visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'NIN GELİNLERİ BİRBİRİNE GİRDİ

ISPARTA'NIN GELİNLERİ BİRBİRİNE GİRDİ
08 Şubat 2017 Çarşamba 10:52

ISPARTA'NIN GELİNLERİ BİRBİRİNE GİRDİ

ISPARTA’DA ilk olarak sosyal medya üzerinde kurulan ve daha sonra etkinlikler yaparak adına duyuran “Isparta’nın Gelinleri” birbirine girdi. Sosyal medyada başlayan tartışma grubu ikiye böldü.

Bir süre önce sosyal paylaşım sitesi Facebook’ta kurulanan “Isparta’nın Gelinleri” grubu kısa süre içerisinde 30 bin üyeye ulaştı. Daha sonra ise grup içinde yaşananlardan dolayı bazı üyeler grubu terk etti. Bazıları ise sosyal medya üzerinden tartıştı. Haber Merkezimize, grup ile ilgili yüzlerce yazı ve fotoğraf gönderildi.

İŞTE TARTIŞMA YARATAN İDDİALAR!

İddialara göre grupta üyeler arasında ayrımcılık yapıldığını dikkat çekildi. Grubun bir üyesi ise, “Isparta’nın Gelinleri” grubunda, reklam yapılması için ücret talep edildiği, buluşma tanışma adına organizasyonları düzenlenip kişiler üzerinden prim alındığı ve İstenilen ücreti vermeyen mekanlarınsa ismini karalandığına işaret ediliyor. Grupta ise bunu dile getiren insanların engellenip olayı örtbas edip tek bir açıklama yapılmadığı da anlatılıyor.




 

esnaf

ıspartalı
09 Şubat 2017 Perşembe 22:42

Isparta esnafı neler aldı bu hanım hepsini dökün ortaya bakalım neler çıkacak neler aleni bi sekilde ****ürmüş malı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mazlum

malike
09 Şubat 2017 Perşembe 22:38

alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste tuğba hanım.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTANIN REZİLLERİ :)

sistem32
08 Şubat 2017 Çarşamba 23:56

siz bu guruba üye olan bayanlar bence bu gurubun adını değiştirin bence size tavsiyem adını ISPARTANIN REZİLLERİ olarak değiştirin

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğrucu davut
08 Şubat 2017 Çarşamba 20:20

Eli boş bi sürü kadını bi yere toplarsan olucağı bu. Yapıcak işi yok. Kitapmı okuyo,habermi izliyo,topluma bi faydasımı var. E napcak akşama kadar eli boş. Modern gıybet dedikodu :)

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf
08 Şubat 2017 Çarşamba 19:17

Maliye uyuyor mu buradaki ranttan vergi alınıyor mu Esnafın işini kayıtsız engelliyorlar mı

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
08 Şubat 2017 Çarşamba 15:29

Ülkede okadar cok sehitler varken bir cok sorun varken allah aşkına bunu haber diyerek koyuyorsunuz ya ne diyim . Böyle bos islerle uğrayanların sonu boyle sacma sapan sonucla sonuclanir

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HATİCE

KENDİNİ BİRŞEY SANAN OKUMUŞ TAYFA
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:38

BU NE KARDEŞİM BU NE İŞ GÜZARLIK AMAÇ HAVA CİVADAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL BÖYLE AHMAKÇA GRUPLAR KURACAĞINIZA ÖNCE EN YAKININIZDAN AKRABANIZDAN KOMŞUNUZDAN BAŞLAYIN İNSANLARA YARDIM ETMEYE

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eliniz boş gönlünüz hoş

pretty woman
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:02

2 gruplada alakam iyiki olmadı yok tanışmalar kaynaşmalar vs.eli boş insanlar toplanmış olacağı bu. tuğba hanımı ve diğer sayfa yöneticisin tanımıyorum ama dün ki tartışma dikkatimi çekti ve tuğba cahillik yapıp güya internet üzerinden para kazanayım istemiş tepkiler haklı tepkiler.sonra yardım ediyorum demiş,robin hootluğa soyunmuş kendince.insanlar önce kendilerine ve çevresine sonra başkalarına yardım etsin.yardıma muhtaç kimse kalmaz hem ıspartada bir çok dernek var.onlara bırak tuğba.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esin
08 Şubat 2017 Çarşamba 12:57

Isparta Kadınlar Grubu olarak yeni grubumuzu kurduk, yakında eriticez onjn grup üyelerini az kaldı çok az

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek

muallim
08 Şubat 2017 Çarşamba 12:55

kadın iyi para kazanıyodu vahh

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hatice demir
08 Şubat 2017 Çarşamba 12:43

Admin Afyonlu

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayıp

ayşe cebe
08 Şubat 2017 Çarşamba 12:04

ısparta gelinleri kızları tartışma kavga küfür bilmez nereliymiş bu admin acaba

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

saçma

grup
08 Şubat 2017 Çarşamba 11:41

böyle olacağı belliydi saçmaydı zaten grubu kuran kişi heryerden reklam yapıp kendisi için bazı şeyleri bedavaya getiriyordu

27 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üye
08 Şubat 2017 Çarşamba 11:36

Gelin gelinligini bilecek öyle bir sayfa açıp insanlar ilgi gösterdi diye tepeye cikmiyacak işte tepeden ayak altına almayi bilir vatandaş.

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok

Yorum
08 Şubat 2017 Çarşamba 11:19

Ülke gündemi bu kadar meşgulken haber mi şimdi bu ?

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla