visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'YA GELİYORLAR !

ISPARTA'YA GELİYORLAR !
28 Mart 2015 Cumartesi 12:58

ISPARTA'YA GELİYORLAR !

Isparta 7 Haziran'a kadar Cumhurbaşkanı Erdoğan, BaşbakanDavutoğlu, MHP Genel Başkanı Bahçeli ve CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nuağırlayacak.

 

7 Haziran milletvekilliği seçimleri öncesinde Isparta’yahareketli günler bekliyor. Edinilen bilgilere göre Cumhurbaşkanı Recep TayyipErdoğan Mayıs ayı içinde aralarında Isparta’nın da bulunduğu 40 ilde programyapacak. Erdoğan'ın Isparta programında önemli ziyaretler ve toplantılardüzenlemesi bekleniyor.

 

Başbakan Ahmet Davutoğlu'da 7 Haziran'a kadar 60 ilde mitingyapacak. Başbakanın miting yapacağı iller arasında Isparta'da bulunuyor, öteyandan Isparta'daki toplu açılış törenleri düzenlenebileceği, 7 Haziran'a kadarBaşbakan'ın Isparta'ya iki kez gelme ihtimali de bulunuyor. Bu nedenle Isparta2 ay içinde hem Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı, hem de Başbakan Davutoğlu'nuağırlayacak. 7 Haziran'a kadar Isparta'ya 10'a yakın bakanın da gelmesibekleniyor.

 

7 Haziran seçimlerine kadar MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeliile CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da Isparta'da miting yapacaklarıbelirtildi. Isparta böylece 2 ayda 4 büyük miting yaşayacak.

alacak

mhp %20 oy
29 Mart 2015 Pazar 23:17

mhp nin %20 oy alacağına bahçelide mhp nin tabanıda hayalini bile düşünmüyor. cemeatin oylarıda olsa olsa %3 arttırır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

senin rengin belli.

ihbar diye vıyıklayan arkadaşa
29 Mart 2015 Pazar 12:41

Yüzünüz kara çıkmış. AK Parti değilmiş oy verdiğiniz anlaşılan. Aldatılmışsınız. AKP liler hep aldatılıyor zaten. Paralel sizi aldatmış. O sizi aldatmış, Bu sizi aldatmış, Şu sizi aldatmış gibi laflarla kendi kendisini aldatanların birlikteliğidir artık AKP. Milleti aldatmaya kalkmayın, bal gibide Ayakkabı Kutusu Partisi olmuşsunuz her arkadaşınız biliyor. Hatta itiraf eden üstatlarınız var.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

klavuz istemez

görünen köy
29 Mart 2015 Pazar 12:35

Bahçeli'ye rağmen MHP %20 oy alacak. Cevap bekleyen arkadaşa cevap yazana kapak olsun. Bahçeliye değil MHP ye oy vereceğim. ne yaptığını bilmeyen AKP ye oy vermektense böylesi daha hayırlı. AKP rüzgarı yolsuzluk getirdi, artık bizden uzak dursun.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cevap

cevap bekleyene
29 Mart 2015 Pazar 01:36

fetoşun duası size yeter koçum ne üzüzlüyorsun bu kadar. hidayet abinizde diğer abilerinizde kurtulur himmet toplamaya devam edersiniz. bu millet sizi çözdü artık boşuna patinaj yapıyorsunuz.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ihbar

Ihbar
29 Mart 2015 Pazar 00:38

Sayın yetkililere ihbar ediyorum. Seçim var isimli yorumcu, cumhurbaşkanı ve başbakana hakaret etmiştir. Gereken derhal yapılmalı. Tekin Bayram ne yaptı size. Hasan Balaman birLeri gibi Isparta'ya terk etmedi. Adam gibi duruyor. Nedir bu Balaman korkunuz?

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslında ilk ve son yenilgi olacak.

ilk yenilgi olacak
28 Mart 2015 Cumartesi 23:43

Mahçupyan, Belçika’nın Gent Üniversitesinde verdiği konferansta ilginç ifadeler kullandı. Yolsuzlukları kabul eden Mahçupyan, halkın ‘darbe’ karşısında yolsuzluk yapan bir partiyi tercih ettiğini savundu.Mahçupyan, “AK Parti tek seçim kaybederse biter” algısının partide hâkim olduğunu söyledi.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BBP 22 YILLIK BİR BEKLEYİŞİN İÇİNDE EN SEÇİME HAZIR PARTİDİR

BBP HAZIR
28 Mart 2015 Cumartesi 22:32

MUHSİN BAŞKAN ANISINA BU SEÇİMDE DE VARIZ. UNUTTURMAYACAĞIZ. KAPATILMAYAN BİR PARTİ OLACAĞIZ. HALKIMIZ TEVECCÜH GÖSTERDİĞİ TAKDİRDE VAZİFEMİZE DE HAZIRIZ.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

karar veremedinizmi hala?

cevap beklemeye devam ediyoruz
28 Mart 2015 Cumartesi 21:52

Abdullah Öcalan'a tanınan haklar Hidayet Karaca'ya tanınmaz ise üstelik yasalara aykırı şekilde tutukladığınız diğer polis savcı hakim ve daha bir sürü kamu görevlisinin helalliğini alabilecek misiniz? Kanunsuz ne iş yapıldıysa önce Yüce Divan ve ahirette Mahkemeyi Kübra'da önünüze gelecektir. Selam Tevhid Terör örgütünün inine girdiniz mi? Siz kimin inine girecektiniz? hani delil hani örgüt? hani silah? mantar tabancası bile bulamadığınız insanları önce gücendirdiniz şimdi de hakaret. AKP BİTTİ

1 Beğendim
6 Beğenmedim