visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 22:08

ISPARTA'DA PKK-FETÖ İŞBİRLİĞİ TESCİLLENDİ!

ISPARTA'DA PKK-FETÖ İŞBİRLİĞİ TESCİLLENDİ!
23 Haziran 2016 Perşembe 19:45

ISPARTA'DA PKK-FETÖ İŞBİRLİĞİ TESCİLLENDİ!

ISPARTA'DA terör örgütü PKK'ya yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 4 şüpheliden 1'inin FETÖ/PDY yurdunda kaldığı belirlendi.

Alınan bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Şube Müdürlüğü ekipleri, terör örgütü PKK'ya üye olmak, örgütün propagandasını yaparak, örgüte eleman kazandırdığı iddia edilenlere yönelik çalışma başlattı.Bir süre devam eden araştırmanın ardından operasyon düzenleyen ekipler,şüpheliler R.T, V.K G.Ö, ve M.Ş'yi gözaltına aldı. Yapılan aramalarda çok sayıda örgütsel doküman ele geçirildi.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, "terör örgütü üyesi olmak", "terör örgütünü propagandasını yapmak" suçlarından tutuklandı.

PKK ŞÜPHELİSİ FETÖ YURTLARINDA KALIYOR

Öte yandan operasyon kapsamında gözaltına alınarak tutuklanan şüpheli R.T'nin, Davraz Mahallesi'nde bulunan FETÖ/PDY ait bir yurtta kaldığı öğrenildi. Şüphelinin üzerinde ve yurtta yapılan yapılan aramada ise LYS ve YGS sınavlarına ait çok sayıda boş optik cevap kağıtları, Fetullah Gülen'e ait kitaplar de ele geçirildi.

Söz konusu operasyonun Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ında belirttiği FETÖ ile PKK işbirliğini ortaya koyması açısından önemli olduğu öğrenildi.

Isparta Emniyet Müdürlüğü ekiplerince geçen hafta başlatılan Vatan Operasyonu'nda Isparta'da gözaltına alına kişi sayısı 51'e ulaştı Şüphelilerden 18'i tutuklandı, 21'i adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

alakaya maydanoz

leb demeden nohut
24 Haziran 2016 Cuma 16:11

açılım süreci ne olacak? Ergenekon savcısı nerede? yine yeni yeniden, ey mursi, ey obama, ey pencilvanya,sayın perez one munit.... şimdi bunları unit... .)

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bıktık artık

Baki yeşil
24 Haziran 2016 Cuma 11:32

Ya bu fetoş da zerre kadar izan olsa bu kadar insanın imanı,çoluk çocuğu ve hayatıyla oynamaz. Niye dışardasın arkadaş gelsene suçun yoksa ne korkuyorsun korkma korkacaksın allahtan kork. Bediüzzaman hz.leri korktumu Afyon mahkemesinde ceketini mahkeme salonunda serip namaz kıldı sordular ne yapıyorsun namaz kılıyorum sizde kılın dedi,ki o günler çok basit sebeplerle insanlar darağacına gidiyordu sana ne olmuşki bu ülkenin gündeminden düş artık zerre imanın varsa kaldıysa bunu yap tövbe et fetoş

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bana Zülm edenler Müslüman Türk'ler değildi.

Üstad
24 Haziran 2016 Cuma 01:41

Üstad' Bediuzaman ne güzel demiş "Bana Zülm edenler Müslüman Türkler değildi." O Zaman Üstad' a yapılan bugün bu vatan için her şeyini ortaya koyanlara yapılıyor.Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste , bu kadar iftira attınız bakalım .....!

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla