visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:27

ISPARTA'NIN KOKU SORUNU ÇÖZÜLÜYOR

Isparta'nın koku sorunu çözülüyor
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:17

Isparta'nın koku sorunu çözülüyor

Vali ŞehmusGünaydın Isparta Vatan Mahallesinde faaliyet gösteren Deri Organize SanayiBölgesi’nden çevreye yayılan koku sorunuyla ilgili bir toplantı düzenledi. DeriOrganize Sanayi Bölgesi’nde gerçekleştirilen toplantıda Sanayi Bölgesi YönetimKurulu Üyeleri, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ile İl Özel İdaresiyetkilileri de hazır bulundu. Sanayi Bölgesi hakkında detaylı bir sunum alanVali Günaydın ilgililere koku sorunun en kısa sürede çözülmesi konusundatalimat vererek, çalışmaları bizzat takip edeceğini söyledi.

“BU KOKUYU ISPARTA GÜNDEMİNDEN DÜŞÜRMEK İSTİYORUZ”

Vali Günaydın yaptığı açıklamada Isparta’nın gündeminde olan DeriOrganize Sanayi Bölgesi’ndeki kokunun giderilebilmesi için Yönetim KuruluÜyeleri, İl Çevre ve Şehircilik Müdürü ve İl Özel İdaresi Genel Sekreterininkatılımıyla bir toplantı düzenlediklerini belirterek, amaçlarının bu sorunuIsparta’nın gündeminden düşürmek olduğunu kaydetti.

“ÜSTESİNDEN GELECEĞİMİZE İNANIYORUM”

Vali Günaydın “ Bunun için ne yapılması gerekiyorsa yapacağızbundan vatandaşlarımızın hiç şüphesi olmasın, tabi ki süreç zorlu, onu iyibiliyoruz. Tüm kurumların iş birliğiyle bu sorunun da üstesinden geleceğimizeinanıyorum. Buraya sadece artık derici yatırımcılarımız değil, karma sanayiolduğu için diğer sektörlerden de yatırımcılar geliyor. Bu nedenle bizim biran öncebu kokuyu gidermemiz lazım. Ayrıca Antalya yolunu kullanan yolcuların çok ciddişekilde şikâyet konusu ettikleri bir olay. Artık bunu gündemden düşürmekistiyoruz. Ne gerekiyorsa hep beraber yapacağız.” dedi.

 

koku sorunu

vatandaş
08 Haziran 2017 Perşembe 11:39

vatan mahallesi Davrazkent sitesi sakini olarak tabakhane ve Sav daki kötü kokudan çok ama çok rahatsızız. Her yıl artık bitecek deniliyor. Özellike iftar saatlerinde yayılan koku bizi mahvediyor.lütfen artık bu sorun bir an önce çözülsün.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gezici
08 Haziran 2017 Perşembe 08:57

Cok fazla sehir gezdim ama! Ispartadaki gibi birbirine yakin tesis,isletme olan iller cok az.mesela tabakhane sehirin bir mahallesinde ama otogar yenisi 10 km disarida

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isıt ye
08 Haziran 2017 Perşembe 01:56

Sav da ki koku sorunu çözülüyor şeklinde yılda 4 mevsim haber yapılıyor bize de ısıtıp yemek kalıyor

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet
07 Haziran 2017 Çarşamba 23:26

sanayi sorununu cozeceksinizde ıspartanın lagım kokusunuda nasıl cözüp gündemden düsüreceksiniz bir sav lı olarak her iki kokudan da rahatsızız cozümü iki yer icin düsünürler umarız

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:43

Sayın Valimize çok teşekkür ederiz. Sahada inceleme yapması sorunu bizzat yerinde görmesi bizleri vatan mahallesi sakinlerini çok memnun etti. Allahın izni ile bu problemi çözeceğine inanıyoruz.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartali
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:41

Cook gec kalinmis bi karar olsa da....en hizli bir sekilde yapilmasi temennisiyle

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayazmana
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:20

Sayın Valimiz size inanıyor ve güveniyorum.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sss
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:24

On Numara adamsın sayın valim.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla