visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ŞOK O BAŞKAN FETÖ'DEN TUTUKLANDI

ISPARTA'DA ŞOK O BAŞKAN FETÖ'DEN TUTUKLANDI
31 Aralık 2016 Cumartesi 13:01

ISPARTA'DA ŞOK O BAŞKAN FETÖ'DEN TUTUKLANDI

2016'nın son bomba haberi yine bomba 32 den.Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri DerneğiIsparta Şubesi eski  Başkanı ve TürkiyeHarp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Şubelerden Sorumlu Genel BaşkanYardımcısı Emin Pınar FETÖ soruşturması kapsamında çıkarıldığı mahkeme tarafından dün tutuklanarak cezaevine konuldu.

Cafer Abullayev adlı zata

Vatandaş
10 Ocak 2017 Salı 16:20

Erkeksen bu yazdıklarını Emniyet mensuplarına da söyle!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

erkeksen yayinla

Cafer Abullayev
06 Ocak 2017 Cuma 22:38

Memleketin kontrolu bir iki haydut tarafindan calindi, yaptiklari pislikleri de FETO diye bir sacmalikla akliyorlar, bugun hizmet hareketi olmasa bu haydutlar baska bir masum gurup bulur sucu onlara atarlar, yaziklar olsun, maalesef bunlara inanacak hem cok salak var , hem de cok saf var, Allah sonumuzu hayir eyleye.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Semazen
05 Ocak 2017 Perşembe 23:47

Yorumları beğenmeyen siz gazi ve gazi yakınları hayırdır yaraniz mı var tabiki sıra sizede gelecek mecburiyetten gittiğiniz askerlikte yaralandiniz lafmiz yok askerlik sonuçta dönmekte var ölmekte ,peki zorlama olmadan gözünü dahi kırpmadan canını bedenini meydana atan vefat eden günahsız halkımız ne olacak kim gerçek vatansever buyrun emin ve eminin 1.sınıf yakın gazi arkadaşlarımı takdir sizin ....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

15 temmuz

ilavuzlu nureddin
02 Ocak 2017 Pazartesi 00:46

Allah bir daha 15 Temmuz yaşatmasın. Allah milletimizi ve devletimizi korusun.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Semazenin hazımsızlığı niye
01 Ocak 2017 Pazar 19:01

Semazen bilmediğin bi şey var. Özel okullarda şehit ve gazi çocukları için ücretsiz kontenjan var ve şehit gazi çocuklarını valilik kararìyla milli eğitim yerleştiriyor. Gazi çocukları o özel okullarda valiliğin izin vermesiyle okuyorlar. Yoksa bu okullar bedava kimseyi okula almaz. Senin gibi cahiller de bilip bilmeden burda yorum yaparlar.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Semazenin hazımsızlığı niye
01 Ocak 2017 Pazar 18:55

Semazen bilmediğin bi şey var. Özel okullarda şehit ve gazi çocukları için ücretsiz kontenjan var ve şehit gazi çocuklarını valilik kararìyla milli eğitim yerleştiriyor. Gazi çocukları o özel okullarda valiliğin izin vermesiyle okuyorlar. Yoksa bu okullar bedava kimseyi okula almaz. Senin gibi cahiller de bilip bilmeden burda yorum yaparlar.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ yönetimi kimlerin elinde?

SDÜ
01 Ocak 2017 Pazar 18:14

Emniyetin bu konuda SDÜ ile özel olarak ilgilenmesi gerekiyor..

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fyhffh
01 Ocak 2017 Pazar 15:52

Devlet su işlerinde daha önce fetöcü degil diye yargıya reslim etmeyen müdürlerinde soruşturulması lazım. Gerçi dsi de daha gizlenen çok fetöcü var daha. Hemde müdür olanlar bile var

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

atatürkçü

cumhuriyet
01 Ocak 2017 Pazar 15:36

15 senedir tek başına iktidarlar,şimdi başkanlık gelecek koalisyon olmayacak diyorlar,ülkenin içine ettiler,para bitti satacak bişeyde komadılar,fakat avrupa birliğine girdik diyor hüllooğ diyorlar kahrolsun avrupa birliği diyor hüllooğğ diyorlar,hocaefendi diyor döngel bitsin bu hasret diyor yaşaaa diyorlar,hırsızlık çıkıyor,fetööö diyor idaammm diyorlar,ne derse hülooğğ diyorlar,sorgulamayan,eleştirmeyen,...

