visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA TIR İLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI

ISPARTA'DA TIR İLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI
19 Mayıs 2016 Perşembe 15:24

ISPARTA'DA tır ile otomobil kafa kafaya çarpıştı.

Barla-Senirkent yolunda tır ile otomobil kafa kafaya çarpıştı. Kazada otomobilde bulunan 5 kişi yaralandı. 1 yaralının ise durumunun ağır olduğu öğrenildi. 

 

Tuning

Sofor
21 Mayıs 2016 Cumartesi 04:02

Riza arkadasima katiliyorum mal sahipleri tonaj attiri denetimler artirilmali tonajabuyuk ceza gelmeli bilhassa cimento ceken araclar 50 tondan asagi cqlismamakda

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rıza

Vatandaş
20 Mayıs 2016 Cuma 01:52

Isparta il merkezinde ve ilçelerinde neden tonaj konusunda hassasiyet gösterilmiyor neden tır ve kamyonlar tonajlı çalışıyor emniyet yetkilileri neden ıspartada blok mermer ve cimento taşıyan kamyon ve tırları sıkı takipaltına almıyorlar sayın emniyet ve jandarma yetkililerine soruyorum??? Çift park yapmış araçlara ceza kesmekle madalya alınmazsınız ... Cevre yollarında 50/60 tonla seyreden tır ve kamyonlara ceza kesmek için uğraşın sayın yetkililer!!!

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla