visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:37

ISPARTA'DA TAKSİCİLERİN MUTLU GÜNÜ

ISPARTA'DA TAKSİCİLERİN MUTLU GÜNÜ
27 Mayıs 2017 Cumartesi 00:54

ISPARTA'DA TAKSİCİLERİN MUTLU GÜNÜ

ISPARTA'da ÖTV muafiyeti sonrası yenilenen 90 ticari taksi törenle hizmete alındı.

Hükümetin ticari araçlarda ÖTV muafiyeti uygulaması ile Isparta'da yenilenen taksiler görücüye çıktı. Isparta Şoförler ve Otomobilciler Odası, yenilenen sıfır kilometre 90 taksi için Hükümet Meydanı'nda toplu tanıtım ve hizmete giriş töreni düzenlendi. Vali Şehmus Günaydın ile ÖTV muafiyeti uygulamasının 2019'a kadar uzatılmasında önemli rolü olan TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in katılımıyla düzenlenen törende yeni taksiler düğün arabası gibi süslendi, dua okundu ve kurban kesildi.

Isparta'nın ilk taksilerinden nostaljik Murat 124 taksi de yeni taksilerin tanıtım töreninde 'yorgun taksi' olarak sergilendi. Vali Günaydın ile Milletvekili Bilgiç, Murat 124 ve yeni bir taksiyle 15 Temmuz Cumhuriyet ve Demokrasi Meydanı'nda tur attı.

Şoförler Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi, Isparta Şoförler Odası Başkanı Ahmet Tural, ÖTV muafiyetiyle ilgili, "Şoför camiası olarak yaşı geçmiş, ekonomik ömrünü doldurmuş ticari araçlarını değiştirmek isteyen ancak fiyatların yüksekliği sebebiyle bir türlü yenileme yapamayan esnafımız için yerinde bir karar olmuştur. Yurt dışında imrenerek baktığımız taksiler artık ülkemizde de hizmet verecek. Araçlarımız yeni ve bakımlı olduğu için can güvenliğimiz daha fazla olacaktır. Yeni taksiler ülkemiz imajına olumlu katkı sağlayacaktır. Bir şehre gelen misafir ilk taksiciyle karşılaşır. Taksici şehrin aynasıdır. Camia olarak diyoruz ki bir yerden bir yere değil, her yerden her yere ulaşımda biz varız" dedi.














icraat?

kelile ve dimme
28 Mayıs 2017 Pazar 04:38

Evet, ülkede tüm sorunlarımızı halledip,sıra taksilere gelmişti. Mük****l icraat

35 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok beklersin ötv!!
27 Mayıs 2017 Cumartesi 18:53

Delikanlılarsa eger, hani o çok sevdıklerı varandaşlarını düşünuyosa eger bırılerı, o ötv olayını kaldırırlar! Yat alırken ve o yata aldığın benzını alırken ötv yok ama 35 bınlık arabayı 100 bıne satarken ohh ne ala!! Kerızmıyız bız! Ne o taksılerınıze bınerız, ne de sacma salak fıyatlardan satılan arabalarınızı alırız! Tuketmıycez! Hadı buyrun!

127 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Excited!
27 Mayıs 2017 Cumartesi 13:38

Tam bır ortadoğu!

124 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla