visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:37

ISPARTA'LI GENÇ ÖLÜME ATLADI DENİZ MANZARASI İZLİYORDU

ISPARTA'LI GENÇ ÖLÜME ATLADI DENİZ MANZARASI İZLİYORDU
04 Temmuz 2017 Salı 17:02

ISPARTA'LI GENÇ ÖLÜME ATLADI DENİZ MANZARASI İZLİYORDU

Isparta Senirkent Yassıörenli Erhan Erçay, nişanlısıyla tatil için gittiği Antalya'nın ünlü falezlerinde deniz manzarası izliyordu. Biranda tartışmaya başlayan çiftten Erhan Erçay falezlerden ölüme atladı

Olay,sabaha karşı Muratpaşa İlçesi Lara Caddesi Fener Mahallesi üzerinde bulunan Falez 3 Parkı falezlerinde meydana geldi. 30 metrelik falezler kenarına bir arkadaşıyla gelen Erhan Erçay, burada bir süre oturup denizi seyretti. İddiaya göre, bir anda ayağa kalkıp bağırmaya başlayan Erçay, falezlerden kendisini boşluğa bıraktı.

Olayın112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine bölgeye ambulans, itfaiye vepolis ekipleri sevk edildi. Erçay'ın falezlerin dibindeki kayalıklara sıkışması nedeniyle deniz polisinden yardım istendi. Deniz polisinin uzun uğraş sonucu önce sedyeye, daha sonra bota alarak Kaleiçi Yat Limanı'na çıkardığı Erçay'ın düştüğü yerde hayatını kaybettiği belirlendi.

Erçay'ın cesedi olay yeri inceleme ekiplerinin çalışmasının ardından otopsi için Antalya Adli Tıp Kurumu Morgu'na gönderildi.

KAdın dırdırı

Şeyda BAKAN
05 Temmuz 2017 Çarşamba 11:06

Bazı kadın arkadaşlar sanki kafa eti yemek için yaratılmış gibiler. Yazık değil mi o gence. Bence TCK'Da yapılacak bir düzenleme ile bu tür vakaların taksirle ölüme sebebiyet verme çerçevesinde değerlendirilmesi gerekir.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayat

anticahil
05 Temmuz 2017 Çarşamba 09:37

benn yorulldumm hayaaatt... diye şarkı yapılan bir piyasada falezlerden de atlanır. hayattan kopup gitme isteği ve eylemi bir hastalıktır.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

engin yıldız
05 Temmuz 2017 Çarşamba 02:58

Türk medeni kanunu kültürümüze göre acilen değiştirmeli ..Biz isviçreli değiliz ey büyüklerimiz

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bahtsız bedevi
05 Temmuz 2017 Çarşamba 00:32

Bu kadınlar bu erkeklerden ne istiyor. Yazık değil mi bu gençlere. Daha evlenmeden canına kıydırılmış. Yeter artık yapmayın bunu kadınlar. Zulmetmeyin erkeklere.

19 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla