visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA YEREL GAZETE SAHİBİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA YEREL GAZETE SAHİBİ TUTUKLANDI
07 Ağustos 2016 Pazar 14:35

ISPARTA'DA YEREL GAZETE SAHİBİ TUTUKLANDI

ISPARTA'da yerel gazete sahibi FETÖ/PDY soruşturması kapsamında tutuklandı.

Bir dönem Zaman Gazetesi'nin Isparta Temsilcisi olan ve bir yerel gazete kuran daha sonra devreden Gazeteci V.A. FETÖ/PDY soruşturması kapsamında gözaltına alındıktan sonra sevk edildiği mahkemece tutuklandı.


haber bu işte

rai-men
08 Ağustos 2016 Pazartesi 14:48

Çarşaf çarşaf isim listesi yayınlayın, bu haberi gelince adamın adını gizleyin!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmamalı

kıraç
08 Ağustos 2016 Pazartesi 11:15

Memleketimde gazetecilik bu kadar olmamalı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AÇIĞA ALMALAR

GENÇ SENİRKENTLİ
08 Ağustos 2016 Pazartesi 09:39

ÇOÇUKLARINI KÖRFEZ DERSHANESİNE YATILI GÖNDERENLER ALTINBAŞAKTA OKUTANLARDA TESPİT EDİLSİN AÇIĞA ALINSIN MANTIKEN ÖDEDİKLERİ PARA İLE YARDIM ETMİŞ SAYILIYORLAR HATTA KÖRFEZ DERSHANESİNDE ÖĞRENİM GÖRÜP ATANAN ADAMLAR DA RESMİ EVRAKLARDAN TESPİT EDİLİP AÇIĞA ALINSIN... ÇÜNKÜ DURUMU BİLDİKLERİ HALDE 17/25 ARALIK OLAYLARINDAN SONRA DERSHANEYE DEVAM ETTİLER.. ARŞİVLERE ÖDEME MAKBUZLARINA BAKILSIN.....

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşallah

Vatandaş
08 Ağustos 2016 Pazartesi 00:39

Dunyada Bizim Milletimiz gibi birlik beraberlik olan ülkesini bu kadar seven Vatanı için kanının sonuna kadar mucadele edecek tek Millet kanında osmanlının kanını taşıyan Türk milletidir.Aziz Vatanın aziz Milleti Rabbim Vatanını bu hain bölücülerden gece gündüz savunan milletimize güç kuvvet ver birliğimizi beraberliğimizi bozmak isteyen hainlerden koru vatanımızı Vatan için sokaklarda nöbet tutan kardeşlerimize en büyük sevapların ile cennet ehli kullarından eğleDevletimizi bölücülerden hainlerden koru Devletimize Emniyet mensuplarına Güç ver kolaylık Ver.inşallah bir daha ülkemiz darbe görmez bu kendinİ bilmez çapulcu topluluğuna ders olmuşdur.Hem dünyalıklarını hemde ahiretlerini yakdılar.70 milyonun vebali agır gelir.Bir çift sözümde pensilvandaki birine sen oradan başaramadın sen korunaklı duvarların arkasına gizlenmiş bir........

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilke

ahmet
07 Ağustos 2016 Pazar 21:58

diyordum ki bu ne zaman tutuklanacak bu şahıs üzerinden devam eden yurtlar ne olacak özel hastahanelere şirket yönetim kurulu başkanları ne zaman tutuklanacak.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gzt

G.
07 Ağustos 2016 Pazar 19:36

Hangi gazata

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırsatçılar yazan kişiye cevap.

yanlış anlayan kişiye cevaptır.
07 Ağustos 2016 Pazar 19:11

fırsatçılar diye yazana cevaptır:Yanlış algı yaratan yok,ne yazıkki yanlış anlıyorsunuz ve yanlış algılıyorsunuz.her memur; çalıştığı kurumda,çalıştığı iş yerinde fetullahçı kişileri bilmiyor mu?Biliyortabii ki ,bu fetoşlar,himmet-zekat-fitre toplayan fetullahçı memurları bildireceksiniz,fetocu olmayanları bildirecek halin yok ya.Fetocu bir kişi diyelim ki kripto durumunda yani kendisini gizlemiş,bu kişi fetocu olmayan bir kişiyi fetocu diye ihbar ederse ,kendisini ateşe atar-yakar.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fırsatçılar

Ispartalı
07 Ağustos 2016 Pazar 17:33

Ne kadar yanlış algılar yaratılıyor. Her memur Ötekinin ihbar edecek olursa ya çok boş çıkacaktır ya da kötü niyetli insanlara fırsat doğacaktır. Daha önceden de görüldü ki Fetöcüler diğer vatandaşları ihbar ederek olur olmaz suçlarla karalayarak milletin canıma okumuş. Bu yüzden ihbarcının da kimliği araştırılmalı. Iftiracılara dikkat !

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlk yapılsın...

fetoşlar hemen temizlensin....
07 Ağustos 2016 Pazar 15:37

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler açıklanmıyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlk yapılsın...

fetocular temizlensin ve temiz toplum oluşturulsun
07 Ağustos 2016 Pazar 15:19

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler **** tutuluyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hangisi

Efe
07 Ağustos 2016 Pazar 15:11

Hangi yerel gazete.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocuları bildirelim !!!

korkmaz.
07 Ağustos 2016 Pazar 14:48

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildireli,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler **** tutuluyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla