visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:39

ISPARTA'DA YABANCI UYRUKLU VATANDAŞLAR DA NÖBET TUTTU

ISPARTA'DA YABANCI UYRUKLU VATANDAŞLAR DA NÖBET TUTTU
16 Temmuz 2017 Pazar 16:21

ISPARTA'DA YABANCI UYRUKLU VATANDAŞLAR DA NÖBET TUTTU

Isparta'da Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişiminin birinci yılında, vatandaşlar, 15 Temmuz Demokrasi Meydanında demokrasi nöbeti tuttu. Demokrasi nöbetine yabancı uyruklu vatandaşlar da katıldı.

Isparta Demokrasi Meydanı'nda çok sayıda vatandaş sabaha kadar nöbet tuttu. 

....
18 Temmuz 2017 Salı 13:26

Niye hakeret edici yorumlar yapiyorsunuz bi sizlermi dogrusunuz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

la gidin de kendi ülkenizde tutun nöbetinizi

nöbetçi
17 Temmuz 2017 Pazartesi 17:05

kendi ülkesini bırakıp kaçanların demokrasi nöbeti tutması ne kadar inandırıcı.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aga ya beleş

rast
17 Temmuz 2017 Pazartesi 10:25

niye katılmasınlar.her şey aga ya beleş

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hainler

ademoğlu
17 Temmuz 2017 Pazartesi 09:21

vatan'sızlar !!!! yüzünüz gülüyor karnınız tok sırtınız pek... bizim yiğitlerimiz de anasının babasının kardeşinin çocuğunun karısının hasretiyle sizin topraklarınızı savunuyor.. ey vatan'sızlar defolun gidin burdan !!!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaymak kapi meydani
17 Temmuz 2017 Pazartesi 05:54

Nekadar yalakalar var helebitanesi ogece telfon actim msj attim darbe var diye yatandan kalkip gelmedi ustune BUNLAR GEÇER deyip piskinlik yapti simdide BOY BOY resim pesinde .... MILLET; MEMLEKET KURTARILIRKEN OLMAYIP, KUTLARKEN OLAN HAINLERIN ALLAH BELASINI VERSIN...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

somali

burak
17 Temmuz 2017 Pazartesi 02:49

somalili bunlar kimseye zararları yok yıllardır ıspartada efendi gibi yaşıyorlar

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suriye'liler vatanseverdir.

Barış,
17 Temmuz 2017 Pazartesi 01:13

Suriye'liler vatanseverdir, onlar olduğu sürece bizim vatanımızı beklememize gerek yok. Onların vatanseverlikleri kendi ülkelerinde tescillenmiştir, ülkelerini kahramanca savundular, sıra Türkiye'ye geldi.

30 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla