visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:54

ISPARTA'DA TARİHİ BİNA KENT MÜZESİ OLACAK

ISPARTA'DA TARİHİ BİNA KENT MÜZESİ OLACAK
18 Temmuz 2017 Salı 13:50

ISPARTA'DA TARİHİ BİNA KENT MÜZESİ OLACAK

Ispartalıların Tarihi Milli Eğitim Müdürlüğü binasının Kent Müzesi olarak değerlendirilmesi talebi karşılık buldu.

Vali Günaydın'ın tarihi binayı müze olarak değerlendireceği öğrenildi. Isparta Valiliği'nin Milli Eğitim Müdürlüğü'nden boşalan tarihibinayı Halk Eğitim kurslarına tahsis kararından

geri adım atıldı. Vahdettin Özkan döneminde tepkilere rağmen Halk Eğitim Merkezi'ne tahsis edilen tarihi bina, Vali Şehmus Günaydın'ın talimatıyla boşaltıldı. Binanın tam da Ispartalılar'ın istediği gibi KentMüzesi olarak değerlendirileceği öğrenildi.

Edinilen bilgiye göre, Vali Şehmus Günaydın'ın talimatı doğrultusunda Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, bazı kursların merkezi olarak kullandığı tarihi binayı boşalttı. Halk Eğitim, tarihi binada devam eden bazı kursları başka binaya taşırken, yer bulunamayan bazı kursların kapatıldığı belirtildi. Boşaltılan tarihi binanın önümüzdeki günlerde Kent Müzesi'ne dönüştürüleceği edinilen bilgiler arasında yer aldı.

hakan
19 Temmuz 2017 Çarşamba 09:00

şaik imam hatip yıkılmalı ve şehir dışına taşınmalı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AOY
19 Temmuz 2017 Çarşamba 02:10

Ehsaaan ehsaan :))

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Spartalı
18 Temmuz 2017 Salı 20:26

Halk eğitim merkezi ve imam hatip lisesi yıkılmalı. Oradaki milli eğitim ve eski tarihi imam hatip binası şehre kazandırılmalı. Kent meydanı ve yeşillik alan yapılmalı...

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan
18 Temmuz 2017 Salı 20:12

Sayin valim.Halikent mah.de ortaokul inşaati ne zamn baslayacak.Çocuklarimiz madur oldu.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah akıl fikir versin

komik
18 Temmuz 2017 Salı 19:40

çokta lazımdıya kent müzesi olmassa olmaz insanlar çılgınlar gibi kent müzesi istiyodu zaten :D

6 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

hd
18 Temmuz 2017 Salı 18:53

Karar dogru ama keske hem tasinmadan verilseydi.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

öğretmen
18 Temmuz 2017 Salı 18:52

Kullanmayanın malını kullanırlar.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin doğrusu
18 Temmuz 2017 Salı 17:38

Kesinlikle yerinde bir karar, sayın Valiyi bu karardan dolayı kutlarım.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
18 Temmuz 2017 Salı 17:33

Çok yerinde doğru bir karar. Birileri hemen ortamdan istifade edip çökmüştü binaya. Vali Beye tebrikler ve teşekkürler.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOĞRU

mert
18 Temmuz 2017 Salı 15:39

DOĞRU KARAR. TEBRİK EDİYORUM.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla