visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:45

ISPARTA'DA SURİYELİ DİLENCİLER TEHLİKE SAÇIYOR

ISPARTA'DA SURİYELİ DİLENCİLER TEHLİKE SAÇIYOR
09 Mayıs 2017 Salı 16:34

ISPARTA'DA SURİYELİ DİLENCİLER TEHLİKE SAÇIYOR

ISPARTA'nın artık hemen hemen her trafik ışığında kucağında bebeği ile bir Suriyeli görmek mümkün hale geldi. Şehrin en işlek caddelerinde ve trafiğin yoğun olduğu yerlerde Suriyeli vatandaşlar sürücülere zor anlar yaşatıyor. 

Trafikte büyük tehlikeli saçan Suriyeli dilencilere bir önlem alınması gerekiyor. Sürücüler çektikleri fotoğrafları haber merkezimize gönderirken, zabıta ekiplerine de tepkilerini gösteriyor. 

Suriyelilerin kucaklarında çocuklarıyla araçların önüne atlaması ve trafikte zor anlara sebep olması büyük bir felaketin de habercisi olacak. Bu soruna bir an önce çözüm bulunmalıdır.  

yardim icin vakif kurulmalil

Abdullah Abdullah
10 Mayıs 2017 Çarşamba 18:13

birisinin elini tasin altina koymasi gerekiyor, bu insanlar icin her ilde bir tane vakif kurulmali, ve her bir vatandasin verdigi bagislar suriyeli kardeslerimize dagitilmali, o zaman dilenmeyi yasaklayabilirsiniz, ve herkesin bu vakiflara yardim etmeleri tesvik edilmeli, gorunen o ki biz bu insanlarla uzun sure yasayacagiz, toplumumuza entegre olabilmeleri , yani ileride problem olmamalari adina boyle bir seferberlik sart.

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk
10 Mayıs 2017 Çarşamba 14:41

Suriyeliler yüzünden yeli dilenciler bile dilenmeye fırsat bulamıyor her köşesinde Suriyeliler var bence bunlar içinde bi önlem alınmalı....

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENÇ OLACAKLAR GÜYA

Murat SARI
10 Mayıs 2017 Çarşamba 14:15

ulan arkadaş gencecik adamlar delikanlılar bayanlar gidin çalışın yahu bu tembellik niye? hoş gerçi suriyeli diye işe de alınmıyorlar ama madem öyleysee git ülkene şehit ol kardeşim şehitlik mertebesinin makamını bilmiyor heralde bunlar...

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH YARDIMCILARI OLSUN

ZOR
10 Mayıs 2017 Çarşamba 11:48

TAMAM ÜZÜLÜYORUZ. ÖNCELİKLE İNSAN VE MÜSLÜMAN OLDUĞUMUZ İÇİN ELİMİZDEN GELEN MADDİ VE MANEVİ YARDIMI YAPIYORUZ AMA GERÇEKTEN ALLAH KORUSUN BU TRAFİKTE BİRİSİNE BİR ŞEY OLSA NE BİLEYİM ANİDEN IŞIKTA ÇIKSA VE ARAÇ DURAMAZSA GERÇEKTEN YAZIK OLACAK. YARDIM ETMEYELİM DEMİYORUM AMA GERÇEKTEN TRAFİKTE OLMUYOR.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çalışma oturma izni

şehre yakışmıyor
10 Mayıs 2017 Çarşamba 08:26

10 senedir ısparta merkezde ikamet ediyorum ve buralıyım. Şehre yakıştıramıyorum, dilenen - trafikte cama vuran kişileri. Zabıtaya söyledim, bunlara önlem alın diye, yabancılar şubesinden polisler bakıyormus. Polisimizi göreve davet ediyorum. Yaşam standartında 3. olan şehrimize yakışmıyor bu görüntü

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandas
10 Mayıs 2017 Çarşamba 08:22

Burada suclu suriyelimi yoksa yapilan eylem mi yani suriyeli olmasa sorun yok gibi haber algisi var avrupaya kizmayin seddelisini biz yapiyoruz musluman yapti diyorlar bizde suriyeli haberi cok degerli oluyor yazik yani yapan suriyeli olmasa haber degeri yok avrupadada suc idskeyen musluman olmasa

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞİN DOĞRUSU

RESMİ İŞLER
10 Mayıs 2017 Çarşamba 08:11

BOŞA YORUMA GEREK YOK. ÇÜNKİ; o dilencileri ****ürecek olanlar göç idaresi. dilencilik yaptığı tespit edilen kampa ****ürülmeli fakat ya göç idaresinin ilgilenecek vakti yok, yada kamplar da yer yok. yada kamp yok.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta halkı
10 Mayıs 2017 Çarşamba 01:45

Atın bunları ülkeden !!!

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

istemiyoruz
10 Mayıs 2017 Çarşamba 01:10

nasıl ülkeye doldururlar anlamış değilim. şaka gibi ya. üniversitede suriyeli kaynıyor birde artist artist hareket yapıyorlar. gitsinler savaşsınlar burda ancak çocuk yapmayı biliyorlar sabah akşam. bizim askerlerimiz suriyede şehit oluyor bunlar burada keyif çatıyorlar. bizim dedelerimiz nenelerimiz kaçmış mı. istemiyoruz kardeşim İSTEMİYORUZZZZZ. yeterin ya yeter.

27 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

emre
09 Mayıs 2017 Salı 22:49

suriye çingeneleri bu kişiler. suriyeli olupta çok zengin kişiler az sayıda var ısparta merkezde.zabıta veya emniyet bu kişileri merkezden uzaklaştırıl mülteci kampına gondermesi lazım ya da sınır dışı

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka yön

DUMRUL
09 Mayıs 2017 Salı 22:45

olaya bende başka yönden bakayım dedim bu kadınlar kucagında cocuk yan ona cocuk dogurtan kişi tam kanlı canlı ben istemiyorum bunları isteyen varsa alsın evine beslesin hani diyorlarya rızkı ALLAH verir tabiki rızkı veren ALLAH tır ancak çalışmak lazım yatarsan rızkın gelmez

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamp

Görür
09 Mayıs 2017 Salı 22:40

Dilenen suriyeli kardeşlerimiz yüreğimizi sızlatıyor.Ancak dilenenleri Göç İdaresi il müdürlüğüne ihbar edildiği taktirde osmaniye de bulunan kamplara gönderme mecburiyetleri var. özeti ıspartada yerleşecekse dilenmeden kalacak,dileneceksede Osmaniye ye gidecek.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

seve seve

ibrahim
09 Mayıs 2017 Salı 22:06

Madem adamları buraya getirdiniz seve seve bakacaksınız olmazsa öbür türlü bakarsınız.Getirenler her türlü ihtiyaçlarını karşılamaya hazırdır.Adamları buraya dilencilik yaptırmaya mı getirdiniz.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cesur yurek
09 Mayıs 2017 Salı 21:25

belediye dilenciler karşı görevini yapmali

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

suriyeli

saraydaki
09 Mayıs 2017 Salı 21:25

harika.....

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Can
09 Mayıs 2017 Salı 21:04

220 bin ıspartalı 100 tane mazluma bakmayan zavallı insanlar, Rabbimize gitmeceksiniz değilmiş?!!!!

3 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suriyeli görürseniz haber verin

Halk
09 Mayıs 2017 Salı 20:23

Ben BİMER e defalarca yazdım. Oradan Isparta'daki yetkililere yazılarım sevk ediliyor. Ama işin ilginç tarafı bana gelen cevap da "Suriyeli gördüğünüz takdirde yada olumsuz bir durumla karşılaştığınızda haber verin" gibi ifadeler yazmakta. Bende cami ve kavşaklardaki kameraları incelerseniz görürsünüz diye yazdım. Anladım ki artık bu işi yetkililerde ciddiye almıyor. Bende şikayet etmekten bıktım ve en sonunda bıraktım.

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANINI SAVUNAYAMAN KORKAK HAİNLER

yalnız kurt
09 Mayıs 2017 Salı 19:46

VATANINI SAVUNAYAMAN KORKAK HAİNLERİ BESLEYENLER BENİM VERĞİMİN HESABINI VERMELİ., ÇOK SEVİYORSAN DİLENDİRME AL EVİNE MİSAFİR ET KENDİN BESLE ( TOPRAĞINI TERKENDEN ZATEN HAİNDİR )

85 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suriyeli kardeşlerimiz
09 Mayıs 2017 Salı 19:01

Suriyeli kardeşlerimiz onlar

2 Beğendim
95 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halıkentli
09 Mayıs 2017 Salı 18:55

Pazara çıkmaya çekiniyorum her 10 metrede bir Suriyeli dilenci var para versen eve ekmek alacak para kalmaz bunlara bir önlem alınmalı.

58 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

suriyeliler

vatandaş
09 Mayıs 2017 Salı 18:42

Göç idaresi müdürlüğü bu suriyelilerle ilgili niye bir işlem yapmıyor.yerli dilenciler bitti,bunlarla başa çıkılmıyor,her tarafımızı sardılar.

53 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

besle

sen
09 Mayıs 2017 Salı 18:42

kimin işlem yapması gerektiğini bilmeden yazmışsınız aferim size

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim

ne
09 Mayıs 2017 Salı 18:40

göç idaresi görevini yapsın üzerlerinde kimlik yok beslemeye devam etcez.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla