visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

ISPARTA'DA SÜRÜCÜLER DİKKAT!

ISPARTA'DA SÜRÜCÜLER DİKKAT!
16 Mayıs 2017 Salı 22:34

ISPARTA'DA SÜRÜCÜLER DİKKAT!

Emniyet Genel Müdürlüğü, Karayolları Genel Müdürlüğü arasında imzalanan protokolle, 1 Temmuz 2017 tarihinden itibaren otoyollarda araçların seyri sırasında ortalama hızlarının tespit edileceğini ve ihlali bulunanlara cezai işlem uygulanacağını açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre,protokol kapsamında; araçların otoyollarda giriş yaptığı HGS/OGS noktası ile çıkış yaptığı HGS/OGS noktası arasında kat etmiş olduğu mesafe ve süre bilgilerinden araçların ortalama hızlarının tespit edilerek yasada belirtilen hız limitlerini aşan araçların tescil plakalarına Karayolları Trafik Kanununun ilgili maddesi uyarınca trafik idari para cezası tatbik edilmesi mümkün olacak.

“1 TEMMUZ 2017 TARİHİNDEN İTİBAREN UYGULANMAYA BAŞLANACAK”

Türkiye genelinde 1 Temmuz 2017 tarihinden itibaren uygulanmaya başlanacak olan bu sistemle; sürücülerin otoyollarda kullandıkları araç sınıflarına tanınan hız limitleri üzerinde araç kullanmaları ve bu nedenle gerçekleşen kazaların sonuçlarının ağırlaşmasını önlemek, egzoz emisyonlarının doğaya verdiği zararı en aza indirmek, aşırı hıza bağlı yüksek yakıt sarfiyatının ithalat üzerindeki yükünü hafifletmek amaçlandığı kaydedildi.

 

OTOBAN POLİSİ
17 Mayıs 2017 Çarşamba 16:40

Aman Isparta da sürücüler dikkat, ıspartanın 4 bi tarafı otoban ya hız sınırına uyalım uymayanları insanlık namına uyaralım ! ! !

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

4 RABİA

HAYIR
17 Mayıs 2017 Çarşamba 15:15

DAHA BUNLAR GARİBAN VATANDAŞ İÇİN İYİ GÜNLER.BİR YIL İÇERİSİNDE VATANDAŞI SÖMÜRMEK İÇİN DAHA NE VERGİLER NE UYGULAMALAR ÇIKACAK...YAKINDA CENABI ALLAH'IN VERDİĞİ HAVADAN VERGİ ALIRLAR...HAKKIMI HELAL ETMİYORUM...

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bence uygun.

Gurbetci
17 Mayıs 2017 Çarşamba 13:11

Milletimize Hayirli olsun Insallah boyle tetbirler alindikca trafik te kimsenin burnu daha kanamaz.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hade canım

Adamın biri
17 Mayıs 2017 Çarşamba 07:26

Şehiriçinde cirit atan yüzlerce eksozu patlatılmış motorsiklet ve yüzlerce şahin doğan varken, bunlar sadece eksozlarıyla değil arabanın kendisinden daha fazla para harcadıkları ses sistemleriyle insanları evlerinde bile rahat bırakmıyorken; gelsinler bana kessinler cezayı! Çünkü ben ve benim gibiler çoktan hakkettik bu cezaları. O kadar hakkettik ki bu cezalar bize az bile !Defalarca şikayet ettim, ne 155 kaldı ne bimer. Sonunda gördüm ki kanunlar yasaklar sadece benim içinmiş.

30 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla