visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:25

ISPARTA'DA RAMAZAN PİDESİNE ZAM!

ISPARTA'DA RAMAZAN PİDESİNE ZAM!
25 Mayıs 2017 Perşembe 09:37

ISPARTA'DA RAMAZAN PİDESİNE ZAM!

Isparta Fırıncılar, Lokantacılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, Ramazan ayında ekmeğe zam yapılmayacağını belirterek, 3 yıldır 1,5 TL’den satılan Ramazan pidesinin bu yıl 2 TL’den satılacağını duyurdu.

Müslüman aleminin en kutsal aylarından biri olan Ramazan ayı başlıyor. Ramazan ayı Cuma akşamı kılınacak ilk Teravih namazıyla başlayacak ve aynı gece sahur için kalkılacak ve niyetler edilecek. İlk oruç ise 27 Mayıs 2017'de açılacak. Ramazan ayının gelmesiyle birlikte ekmek ve pide fiyatları merak ediliyordu. Ekmeğe uzun zamandır beklenen zam yine ertelendi. Isparta Fırıncılar, Lokantacılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, Ramazan ayında ekmeğe zam yapılmadığını ancak son 3 yıldır 1,5 TL’den satılan 300 gramlık Ramazan pidesinin bu yıl 2 TL’den satılacağını açıkladı.

3 YILDIR EKMEĞE ZAM YAPMIYORUZ

Ekmeğe zam konusunda fırıncı esnafından talepler olduğunu ifade eden Isparta Fırıncılar, Lokantacılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, “3 yıldır ekmeğe zam yapmıyoruz. O sürede un fiyatından susama kadar birçok kalemde artış oldu. Biz bu fiyatları ekmek fiyatlarına yansıtmadık.Ramazan ayı öncesinde bir zam beklentisi vardı. Ancak aldığımız karar ile Ramazan ayında vatandaşımıza fazla yük olmasın diye ekmeğe zam yapmadık. Fakat bu konuda bir çalışmamız var. Ev ekmeğinin 2,5 TL, küçük ekmeğin ise 1,25 TL’den satılması noktasında çalışmamız sürüyor. Ekmeğe zam geldiği zaman bunu halkımızla paylaşacağız. Ancak Ramazan ayında herhangi bir zam olmayacak” şeklinde konuştu.

 

Türker
26 Mayıs 2017 Cuma 23:41

Yıllardır fırından Ramazan'da pide alırımPidenin fiyatının içinde devlete ödenecek KDV de var ama fiş vermezler devlete gidecek vergide ceplerinde kalır ....doymazlar aynı pide ANKARA HALKEKMEKTE 70 kuruş İSTANBUL HALK EKMEKTE 350 gram 85 kuruş .Bunlarda para kazanıyorlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

PİDE

EKMEK VE
26 Mayıs 2017 Cuma 10:10

Doymadınız 3 yıl önceki zam zaden çok fasla idi İstanbul gibi büyük kentte 350 gr. pide 80 krş. doymadınız garibanın ekmeği ile oynamayınız. daha lüks fırınlar mı yapacaksınız Fırıncılar odası başkanını ta kınıyorum.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
25 Mayıs 2017 Perşembe 19:27

İst da 350 gr pide 1.80 Isparta'da 300 gr pide 2 tl neymiş ısparta yaşanılabilir şehirmiş ev fiyatları ist la yarışır belediye başkanı desen saçma sapan projeler yapar aklına geleni işler gözümden düşüyorsun ısparta

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ramazan pidesi

vatantaş rıza
25 Mayıs 2017 Perşembe 19:12

pidedeki kar oranı ekmeğe göre en yüksek nasıl para kazanılmmıyor TÜRKİYE DE ZAM yok ıspartada en yüksek zam bu TEKELLEŞMEYİ ancak birleşerek kırabiliriz fırıncılar ile esnaf odalarını göreve davet ediyoruz......

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

almayın

vatandaş
25 Mayıs 2017 Perşembe 16:26

kimse almasın görsünler illa pide yemek zorunda değiliz istanbulda bile 80 kuruş olarak belirlendi 2 tl olması yuh diyorum kalabalık ailelerr napsın alma gücü olmayanları düşünün biraz çocuguna pide ****üremeyenleri düşünün ben 1 tl olarak bekliyordum en fazla

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan
25 Mayıs 2017 Perşembe 15:23

un a zam yok elektriğe zam yok suya zam yok vatandaşa kazık var vay fırsatçılar vay

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vergi kaçmasın..

Vatandaş Rıza.
25 Mayıs 2017 Perşembe 14:28

Bundan sonra bende, her marketten fırından ekmek -pide ,simitciden simit aldığım zaman fişini isteyeceğim. Vatandaş ödediği tl nin fişini istesin lütfen...

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tabikide

yani
25 Mayıs 2017 Perşembe 12:52

evet

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pide

pide
25 Mayıs 2017 Perşembe 12:21

3 yıldır zam yapmamış güya. Demek ki 3 yıl önce pideyi 1,5 liradan satmışsınız. Zaten fiyat yüksekmiş. Şimdide utanmadan sanki vatandaşı düşünüyormuş gibi 3 yıldır zam yapmadık diyor Sn. Erdeğer. Sanki masrafınız İstanbul'dan bile yüksek.Ramazan ayı çoğu esnaf için fırsatçılık olmuş.Mümkün olduğu kadar az pide alacağım.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YUH SİZE

YURTTAŞ
25 Mayıs 2017 Perşembe 12:15

Ramazan ay'ı artık bir ibadet,af dileme,hoşgörü ay'ı olmaktan çıkmış dini duyguların kullanıldığı birtakım esnaf görünümlü kişilerin vatandaşı sömürme ay'ı şekline dönüştürülmüştür.Onbir aydır 1,5.-Tl satılan pide %33 zamlanarak vatandaşa satılacaktır.Tabi bunun yanı sıra diğer gıda maddelerine de belli ölçülerde zam yapılacaktır.Sonuç olarak Ramazan bahane,zam şahane mantığı geçerli bir konuma gelmiştir.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halimize

yazık
25 Mayıs 2017 Perşembe 12:11

bitanedemi fılıncıları kolluycak yorum olmaz demekki yok hiç dostunuz özellikle nuri başkan çevre illerde ekmek 75 krş bizde 1liraya zam yapılacak pide antalyada 1.25 bizde 2lira sizin mezarda yatacak yeriniz yok nasıl hesap vereceksiniz

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

gizli
25 Mayıs 2017 Perşembe 12:06

350 gr pide 2 tlden iken istanbulda 300 gr düşürülüp 2 tl satılırklen 300 gr 2 tl bu fıorsatçılıktır remens yazıklar olsun ısparta SAHİPSİZSİN

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garib
25 Mayıs 2017 Perşembe 11:44

Allah gözünüzü doyursun 33,3 zam ülkenin neresinde var önce bir araştırın sonra yapın buğday fiyatı son 3 yıldır yerinde sayıyor.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yılmaz
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:56

Ankara Halk Ekmek 250 gram pideyiRamazan'da 70 kuruşa satacak.Ispartada 300 gram pide 2 LİRA.Bu nasıl iş yetkililer bi el atsa şu işe...

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmek

meskafa kareli
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:46

Doymadınız 3 yıl önceki zaman zaden fasla idi doymadınız garibanın ekmeği ile oynamayınız. daha lüks fırınlar mı yapacaksınız

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adsız
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:17

Ben Isparta'ya 2004 yılında geldiğimde ekmek 25 krş. Buğday 50-60 krş'tu. Şu an öngörülen artışla birlikte ekmek beş misli artmış oluyor. Buğday ise şu an da 70-80 kuruş. Bir misli bile artmazken bu un ve ekmek fiyatları nasıl 5 misli artıyor anlayamadım. Anlayan var mı?

22 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramazanda zam ha

Serdar
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:12

Hayatınız yalan olmuş şimdi gündem pide,hazır bi kaos ortamı yaptık oldu emeğe saygı ama kazıklanma ya hayır ,umarım aranızda rekabet olur pide 1 tl olur

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüzde 33.3 neye zam gelmişte bu zammı koyuyorsunuz. ey fırıncılarrrr.

ıspartalılar
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:01

encok satılan gıda ekmek. ekmeksiz karın doymaz fakat fırıncılarda bundan fırsat bulup. ver yansın zam. neye 33.3 zam gelmiş asgeri üçret fazla zam vermişlermi çalışan işçilerine . zam şampiyonları . kazanın bakalım. yazın nasıl olsa bu halk yiyor. soranda yomu. çok fazla 1.6oo tl olsa yetmezmiydi. az kazanın az. nere ****üreceksiniz.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramazan Bahane..

Kadirgiller
25 Mayıs 2017 Perşembe 09:59

Artık Ramazan' ın, Oruç AY' ının insanları soyup soğana çevrildiği bir şaşırtmaca AY olduğunu; Allah'ın gönlünden uzaklaşma, insanın, Müslümanın dini duygularının sömürüldüğü bir kısım esnafın İNANLARIN gözünün içine baka baka aldatıldığı, Yaratan' a ŞÜKRETME, teşekkür etme Ay'ı olmadığını şimdi daha iyi anlıyorum..KADİRGİLLER

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramazan Ayı Zan Ayı

Cinali
25 Mayıs 2017 Perşembe 09:53

Artık ben Ramazan'ın Yüce Allah'tan bir af dileme, Sığınma, bağlılık ayı olmadığını : Başta Ekmek, Pide olmak üzere her bir gıdaya ZAM yapılan bir BİNDİRME harekatı olduğunu anlıyorum.Bir kısım esnafın DİN 'i, Ramazan'ı fırsat bilip insanları aldatmanın bir DİN YOLU' nu ZAM YOLU olduğun yeni anladım.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

500 TL'lik Zam Neyin Nesi..

EFERECEP
25 Mayıs 2017 Perşembe 09:47

Ben mi anlama güçlüğü çekiyorum acaba..Hem bu yıl "Ramazan ayında zam yok ekmeğe" diyorsunuz; Pide nin "1,5 TL'den 2 TL satılacağını" söylüyorsunuz. Peki PİDE ekmek cinsi değil mi? Niye 1,5'dan 2'ye çıkarıyorsunuz? Bu ZAM değil mi? İnsanın gözünün içine baka baka..EFERECEP

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3 yıldı8r yapılmadıysa %33 mü olur- bu arada memur zammı %3 :)

%33 memurada 5 yılda bir %33 yapılsın zam
25 Mayıs 2017 Perşembe 09:45

memura %3 pideye ..... % :) saygılar lüx asfaltlı köy yollarıondan... Antalya dereboğazı gidiş geliş yoluna

4 Beğendim
1 Beğenmedim