visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA PKK OPERASYONUNDA FETÖ'NÜN KİTAPLARI ELE GEÇİRİLDİ

ISPARTA'DA PKK OPERASYONUNDA FETÖ'NÜN KİTAPLARI ELE GEÇİRİLDİ
27 Aralık 2016 Salı 16:42

ISPARTA'DA PKK OPERASYONUNDA FETÖ'NÜN KİTAPLARI ELE GEÇİRİLDİ

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından düzenlenen PKK/KCK operasyonunda gözaltına alınan şüphelilerin evlerinde yapılan aramalarda FETÖ/PDY terör örgütü elebaşısı Fethullah Gülen’in yazarı olduğu ve toplatma kararı bulunan İrşad ekseni isimli kitap ele geçirildi.

Yapılan açıklamada ise, Isparta İl Emniyet Müdürlüğü TEM Şube Müdürlüğünce PKK/KCK terör örgütü propagandası yapmak, devlet kurum ve organlarını aşağılamak suçlarından gözaltına alınan 3 şüpheli gözaltına alınmış, Yapılan aramalarda 1 ruhsatsız tabanca, mermi, örgütsel döküman ile FETÖ terör örgütü elebaşısı Fettullah Gülen'in yazarı olduğu toplatma kararı bulunan İrşad ekseni isimli kitap ele geçirilmiştir. Adliyeye sevk olan 3 şüpheliden 1 kişi tutuklandı. 2 kişi ise adli kontrol şartı ile serbest kaldı.

maarif müfettişi cemil göç

vatandaş
31 Aralık 2016 Cumartesi 01:49

sn cemil göç kars da müfettişlik yaparken kaldığı milli eğitim lojmanında FETÖ nün sohbetleri yapılıyormuydu ?cemil göç kars da görev yaparken zaman gazetesine abonemiydi ?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne diyor bu fani=vatan haini

ısparta kahramanı
29 Aralık 2016 Perşembe 09:37

Ne diyor bu fani=vatan haini.Fetöcan siz hala nasıl konuşuyorsunuz, gidin fetö dedenizin yanına sizi orada o kurtaracak hani mehdiya hatta haşa peygamberden daha öte sizin için. Cehennemde cayır cayır yanın inşallah.sizin yüzünüzden kaç vatandaşımızın yuvası söndü 15 temmuzda

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fani
28 Aralık 2016 Çarşamba 17:28

Sensin vatan haini. Ben sen ve senin gibiler gibi vatanimi bir paket makarnayla bir torba komure sarmadim

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

fani nickli vatan haini

vatandaş
28 Aralık 2016 Çarşamba 15:10

Bu vatan hainin söylediğine bakın hemen emniyete şikayette bulunuyorum. Adama bak resmen fetöyü savunuyor. Darbe falan yalan diyor.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla