visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:45

ISPARTA'DA TERS DÖNEN OTOMOBİLDE BULUNAN 3 KİŞİ YARALANDI

ISPARTA'DA TERS DÖNEN OTOMOBİLDE BULUNAN 3 KİŞİ YARALANDI
10 Mayıs 2017 Çarşamba 12:52

ISPARTA'DA TERS DÖNEN OTOMOBİLDE BULUNAN 3 KİŞİ YARALANDI

ISPARTA'da Fikret Çakır yönetimindeki otomobil ile 42 RL 032 plakalı otomobil ile çarpışması sonucunda direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle takla atarak ters döndü. Kazada sürücü ile birlikte 3 kişi yaralandı.

Kaza bugün sabah saat: 08:00 sıralarında Vatan Mahallesi Sosyal Tesisleri önünde bulunan kavşakta meydana geldi. Fikret Çakır yönetimindeki 32 HD 138 plakalı otomobil ile 42 RL 032 plakalı otomobil çarpıştı. Sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle takla atarak ters döndü. Kazada sürücü ile birlikte eşi Aynur Çakır ve çocuğu Eylül Çakır yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine ambulans ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Araçtan çıkartılan yaralılar olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalesinin ardından hastaneye sevk edildi. Çakır ailesinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Öte yandan polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı. 


vatandaş

vatandaş
10 Mayıs 2017 Çarşamba 15:21

Kavşaklara trafik lambası, hız kesici set vb. konulmasına karar verenler için, "büyük kaza olması, yaralanma ve can kaybı olması" gibi şeyler kriter değil. Onlar için sadece hatırlı insanların olması esas, çünkü daha önce dört kişinin öldüğü ve sürekli kazaların yaşandığı bir nokta için BİMER'e yazdığımızda gelen cevap dalga geçercesine "SÜRÜCÜLERİN YAVAŞ GELMESİ GEREKİR" oldu. Zaten sorun sürücüler, şehir içinde sürücüler dikkatli ve yavaş olsa başka bir tedbire gerek olur muydu acaba?

97 Beğendim
156 Beğenmedim
 
Yanıtla

valla şehir içinde o hızı nasıl yaptın la:)

ters döndürmekte maharet
10 Mayıs 2017 Çarşamba 13:47

la valla:) şehir merkesinde o sürat ne iş la:) geçmiş olsun şaka gibiyiz valla- sdü yolunda hız yapan halk otobüs şöförlerinede selamlar burdan-

13 Beğendim
2 Beğenmedim