visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA TUTUKLANAN 23 POLİSİN İSİM LİSTESİ

ISPARTA'DA TUTUKLANAN 23 POLİSİN İSİM LİSTESİ
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:36

ISPARTA'DA TUTUKLANAN 23 POLİSİN İSİM LİSTESİ

15 Temmuz darbe girişiminin ardından FETÖ/PDY soruşturması kapsamında Isparta Emniyet Müdürlüğü'nde görevli 5'i emniyet müdürü, 2'si emniyet amiri toplam 47 polis memuru gözaltına alındı. Gözaltına alınan 47 polis ifadesinin ardından tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edildi.

23’ü tutuklanırken, 13’ü adli kontrol şartıyla olmak üzere 24 polis serbest bırakıldı.

TUTUKLANAN İSİMLER AZ SONRA BOMBA 32'DE OLACAK

Mustafa B. -  4. sınıfEmniyet Müdürü

Ali Z. - 3. Sınıf Emniyet Müdürü

Bilal İ. - Polis memuru

Halil U. - Polis Memuru

Ziya L. - 4. Sınıf Emniyet Müdürü

Recep Y. - Polis Memuru

İsmail T. - Polis Memuru

Ersin E. - Polis Memuru

S. Kurban D. - 3. Sınıfı Emniyet Müdürü.

Hacı S. - Polis Memuru

Ahmet N. - Polis Memuru

Erdoğan A. - 3. Sınıf Emniyet Müdürü

Hasan Y. - Komiser Yardımcısı

Recep A. - Polis Memuru

Halil İ. H. - Komiser Yardımcısı

Ahmet G. - Komiser Yardımcısı

Cuma Ö. - Komiser Yardımcısı

Ali D. - Komiser

Muhammet S. - Polis memuru

Abdulkerim A. - Polis memuru

Mehmet A. D. - Komiser Yardımcısı

Metin E. - Polis memuru

Hasan B. B. - Polis Memuru

 

Okuyalım

Serdar
10 Ağustos 2016 Çarşamba 19:27

Emniyet teşkilatını %50 ve üzeri fetocudur,Rahmetli hablemitoğlu yıllar önce köstebek kitabında yazmıştı bi zahmet okuyalım onu öldürenlerde onlar

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet görevini yapmalı Vatandaşını ve DEVLETİNİ korumalı

İHBARSA İHBAR
10 Ağustos 2016 Çarşamba 14:05

Kimler ZAMAN gazetesine abone yapmak için uğraştı zorladı?Kimler zaman gazetesi temsilcisiydi?Kimler zaman gazetesi abonesi ve niye obone olmuşlardı KimlerFETÖ ye KURBAN VE KURBAN DERİSİ topladı?Kimlerin çocukları FETÖ okullarında BEDAVA OKUDU?Kimler FETÖ fitre,zekat ve öğrencilere burs istedi Kimler(hangi memurlar) Bakanlıklar arası geçiş yaptı kurum değiştirdi?Kimler AKP kaybetsindiye2014 yerel seçiminde,comhurbaşkanlığı seçiminde,7 haziran ve 1 kasım 2015 seçimlerinde CHPye HDPye OY İSTEDİ?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet görevini yapmalı Vatandaşını ve DEVLETİNİ korumalı

İHBARSA İHBAR
10 Ağustos 2016 Çarşamba 13:37

Kimler ZAMAN gazetesine abone yapmak için uğraştı zorladı?Kimler zaman gazetesi temsilcisiydi?Kimler zaman gazetesi abonesi ve niye obone olmuşlardı KimlerFETÖ ye KURBAN VE KURBAN DERİSİ topladı?Kimlerin çocukları FETÖ okullarında BEDAVA OKUDU?Kimler FETÖ fitre,zekat ve öğrencilere burs istedi Kimler(hangi memurlar) Bakanlıklar arası geçiş yaptı kurum değiştirdi?Kimler AKP kaybetsindiye2014 yerel seçiminde,comhurbaşkanlığı seçiminde,7 haziran ve 1 kasım 2015 seçimlerinde CHPye HDPye OY İSTEDİ?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla