visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'YA KAZANDIRILAN EN BÜYÜK YATIRIM!

ISPARTA'YA KAZANDIRILAN EN BÜYÜK YATIRIM!
30 Ağustos 2015 Pazar 21:23

Akfen İnşaat tarafından kamu-özel sektör işbirliği modeliyle yatırımı üstlenilen 755 yatak kapasiteli Isparta Şehir Hastanesi’nin yapımı hızla devam ediyor.

ISPARTA'DA 198 bin metrekare alana yapılacak şehir hastanesini çalışmaları hızla devam ediyor.

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel'in yoğun çabaları sonucunda Isparta'ya kazandırılacak olan Şehir Hastanesi inşaatı Cumhuriyet tarihinde Isparta'ya tek seferde yapılan en büyük yatırım olacak.Belirlenen süreden önce tamamlanması beklenen hastanenin kuş bakışı fotoğrafları çekildi.

Şehir Hastanesi yapımı tamamlandıktan sonra Isparta'ya ciddi farklılık yaratacak. Isparta'da Hem sağlık hizmetleri kalitesi hem de Isparta ekonomisindeki farkı hissedilecek. 



magdur

rana ceylin
31 Ağustos 2015 Pazartesi 21:36

Hastane esnafi olarak magdur olacakmiyiz ?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu eserden Ispartalının sırtına ne binecek?

Faruk
31 Ağustos 2015 Pazartesi 06:59

Herhalde bu eser denilen hastaneden Ispartalıya ilkbaşta otopark ücreti binecektir. Kantin ürünleri kazık fiyat olacaktır. Muayene ve diğer hizmetlerden ne geleceğini bilmiyoruz. Başka şehirlerde direkt devlet devasa hastaneler yaparken Ispartaya özel işletme yapılması biraz garip. Bu özel yapımın Ispartaya özel bi muameleside olacakmı?

41 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla