsel Bahçeleri Restorasyonu Bilim Kurulu Üyeliğine seçilmişti. 

 

Öğrenci
29 Ocak 2017 Pazar 13:37

Hocam derslerde de ufuk açan biridir. Bilgiyi almak isteyene tabii. Ondan çok şey öğrendim. Bizim için bir şans onun öğrencisi olmak. Başarılar ve Tebrikler hocamız.a gelsin

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gönüllüler
28 Ocak 2017 Cumartesi 22:54

Hocayı bilen bilir, çalışkanlığı ve dürüstlüğü ile bu işi de alnının akıyla yapacaktır. Helal olsun.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalıyız
28 Ocak 2017 Cumartesi 22:36

Tüm bilgi ve tecrübesiyle yılmadan zorluklara rağmen Isparta'ya hizmet eden Erkan Polat'ı tebrik ederiz.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartaküs
28 Ocak 2017 Cumartesi 21:44

Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz... Tebrikler.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoca
28 Ocak 2017 Cumartesi 19:19

Akademisyen gibi akademisyen işte. Üniversite dalkavukları ihya ededursun bunun gibi adamların da sırtından prim yapsın.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
28 Ocak 2017 Cumartesi 17:06

Şura nedir? Bu kelimenin Türkçesi yok mu? Arap hayranlığından mı kaynaklanıyor bu kelimeleri kullanmak?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla