visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ŞOK EDEN OLAY

ISPARTA'DA ŞOK EDEN OLAY
27 Ağustos 2016 Cumartesi 22:26

ISPARTA'DA ŞOK EDEN OLAY

Isparta'da askeri kışlalardaki çok sayıda askerin nedeni tam belli olmayan bir gıda zehirlenmesi yaşadıkları öğrenildi. Çeşitli hastanelere kaldırılan askerlerin sudan zehirlenmiş olabilecekleri tahmin ediliyor.

Öte yandan askerler tedavilerinin ardından tekrar kışlaya gönderildiler.

ASKERİYE YEMEKLERİ

doğrucu davut
29 Ağustos 2016 Pazartesi 11:59

bilip bilmeden yorum yapanlara sesleniyorum...izinli olup yemek yemeyen askerlede zehirlenmiş...yani sebep içtikleri su...ayrıca askeriyede şu an çıkan yemekler hiçbirimizin evinde çıkmıyodur..hergün et yemeği yiyen kaç kişi var aramızda ???

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr

Dr
28 Ağustos 2016 Pazar 16:11

Madem sadece su zehirlenmesi neden herkes zehirlenmedi çıkan yemeklerin herşeyin çok dikkat edilmesi gerekiyor

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

dr

dr
28 Ağustos 2016 Pazar 09:01

EVET SULARDA BİR SIKINTI VAR.ÇÜNKÜ HASTANE KAYITLARINA BAKARSANIZ SON ONBEŞ GÜNDE BULANTI VE KUSMA ŞÜPHESİ OLAN HASTA SAYISI BAYA YÜKSEK.MECBUR KALMADIKÇA SU İHTİYACINIZI HAZIR SU TERCİH EDİNİZ.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
28 Ağustos 2016 Pazar 08:57

Zaten ısparta şebeke sularında yaklaşık 10 gündür sularda bir sıkıntı var.bulantı ve kusma şikayetleri hep duyuyoruz.dikkat ediniz.bende ve ailemde mecbur hazır su içiyoruz.yetkililere burdan önemle duyurulur.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla