visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ŞİMDİ BUNUN ZAMANI MIYDI?

ISPARTA'DA ŞİMDİ BUNUN ZAMANI MIYDI?
21 Eylül 2016 Çarşamba 11:21

ISPARTA'DA ŞİMDİ BUNUN ZAMANI MIYDI?

Şimdi bunun zamanımıydı?

 

Isparta Belediyesi tarafından gece saatlerinde Kaymakkapı Meydanı civarı ve IYAŞ Park Otel yanında başlatılan yol kürüme çalışması şehri perişan etti. Yaz mevsimi boyunca yapılmayan bu yolun okulların açılmasıyla birlikte yapılması öğrencilerin ve kamu görevlilerinin mesaiye geç kalmasına sebep oldu.

 

Vatandaşa daha önceden haber verilmeden başlatılan yol kürüme çalışması, şehri işin içinden çıkılmaz hale getirdi. Isparta’da özellikle sabah saatlerinde uzun araç kuyrukları oluştu.Ara sokaklar dahi araçlarla doldu taştı. Isparta’nın en işlek caddesi olarak bilinen Kaymakkapı Meydanı yolunda sabaha karşı Isparta Belediyesi yol yapım çalışması başlattı. Ancak daha önceden duyurusu yapılmayan bu çalışma yüzünden memurlar mesaisine, öğrenciler ise derslerine geç kaldı.

SÜRÜCÜLER İSYANDA

Isparta Belediyesi’nin yaz boyunca yapmadığı bu yol için okulların açılmasını beklemesi vatandaşın ve sürücülerin tepkisine neden oldu. Özellikle üniversite öğrencilerinin geldiği şu günlerde şehirde yaşanan hareketliliğe birde yol yapım çalışması eklenince şehir sabahtan bu yana çekilmez hale geldi.

İLK KEZ ISPARTA’YA GELEN AİLELER TEPKİLİ

SDÜ’de eğitim görmesi için çocuklarıyla birlikte Isparta’ya gelen bazı veliler ise sıkışan trafiğe tepki göstererek, yaz mevsiminde bu yol neden yapılmadı diye tepkilerini dile getirdiler.




Ne olacak

Yt
22 Eylül 2016 Perşembe 23:12

Belediye başkanı hiçmi geçmiyor acaba şu merkezşenin bulunduğu caddeden bırakın aracı bisiklet dahi zor geçiyor hangi zihniyetle tek yön oldu bu eski sümerbank caddesi acaba.zabıtanın işi ne acaba hiçmi görmüyorlar esnaflar kaldırımları işgal etmiş yollarda kasalar ev tüpleri koyan bile var yollara. Yok ya yaşanmaz ıspartada taki belediye değişene kadar

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hepsi Hikaye

Hikaye
22 Eylül 2016 Perşembe 18:17

Hani bu asfaltlar yirmi yıl dayanacaktı?Bir kaç yıl önce öyle söylenmişti.Madem asfalt atılıyor,özellikle Barida oteli karşısında esnaflara peşkeş çekilen kaldırımlara aman dikkat edin.Zira biz yayalara gidecek yarım metre yer kaldı kalmadı zaten....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

artı ve eksi

Dağlı
22 Eylül 2016 Perşembe 11:38

Selamün aleyküm Yorum yazan arkadaşlar. Yorumlara baktım okudum ve Benim gördüğüm tek bir şey var. Bir TARAF olanlar, birde KARŞI TARAF olanlar. Siyasette bir gerçek vardır devamlı iyiyede kötüyede muhalefet yapılır.Isparta nın şehir yapısını yerleşim yapısını göz önüne alırsanız. daha doğru ve yapıcı yorumlar yapacağınızı düşünüyorum.Sevgiler ve saygılar.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akilli olun

Erol Gunaydin
22 Eylül 2016 Perşembe 11:15

Konya belediyesinden ornek alin biraz,,akilli olyn,vatandadi uzmeyin

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
22 Eylül 2016 Perşembe 11:00

bu çalışma ne zaman yapılırsa yapılsın merkezde olduğu için sıkıntı olacaktır.sancısız doğum olmaz sabırla bekleyelim bitince şahane oluyor biliyorsunuz.boş boş konuşan meclisin fettuşçu meclis üyelerine kulak asmayın.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

meyve veren agac taşlanır

hasannn
21 Eylül 2016 Çarşamba 23:55

ARKADAŞ biz ogun sabaha kadar calıştık neden bir an önce bitsin ıspartamız daha temiz ve yolları pırıl pırıl olsun diyeesacpa sapan yorum yapanlara hakkımı helal etmiyorum..gecenin 3 de siziin evinizde mışıl mışıl uyurken personel harıl harıl calışıyorduuu..siz hizmet yapan adamlara böyle hala yorum yapamaya devam ediniz bu dunyanın öbur dunyasıdaa varr

11 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞKANIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUZZ

HASAN
21 Eylül 2016 Çarşamba 23:52

ne kadar BOŞ VE ALAKSIZ YORUM YAPAN Kİ,Şİ VAR laf olsun diye yorum yapanvee gazeteciyim diye gecinen daha haber yapmaktan bi aciz arkadaşlar...sadece KLAVYEDE GAZETECİLK VE YORUM OLMAZORASI ŞEHRİN GÖBEGİ YARIN KIŞ YAKLAŞTIĞINDA NİYE BURASI YAPILMADIIEN ÖNEMLİ YERİYDİ ALT YAPISI KÖTU UZUN YILLARDAN BERİ YAPILMAYAN GEREKLİ OLAN BÖLGE VİCDANLI OLUNUZ BİRAZ

8 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sök sök yusuf

Hasan Basan
21 Eylül 2016 Çarşamba 21:56

Oraların asfaltını söküp tekrar yapacağına git Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes TÜREL den ders al alt üst geçit yap şehir içi trafiğini rahatlat ama sen yüksek mimarsın sana bir numara büyük gelebilir o işler.Şehir içine araba ile girilmez oldu ama kimin umrunda.

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun

Tt
21 Eylül 2016 Çarşamba 21:44

Yazıklar olsun ne bu ya. Ama ısparta fazlasını hak ediyor. Oy verenler düşünsün.3 Ay boyunca demir köprü ile uğraş gereksiz gereksiz işler şimdide yol çalışması. Sözde belediye çalışıyor. Bu mu çalışmak gidinde başka illeri görün. Araç ile çarşıya çıkmak bir işkence. Yollar esnafların eşyaları ile donatılmış zabıta ilgilenmiyor. Her dükkan önüne kazıklar dikilmiş. Eğridir belediyesini örnek alın

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YA

SERDAR
21 Eylül 2016 Çarşamba 20:29

TAM ANLAMIYLA APTALLIK BU.BU ADAMIN MEMLEKETE GAREZİMİ VAR BE....

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşey göçüyor

yusuf ziya GÖÇER
21 Eylül 2016 Çarşamba 19:28

başkanımızın sağ olsun yaptığı büyün inşaatlar göçtü gökkubbe ,gökçay halı müzesi , otopark , 20 yıllık asfalt , saat kulesi merakla bekleniyor temeli yok başkanım yaparda sağlam olurmu?

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sıkıntı yok

Niyazi Özçoban
21 Eylül 2016 Çarşamba 19:05

sıkıntı yok çünkü başkan 2 günde bitirir..başkaları gibi 3 km yolu 3 senede yapanlardan degildir..

10 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapılan iş iyidir

tarafsız vatandaş
21 Eylül 2016 Çarşamba 18:57

Bayramda Aydın-izmir yolunu kullandım.Aydın`daki çileyi gördüğüm için bizim buralar cennet arkadaşlar.10 dk.lık yolu 2 saatte tarla gibi yoldan alıyorsunuz.Belediye çalışmalarını çok beğeniyorum.

10 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilgi

Ziya
21 Eylül 2016 Çarşamba 18:52

Bilmiyorsanız söyliyelim. Asfalt Eylül ortası ile ekim arasında dökülür. Zamansız çalınan maya tutmaz.

13 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zalim

Kardelen
21 Eylül 2016 Çarşamba 18:34

Koca yaz nerdeidin be adam , bula bula okulların açıldığı , günün kısaldığı , yağmurların başladığı , havaların soğuduğu günümü buldun ?

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye Başkanı İşini iyi biliyor.

Ahmet Yılmaz
21 Eylül 2016 Çarşamba 17:31

Başkan aslında işini çok iyi biliyor. Geçen seneler de de üniversitenin çift şeritleri yolları da okullar açıldığında asfalt yaptırmamıştı. Şimdide Belediye çalışıyor İmajı o zamanda yaz dönemi boyunca pezyaj çalışında kış ve okulların açılması ile hizmet başladı. Ara sokaklar hep yama araba 2 ay da bir sanayi ye giriyor yollar yüzünden.

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahalleli

kalite
21 Eylül 2016 Çarşamba 17:26

yapılan çalışma için teşekkür ederiz elbette zamanlamasında sıkıntı olabilir olsun işin siyaseti bir tarafa başkan iyi çalışıyor ekiplerinide kutluyorum çevre yolu yapılıyorken 15 km yi 4 senede bitirememişlerdi. bir haftada biter hepimiz yep yeni yolda araçlarımız hasar görmeden kullanırız.Özverili çalışmasından dolayı kutlarım gece saat 01.00 de belediye başkanı o caddede çalışmaları takip ediyordu bravo tebrikler.

6 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

calışiliyor

mehmet boyacı
21 Eylül 2016 Çarşamba 17:17

öne gelen kiş ota parklar boş ille dükkan önüne konacak artık alişalim ota parklara calışan kişi ye teşekkür

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asfalt mimar

Yüksek mimar
21 Eylül 2016 Çarşamba 16:45

Arkadaşlar siz daha iyi bileceksiniz Başkan yüksek mimar tahsilli bilgili kültürlü ortaöğretimin ortasında yapmayacaktıda ne Zaman yapacaktı

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis yapar....

Burakkkk
21 Eylül 2016 Çarşamba 16:45

Demekki neymişşş sadece akp yol yapmıyormuş. Helal başkanım... meyve veren ağaç taşlanır ! Sayende asfalt gördü bu ısparta

6 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hükümet yapınca iyi, Ziya yapınca kötü

vatandaş rıza
21 Eylül 2016 Çarşamba 16:28

Hükümet yol yapıyor diye övünmüyor musunuz, adam yol yapıyor işte övünmeniz gerekirken adama demediğinizi bırakmıyorsunuz.

7 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalancı

Milliyetci
21 Eylül 2016 Çarşamba 16:17

Hani senin asfaltın 20 30 yıl dayanıyordu yalancı

17 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

hasan
21 Eylül 2016 Çarşamba 16:09

Başkanımıza seviyoruz..........

7 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziyancı Ziya

Ziyan
21 Eylül 2016 Çarşamba 15:57

Ziyan ettin bizi sabah sabah b..k mu vardı o asvaltta söküpsöküp döküyon

15 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkanımıza laf yooook:)

ahaha
21 Eylül 2016 Çarşamba 15:55

Başkanımıza laf yoook adam sonuçta yüksek mimar bir bildiği vardır heralde, ben buraya kazdırdım neden kazdırdım, kazdırdıysam kazdırmışımdır... :) millet bu adama neden oy verdi hala anlamış değilim, resmen milletle dalga geçiyorlar, ahmak başımıza tokmakla vuruyorlar:))))

21 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla