visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:35

ISPARTA'DA RAMAZAN DAVULCULARI 2 GECE TOKMAK SALLAMADI

ISPARTA'DA RAMAZAN DAVULCULARI 2 GECE TOKMAK SALLAMADI
12 Haziran 2017 Pazartesi 14:49

ISPARTA'DA RAMAZAN DAVULCULARI 2 GECE TOKMAK SALLAMADI

ISPARTA'DA hafta sonu yapılan Lisans Yerleştirme (LYS) sınavı dolayısıyla Ramazan davulcuları uyarılar üzerine 2 gece tokmak sallamadı.
RAMAZAN DAVULCULARI SUSTU
ISPARTA'DA adayların ramazan davulu ile uykularının bölünmemesi amacıyla Ramazan davullarına yasak getirildi. Ramazan davulcuları sınavın yapılacağı Cuma'yı Cumartesi'ye bağlayan gece ve Cumartesi'yi Pazar'a bağlayan gece sahurda davul çalmadı. Tebligat, Isparta Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılırken uyarının etkisi ile  davulcular bu Ramazan'da ilk kez tokmak sallamadı.

Sevcan köylüce
13 Haziran 2017 Salı 04:08

EN BAŞTAN SINAV TARİHİ DEĞİŞTİRİLEMEZMİYDİ. DİNDAR BİR HÜKÜMETİMİZ VAR. HİÇ DEĞİLSE ÇOCUKLAR ORUCU BIRAKMAZDI

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gelenekçi
12 Haziran 2017 Pazartesi 20:04

Bu bizim gelenek ve göreneklerimizden yıllara dayanan.Anlamıyorum karşı çıkanları.Hiçbir alarm davulcunun yerini tutmaz.Ramazan dedin mi bunlar olur.Ayrıca sınav dolayısıyla ince düşünmüş olabilmeleri çok güzel

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

sonradan görme olduğunu belli ettin

şehmettine
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:57

adet ,gelenek diye bişey var be cahil cühela kişilik.

9 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnce
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:29

Böyle ince bir şeyin nasıl düşünüldüğüne inanamıyorum . Hayret ettim . Ama sağ olun

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

davul ne

Şehmettin
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:05

hangi devirde yaşıyoruz davul ne? akıllı telefon diye bişey var.

18 Beğendim
46 Beğenmedim
 
Yanıtla