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorgun savasci
01 Ocak 2017 Pazar 15:06

İl salık müdürü ve 112 ambulansı sorumlu Dr feto çü kamufle olmuş vaziyetteler

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö sanıkları

Yeniyıl
01 Ocak 2017 Pazar 11:17

İnşallah Fetö sanıklarını açığa almayıp emekli edenler de tutuklanır.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Semazen
01 Ocak 2017 Pazar 10:22

Yürür devletim'e noktası virgülüne kadar katılıyorum Ispartali gazilerin on plana alıp arastirsinlar çocuklarının nerelerde okuduğunu mal varlıklarına bi bakılsın ipin ucu bunlarda söküğüde gelecek inşaallah.

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarım

kemal
01 Ocak 2017 Pazar 01:56

tarım il müdürlüğüne sıra gelmeyecekmi bilhassa idareciler ne olacak herkesin bildiği kişiler var eşi fetöden alınmış müdür yardımcısı var

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yürür devletim
01 Ocak 2017 Pazar 00:03

Ey rabbimiz güzel adaleti mazlumun hakkını kimseyi yedirmiyor emin abimizin kollarına karpuz sığmıyor du kabarmaktan, doğru yoldasiniz devletim, böyle devletin ekmeğini yiyip arkasından kuyu kazarlar.bu emin pınarın sağ kollarında ve diğer gazileride iyi arastirsinlar...

11 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

kamil

vatandaş
31 Aralık 2016 Cumartesi 23:51

dsi ye işe gitmiyordu dernek başkanıyım diye ihşallah gazilik hakkından da mahrum edilir

8 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

DSİ deki fetöcüler

dsgffdsg
31 Aralık 2016 Cumartesi 20:24

Devlet su işlerinde daha çok fetöcü var. Başlamışken onlarıda alırlar inşallah

8 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim laa bu adnan
31 Aralık 2016 Cumartesi 20:13

Adnan ın kesin bir sıkıntısı var.

3 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

adnan hayırdır adnan
31 Aralık 2016 Cumartesi 20:10

Adnan rumuzlu vatandaş hayırdır karın ağrın neden olsa gerek.dünya genelinde bir ekonomi sıkıntısı var.yoksa emin pınar a mı üzüldün.sıkıntın ondanmı yoksaa.

6 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadiyaa tam isabet olmuş
31 Aralık 2016 Cumartesi 20:07

Düne kadar zırt zırt dolaşıp felaket tellallığı yapıyordu bu emin denen her..if.hiç iyi konuştuğunu duymadım.

3 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

....
31 Aralık 2016 Cumartesi 20:02

Vaybehhhhh

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

klavye

ahmet
31 Aralık 2016 Cumartesi 19:01

fetöş klavye nöbetçileri çöreklenmiş yine haberi sulandırmaya çalışıyorlar fetöşler iflah olmayacaksınız bundan böyle iki yakanız bir araya gelmeyecek vesselam.

11 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaşasın Polislerimiz

Tebessüm
31 Aralık 2016 Cumartesi 17:58

Bir fazla fetöcüyü yakalayan polislerimizin elleri dert görmesin, 7 sülalesi ihya olsun.

12 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veysi HAKYEMEZGİL
31 Aralık 2016 Cumartesi 17:23

Bu millete ne versen yer Adnan kardeşim çünkü araştıran yok doğruyu yanlışı. Ve doğruyu görebileceği duyabileceği haber kaynakları kalmadı . AMA gerçeklerin ortaya çıkmak gibi güzel bir özelliği var, o gün geldiğinde suratlarındaki ifadeyi merak eden de az değildir bu ülkede , her ne kadar şu an korkudan susmuş da olsalar.... Müslümanlığı sadece yılbaşını kutlamamak olarak algıyan cahiller ; çalmayı,hak yemeyi ihaleleri rüşvetle ****üreni zulmedeni görmez,Rabbim bu milletin sonunu hayreylesin

45 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet
31 Aralık 2016 Cumartesi 16:11

Daha ismini duymadan Şok oldum + Yuh artık dedim

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adnan
31 Aralık 2016 Cumartesi 14:52

SIKTI ARTIK BU FETÖ İŞİ. Asgari ücrete 100 TL zam geldi, dolar-benzin fırladı, dogalgaz-elektrige zamlar yolda, gıda fiyatları ucmuş, döviz kalmadı, turist yok, dısardan yatırımcı yok, döviz getiren yok. Tarlalarda ekinlerde yok. 2017 cok daha sıkıntılı gececek. İsin ilginci bu islere kafa yoranda yok. Bi taraftanda sehitler geliyor,İstanbulda 44, Kayseride 14, Suriyede 20 +... hergün sehit var. Cenaze törenlerinde bayrak asmaktan baska hickimse hicbiseye kafa yormuyor, hesap sormuyor.

73 Beğendim
77 Beğenmedim
 
Yanıtla