visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ZİNCİRLEME KAZA 5 YARALI

Isparta'da Zincirleme Kaza 5 Yaralı
17 Haziran 2015 Çarşamba 12:02

ISBAŞ Kavşağında dün saat 23:00 sıralarında zincirleme trafik kazası meydana geldi.

 

Edinilen bilgilere göre kırmızı ışıkta bir araç beklediği sırada arkadan gelen iki aracın çarpmasıyla zincirleme kaza meydana geldi.

Olay yerine ambulans ve itfaiye ekipleri sevk edilirken,kapıları sıkıştığı öğrenilen bir aracın kapıları itfaiye ekipleri tarafından açıldı.Kazada 5 kişinin yaralandığı sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.


polis

geresin
17 Haziran 2015 Çarşamba 23:46

Kırmızı ışıkta geçen polis arabası gördüm o kavşakta. Sireni ve ışıkları açık değildi. Yani bir göreve falan gitmiyordu.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

merko kavşağı

merko kavşağı
17 Haziran 2015 Çarşamba 23:45

Burdur yolundaki mrko kavşağına da trafik Işıkları istiyoruz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

polis

geresin
17 Haziran 2015 Çarşamba 23:44

Kırmızı ışıkta geçen polis arabası gördüm o kavşakta. Sireni ve ışıkları açık değildi. Yani bir göreve falan gitmiyordu.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla