visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 17:23

ISPARTA'DA PES ARTIK BÖYLESİ DE OLDU !

ISPARTA'DA PES ARTIK BÖYLESİ DE OLDU !
14 Aralık 2016 Çarşamba 15:25

ISPARTA'DA PES ARTIK BÖYLESİ DE OLDU !

Asri Mezarlık bugün garip bir hırsızlık olayıyla karşılaştı.

Halife Sultan Mahallesi'ndeki asri mezarlıktaki yaklaşık 100 çeşme dün gece çalındı. Polis hırsızlarla ilgili araştırma başlatırken, mahalle halkı olayın şaşkınlığını yaşıyor.

hırsızlık

Ramazan mert demiralay
26 Aralık 2016 Pazartesi 10:14

dün gecede davraz mahallesinde 00.50 de fatih camisinşnde çaldılar.Yazıklar olsun.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hırsızlık

mustafa
15 Aralık 2016 Perşembe 21:53

pazar günü gece saat 2.10 da baglarmahallesi necip camiininde şadırvanın 6 tanene bataryasını sökerken kamarada görülüyor şahıs 5gün oldu halen yakalanacaklar yakalansa ne olacak caydırıcı ceza olmayınca polis yakalıyor ön kapıdan giriyorlar arka kapıdan cıkıyorlar olan yine insanlara oluyor

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
15 Aralık 2016 Perşembe 17:08

Hırsızları sevin. hırsız seviciler.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah bildiği gibi yapsın

hasan
15 Aralık 2016 Perşembe 11:14

sadece asri mezarlık değil keçeci ve doğancı mezarlıklarınında çeşmeleri çalınmış insan bu kadar alçak olamaz

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Masumlar ses çıkarmazsa Kötüler krallık ilan eder

serdar
14 Aralık 2016 Çarşamba 17:38

Polis artık bu olaylardan yılgın neden yakalıyor savcılık makamı bırakıyor hal böyle olunca hırsızlar da nasıl olsa yapılan birşey yok diyerek azıyor ,ama sen bi hırsızı darp et bakayım ne oluyor

26 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha da kötüye gidicez

Ispartalı
14 Aralık 2016 Çarşamba 16:10

Şaşırmadık. 2 hafta önce tarafıma şiddet uygulayan birini şikayet için emniyete gittim, verdikleri cevap: "Boşver hemşerim, nerden bulucaz. Ortalık psikopat dolu Allah'ından bulsun". Hırsızlara, magandalara kulağını tıkayan emniyet çalışanlarını temizlemeden ne hırsız biter ne katil!

53 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla