visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:38

ISPARTA'DA SÜRÜCÜLER BU HABERE DİKKAT!

ISPARTA'DA SÜRÜCÜLER BU HABERE DİKKAT!
25 Mayıs 2017 Perşembe 11:26

ISPARTA'DA SÜRÜCÜLER BU HABERE DİKKAT!

ISPARTA Valiliği 26 Mayıs 2017 (Cuma günü) Askeri Yemin Töreni sebebiyle oluşabilecek trafik yoğunluğu nedeniyle sürücülerin mağdur olmaması için bir açıklama yayınladı.

Yapılan açıklamada:26 Mayıs 2017 Cuma günü ilimizde yapılacak olan Askeri Yemin töreni sebebi ile ilimize gelecek olan misafir araçları nedeni ile oluşacak araç ve yaya trafiğinden sürücülerimizin en az etkilenmesi için çeşitli tedbirler alınmış olup ayrıca özellikle 06:00-14:00 arası, 142. cadde (Çevre Yolu) üzerinde bulunan Migros kavşağındaki yol yapım çalışması ve Cezaevi Kavşağı, Bozanönü Yol Kavşağı, Eğirdir yolu ve bağlantı yollarının zorunlu olmadıkça kullanılmaması halkımıza duyurulur" denildi. 

Profesyonel Tedbirler(!)

Mehmet
26 Mayıs 2017 Cuma 01:09

"Mağdur olmak istemiyorsanız yolu kullanmayın" diyor kısaca. İnsanlar tarla yolundan falan gitsinler zaten... Güzel ülkemizdeki tipik tedbir ve çözüm anlayışı böyle işte, profesonellik en üst seviyede!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DSİ

EMEKLI
25 Mayıs 2017 Perşembe 16:38

HERGÜN TORUNUMU OKULA GÖTURÜYOM GELIN GÖRDÜGÜM KADARIYLA DSİ ORASI GENIŞLERSE SORUN KÖKTEN CÖZÜLECEK

1 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASFALT

DIŞ HASTANESI
25 Mayıs 2017 Perşembe 16:35

DIŞ HASTANASININ ORA NEZAMAN ASFALT OLLACAK

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DSİ

ıspartalı
25 Mayıs 2017 Perşembe 16:30

TÜM YETKILI BÜYÜKLERIMIZ GELIN 281 DSİ BIR AN EVEL ACALIM SIKINTI ORTADAN KALKSIN YOLLA SORUN BITSIN DSİ NEYI BEKLER TUM BÜYÜKLERIMIZIN YARDIMLARI

1 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter beee!!!
25 Mayıs 2017 Perşembe 13:46

Napalım uçarak mı gıdelim? Bu tören için bı otopark yapamadınız mı yıllardır?? Bıtmeyen ve hıcbır çalışmanın olmadığı eğirdır yolu ve mıgros kavşağı çalışması 10 yıl sonra mı bıtecek?? Ne bu işkence? Manyağa döndük !!!

133 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla